Kan je wel lachen maar ik denk dat dit serieus waar is. Kijk naar die chicks die Verstappen binnenhengeltquote:
Hij is ook gewoon een mooie man.quote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je wel lachen maar ik denk dat dit serieus waar is. Kijk naar die chicks die Verstappen binnenhengelt
Mij lukt dat gewoon vriendquote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer maar eens een F1 wagen onder controle te houden zonder assists
Als hij mooi is ben ik prachtig.quote:Op maandag 23 december 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een mooie man.
Match al wat gestuurd?quote:Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij mooi is ben ik prachtig.
Wat is daar moeilijk aanquote:Op maandag 23 december 2019 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer maar eens een F1 wagen onder controle te houden zonder assists
Tuurlijk. De geoefende sim racer draait er zijn hand niet voor om. Maar een nieuweling komt de eerste bochten nog niet eens doorquote:Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mij lukt dat gewoon vriend
Behalve gister toen ik een dikke framedrop voor m'n kiezen kreeg. Toen spinde ik in Oostenrijk, die langzame bocht bovenaan de heuvel.
Jaquote:
Welke assists gebruik jij nu nog?quote:Op maandag 23 december 2019 17:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk. De geoefende sim racer draait er zijn hand niet voor om. Maar een nieuweling komt de eerste bochten nog niet eens door
Ben net een naakte molrat in F1 broerquote:Op maandag 23 december 2019 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke assists gebruik jij nu nog?
Wat voor mensen zijn het dan die dit niet Chill vindenquote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Voorgerecht pittige wonton soep.
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend (misschien)
Zoet zure ribbetjes
Pittige groene bonen droog gewokt.
Kleine loempia's
Witte rijst
En nog een groente gerecht gewokt maar ben nog niet uit welke.
Nagerecht heb ik ook nog niet helder....
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Hoe moet ik dit nou weer lezen dan?quote:Op maandag 23 december 2019 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben net een naakte molrat in F1 broer
HbcHeliosquote:
De laatste keer dat het mij overkwam was ik 35quote:Op maandag 23 december 2019 16:13 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy ging ff despo'tje halen voor morgenavond en werd ik gevraagd naar mijn legitimatie. Ik ben al bijna het dubbele van de minimumleeftijd
Hij is lelijk zegt hij hiermeequote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit nou weer lezen dan?
Weird flexquote:Op maandag 23 december 2019 18:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben net een naakte molrat in F1 broer
Als ik je username zie denk ik elke keer dat je 15 bentquote:
Mentalquote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik je username zie denk ik elke keer dat je 15 bent
Dat kan. Dat mag.quote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik je username zie denk ik elke keer dat je 15 bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |