@Solotovskiquote:
Wat een leven.... Kon ik maar met ijsberen worstelen en een leger aan kakkerlakken commanderen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer de eerste keer nog altijd te vergeten. Laatste keer dat ik zo was afgegaan was toen ik er vanmiddag achterkwam dat ik nog steeds geen mod ben
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezienquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat een leven.... Kon ik maar met ijsberen worstelen en een leger aan kakkerlakken commanderen.
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.quote:
In Artis zeker?quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezien
Was dan wel in de dierentuin maar voelde echt up closequote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ijsbeer in het echt gezien
Als kind zag ik ze ook in Artis geloof ik.quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was dan wel in de dierentuin maar voelde echt up close
Oh wist niet eens dat Artis in Amsterdam lag. Als provinciaal boeien die dingen mij niet.quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 dingen waar ik een hekel aan heb; Amsterdam en Amsterdam. Dus nee, geen Artis
quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Catkiller het volgende:
Grootste filosoof:: scrupuleus
User die overal een mening over heeft:: TTSS
User die het meest klaagt:: Chronometer
Beste modmateriaal:: Kiid
Beste/leukste slowchat:: KLB
Beste/leukste forum:: KLB
Beste/leukste mod:: Solotovski
Beste/leukste crewlid op heel FOK!:: Solotovski
Ben daar een keer geweest voor een abortus intake @TTSSquote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 dingen waar ik een hekel aan heb; Amsterdam en Amsterdam. Dus nee, geen Artis
Zolang hij een WAjong heeft blijft hij hier plakkenquote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.
Had dat nou maar doorgezet hahatjesquote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest voor een abortus intake @:TTSS
je overbetalen bij een kliniekquote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest voor een abortus intake @:TTSS
Zetje bovenaan de trap en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je overbetalen bij een kliniek___
gewoon zelf flink doorroeren met de kleerhanger en door het toilet
Was niet voor mijn dinnetje en ik had het er ook niet ingestoptquote:
WAjong is dan wel een erg sterk soort tape/lijm.quote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang hij een WAjong heeft blijft hij hier plakken
Alleen al met die parkeerkosten is een kind krijgen nog goedkoper!!quote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je overbetalen bij een kliniek___
gewoon zelf flink doorroeren met de kleerhanger en door het toilet
Het is de levenslijn van fokquote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WAjong is dan wel een erg sterk soort tape/lijm.
Heb je die draak nou al op een dieet gezet?quote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was niet voor mijn dinnetje en ik had het er ook niet ingestopt
wie heeft jou uitgenodigd eigenlijkquote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat gedoe op tv.... Dat kleuterachtige en krampachtige gezwets over alcohol en veiligheid. Als ik mijn hersencellen naar de tyfus wil zuipen omdat de wereld vijandig is, dan doe ik dat gewoon.
Man man man, kansloos.
Jehovah getuigen kwamen aan mijn deur en lieten een pamfletje achter waar de link naar dit topic op stond.quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie heeft jou uitgenodigd eigenlijk
Sterker nog hij is NU live!quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij noemde gisteravond trouwens Braddie, weet jij of die nog vlogt? Wilde een leuk vlog kijken of zo maar hij lijkt met de noorderzon te zijn verdwenen wat best lastig is voor iemand van zijn postuur.
Nee wij zijn dik en gelukkig en jij dun en miserabel.quote:Op maandag 23 december 2019 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je die draak nou al op een dieet gezet?
Woah proffesionele setup! Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |