Sorry ik speel niet met mensen die de Xbox verraden.quote:
Jeetje bestaat dat nog?quote:Op maandag 23 december 2019 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik speel niet met mensen die de Xbox verraden.
Sow in the pocket hoorquote:
Dacht dat je in de 20 was maar blijkbaar is het 67quote:
Snapte niet of het nou wel of geen flex is.quote:
Ik game niet maar zie gewoon nergens Xbox ofzo. Alleen maar Playstations op insta.quote:Op maandag 23 december 2019 18:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat je in de 20 was maar blijkbaar is het 67
Komt dit door mijn blauwe kleurtje of?quote:
Nee omdat ik net lekker zo’n heerlijke ontladende discussie heb gehad (we hebben nooit meer ruzie) waardoor alle sago eruit is en nu kan ik er weer tegenaan.quote:Op maandag 23 december 2019 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt dit door mijn blauwe kleurtje of?
Lekker tochquote:Op maandag 23 december 2019 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee omdat ik net lekker zo’n heerlijke ontladende discussie heb gehad (we hebben nooit meer ruzie) waardoor alle sago eruit is en nu kan ik er weer tegenaan.
I’ve got spare love to give.
Iig geen overload aan smiley'squote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk je na crack alles gehad te hebben
Ja jij bent altijd zuur dus dan bouwt er ook weinig op hè.quote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk je na crack alles gehad te hebben
Ben gewoon mezelf, hoef me niet zo nodig beter voor te doen op een internetforumquote:Op maandag 23 december 2019 18:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jij bent altijd zuur dus dan bouwt er ook weinig op hè.
Doet ook niemandquote:Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben gewoon mezelf, hoef me niet zo nodig beter voor te doen op een internetforum
Mja je bent wel zuurquote:Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben gewoon mezelf, hoef me niet zo nodig beter voor te doen op een internetforum
Nou dit is wel redelijk wie ik ben hoor. Als ergens mijn gedachtengang gedisplayed wordt is het hier wel.quote:Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet als dagboek van mijn persoonlijke leven gebruik zekerquote:
Bespaar ons je kutleven iddquote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet als dagboek van mijn persoonlijke leven gebruik zeker
Gaat jullie ook helemaal niks aanquote:
Zal je vlogs nooit vergetenquote:Op maandag 23 december 2019 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gaat jullie ook helemaal niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |