Laat gewoon knipje zettenquote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dan konden we besparen op anticonceptie
Daarom is het echt een zegen om maagd te zijnquote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En nooit stress hebben dat het misschien raak is.
Kiid wint hands downquote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je kunnen kiezen tussen hem en scrupuleus dan
Toen ik bloed moest prikken kon de dokter hem niet eens vinden. Laat staan dat ik het zelf zou moeten opzoekenquote:
Ben ik al meer dan 10 jaar maatquote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Draag het eens aan. Dan kan je misschien eens van toegevoegde waarde zijn hier
Met Simone of je huidige propje hahaquote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, er komt sowieso wel een Kiid junior ergens binnen 2-3 jaar
Waarom zoekt de dokter je penis bij het prikken van bloedquote:Op maandag 23 december 2019 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ik bloed moest prikken kon de dokter hem niet eens vinden. Laat staan dat ik het zelf zou moeten opzoeken
Ja ik weet nog toen ik voor eerste keer ging neuken en condoom scheurde, tijdje later slipte die weer. Vriendin toen was nog jong dus geen vaste cyclus... Was ze 3 weken over tijd. Toen heb ik hem wel geknepen man werd op een gegeven moment kotsmisselijk ervan.quote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is het echt een zegen om maagd te zijn
Is het vandaag omgekeerde antwoord dag ofzotjesquote:Op maandag 23 december 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben ik al meer dan 10 jaar maat
Miss beidenquote:Op maandag 23 december 2019 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met Simone of je huidige propje haha
Ik probeer de eerste keer nog altijd te vergeten. Laatste keer dat ik zo was afgegaan was toen ik er vanmiddag achterkwam dat ik nog steeds geen mod benquote:Op maandag 23 december 2019 20:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik weet nog toen ik voor eerste keer ging neuken en condoom scheurde, tijdje later slipte die weer. Vriendin toen was nog jong dus geen vaste cyclus... Was ze 3 weken over tijd. Toen heb ik hem wel geknepen man werd op een gegeven moment kotsmisselijk ervan.
Waarom stel jij zo graag antwoorden waar je het antwoord al van weetquote:Op maandag 23 december 2019 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zoekt de dokter je penis bij het prikken van bloed
@Solotovskiquote:
Wat een leven.... Kon ik maar met ijsberen worstelen en een leger aan kakkerlakken commanderen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer de eerste keer nog altijd te vergeten. Laatste keer dat ik zo was afgegaan was toen ik er vanmiddag achterkwam dat ik nog steeds geen mod ben
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezienquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat een leven.... Kon ik maar met ijsberen worstelen en een leger aan kakkerlakken commanderen.
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.quote:
In Artis zeker?quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezien
Was dan wel in de dierentuin maar voelde echt up closequote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |