Neen want het is geen afhaal....quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je wel stoer doen maar eerste kerstdag bij jou is dus gewoon nummer 54 van de lokale Chinees
Ben je chinees?quote:Op maandag 23 december 2019 17:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
1ste kerstdag
Voorgerecht pittige wonton soep.
Hoofdgerecht:
Char Siu
Peking eend (misschien)
Zoet zure ribbetjes
Pittige groene bonen droog gewokt.
Kleine loempia's
Witte rijst
En nog een groente gerecht gewokt maar ben nog niet uit welke.
Nagerecht heb ik ook nog niet helder....
2de kerstdag:
Chinese hotpot.
Morgen geen idee...
En jij?
Voor het hele gezin hoop ikquote:
Nee ik ben geboren in het verkeerde land... qua eten duldt ik de Nederlandse keuken niet.quote:Op maandag 23 december 2019 17:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je chinees?
Haricot verts met pancetta
Blini’s zalm en roomkaas
Black Angus Carpaccio
Kalkoen met bourbonsaus
Meringuetaart met framboos
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.quote:Op maandag 23 december 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben al blij met gebakken aardappelen
Natuurlijk. Je gaat toch niet in je eentje Kerst vieren.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Voor het hele gezin hoop ik
Kan mij het ook niet heugen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.
Ja en makkelijk maar mijn familie zijn een beetje zeikerds met etenquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik ben geboren in het verkeerde land... qua eten duldt ik de Nederlandse keuken niet.
Als ik er vis bij had staan of iets met garnalen was ik wellicht een echte Chinees.
Je hebt best een goed menu! Blini's zijn sowieso wel tof! Haricot verts met pancetta is ook geen slechte keuze, klassiek maar lekker.
Ik zou er niet treurig om zijn als ik nooit meer een gebakken aardappel mag eten.quote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan mij het ook niet heugen.
Pure luxe.
Beetje laxeermiddel in het eten dan komen ze nooit meer, dan is er plek voor ons tweetjes volgend jaar.quote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja en makkelijk maar mijn familie zijn een beetje zeikerds met eten
Zegt mij allemaal niks.quote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zou er niet treurig om zijn als ik nooit meer een gebakken aardappel mag eten.
Beetje aardappel in een goeie curry kan wel lekker zijn. MassamanOf Dak Dori Tang
Ik al 4 dagen ofzo niet meerquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen heb ik al 4 jaar niet meer gehad of zo.
Misschien zelfs met zn drietjes tegen die tijdquote:Op maandag 23 december 2019 17:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje laxeermiddel in het eten dan komen ze nooit meer, dan is er plek voor ons tweetjes volgend jaar.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien zelfs met zn drietjes tegen die tijd![]()
Naja het is toch ook makkelijk, geen zin om de hele dag in de keuken te gaan staan terwijl de helft toch liever patat heeftquote:
Primaquote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Naja het is toch ook makkelijk, geen zin om de hele dag in de keuken te gaan staan terwijl de helft toch liever patat heeft
Hahahahaquote:Op maandag 23 december 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien zelfs met zn drietjes tegen die tijd![]()
Ja of gewoon iemand anders elke dag laten koken voor je.quote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Naja het is toch ook makkelijk, geen zin om de hele dag in de keuken te gaan staan terwijl de helft toch liever patat heeft
quote:Op maandag 23 december 2019 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je krijgt echt wel een natte poes als jij mij een strakke ronde ziet rijden in Abu. Zo'n F1 wagen is moeilijk onder controle te houden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |