Techno is voor keukenkampioenflikkersquote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
jongens ik ben een technoliedje aan het maken kunnen jullie zeggen wat je ervan vindt? misschien ook tips voor hoe ik het beter kan maken ^^ of als je het niks vindt mag je ook eerlijk zijn
https://www98.zippyshare.com/v/APWuSWD2/file.html
Dat kan.quote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij wil niet meer gerefereerd worden aan fok zei ie vanavond
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij wil niet meer gerefereerd worden aan fok zei ie vanavond
Thanks mijn telefoon heeft nu HIV.quote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
jongens ik ben een technoliedje aan het maken kunnen jullie zeggen wat je ervan vindt? misschien ook tips voor hoe ik het beter kan maken ^^ of als je het niks vindt mag je ook eerlijk zijn
Bek dicht hoertjequote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Techno is voor keukenkampioenflikkers
waarom?quote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Thanks mijn telefoon heeft nu HIV.
Omdat er 36 flikkerende schermen omhoog komen als ik ook maar iets aanklik op die site. Jammer want ben altijd in voor techno.quote:
Je hoerenmoederquote:
Nou ja zeg zo praat je toch niet over oma’s. Barbaar jij. Zou je mond spoelen met Dreft als je hier was.quote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder
En haar hoerenmoeder
Hier, muziek voor je oma om het goed te makenquote:Op maandag 23 december 2019 19:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja zeg zo praat je toch niet over oma’s. Barbaar jij.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat er 36 flikkerende schermen omhoog komen als ik ook maar iets aanklik op die site. Jammer want ben altijd in voor techno.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier, muziek voor je oma om het goed te maken
lief dat je wilde luisterenquote:Op maandag 23 december 2019 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Ik luister geen techno maar vond het eentonig en te traag naar mijn smaak
Ga maar naar Syrie als je dat wilt horen.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef 00wildchild het volgende:
Techno is een kwestie van smaak ook. Zo kunnen sommige mensen gewoon 10 uur lang dansen op minimal. Ja dikke doei bommen en granaten en oorlogsgeweld.
Waarom Syrië komt al naar ons.quote:Op maandag 23 december 2019 19:30 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ga maar naar Syrie als je dat wilt horen.
Lolquote:Op maandag 23 december 2019 19:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom Syrië komt al naar ons.
Gast. Jij hebt een gitaar en je kent Jimi Hendrix. Hoe kan je me in godsnaam vertellen dat je je toewijdt aan zulks een muziekstijlquote:Op maandag 23 december 2019 19:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb drie gitaren zelfsquote:Op maandag 23 december 2019 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast. Jij hebt een gitaar en je kent Jimi Hendrix. Hoe kan je me in godsnaam vertellen dat je je toewijdt aan zulks een muziekstijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |