Hahaha dit is een referentie aan braddiequote:
Huh?quote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha dit is een referentie aan braddie
Nehquote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nba 2k20, fifa 2k20, f1 2k19, cod modern warfare. Kies maar
Wat mij betreft mag er een keyboard op je vallen en kapot rakenquote:
Maar ECHT ook?quote:Op maandag 23 december 2019 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een keyboard op je vallen en kapot raken
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.quote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb drie gitaren zelfs
maar kan toch meerdere dingen tegelijk doen nurdje, techno is ook gwn muziek hoor
Ook nooit meer op fok?quote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe Halo op een nieuwe console. Dan kom ik nooit meer buiten
Ik koop halo voor je geen probleemquote:
Omdat rock echt tering herrie is en elektro fantastischquote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn het dan die dit niet Chill vinden
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chineesquote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn het dan die dit niet Chill vinden
Ik zal het onthouden vriendquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik koop halo voor je geen probleem
Rip Flappiequote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chinees
Doet me teveel aan zosk denkenquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chinees
Goede rock is mokerlekker man. Gitarenmuziek boven allesquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat rock echt tering herrie is en elektro fantastisch
Zullen zijn honden hem al helemaal hebben opgegeten denk jequote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet me teveel aan zosk denken
Hoop dat hij met een glimlach naar ons kijkt van boven
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industryquote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede rock is mokerlekker man. Gitarenmuziek boven alles
Over rondetijden gesproken vriendquote:Op maandag 23 december 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industry
Wat ben jij toch ook een zaaddodend kereltje hequote:Op maandag 23 december 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industry
Liever een zaaddodend kereltje dan ongewenst kinderen maken.quote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een zaaddodend kereltje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |