Weet je hoe handig een dagboek dat terug praat zonder dat het je eigen risico of meer kost.quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Omdat ik jullie niet als dagboek van mijn persoonlijke leven gebruik zeker
Ja zijn allemaal van die sheeple zoals @Kiidquote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik game niet maar zie gewoon nergens Xbox ofzo. Alleen maar Playstations op insta.
Xbox controller ligt wel lekkerder in de hand.quote:Op maandag 23 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn allemaal van die sheeple zoals @:Kiid
Echt he, PS is voor van die jappenhandjesquote:Op maandag 23 december 2019 19:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Xbox controller ligt wel lekkerder in de hand.
Je eigen risico niet uit willen geven tegenover mentaal beter worden door een hulpverlenerquote:Op maandag 23 december 2019 18:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet je hoe handig een dagboek dat terug praat zonder dat het je eigen risico of meer kost.
Ik heb enorm grote mannenklauwen en ik prefereer de PSquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, PS is voor van die jappenhandjes
Anderen nodig hebben voor je eigen mentale gezondheidquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je eigen risico niet uit willen geven tegenover mentaal beter worden door een hulpverlener_!
Goede keuzes maak je inderdaad.
Is goed Braddie, is goedquote:Op maandag 23 december 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anderen nodig hebben voor je eigen mentale gezondheid
Lekker belangrijk, het is niet dat ze verantwoordelijkheid heeft over iemand andersquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je eigen risico niet uit willen geven tegenover mentaal beter worden door een hulpverlener_!
Als Braddie een gelukkig man is, is Braddie een gelukkig man.quote:
Ja en vast ook een grote piemel is goed Noelquote:Op maandag 23 december 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb enorm grote mannenklauwen en ik prefereer de PS
K zou je moeten notenquote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is dit voor aidsgaat er zelfs niet ironisch bij me in
waarom doe je altijd zo gemeen tegen crack ): vind ik niet leuk :/quote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk je na crack alles gehad te hebben
Groter dan gemiddeldquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en vast ook een grote piemel is goed Noel
Geen dankquote:
Sorry voor jou zal ik aardig doenquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom doe je altijd zo gemeen tegen crack ): vind ik niet leuk :/
Gewoon lekker serieus nemen ookquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf.quote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Braddie een gelukkig man is, is Braddie een gelukkig man.
Hij wil niet meer gerefereerd worden aan fok zei ie vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |