Kijk luitjes hij zegt netjes bedanktquote:
Fijn dat ik ook welkom ben vriendquote:
Die van YouTube heb ik nooit problemen mee over live gesproken.quote:Op maandag 23 december 2019 20:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van 'live services.'
Wat mijn piemel niet kan lossen mijn vuisten opquote:Op maandag 23 december 2019 20:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja dit slaat kant noch wal net als je piemel.
quote:Op maandag 23 december 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mijn piemel niet kan lossen mijn vuisten op
Dit klinkt seksueel maar bedoel gewoon dat ik vrouwen in elkaar sla
Welke glijmiddel raad je hiervoor aan?quote:Op maandag 23 december 2019 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mijn piemel niet kan lossen mijn vuisten op
Dit klinkt seksueel maar bedoel gewoon dat ik vrouwen in elkaar sla
Waarom heb je glijmiddel nodig als de tranen vloeienquote:Op maandag 23 december 2019 20:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welke glijmiddel raad je hiervoor aan?
Mooie vent ben je ookquote:Op maandag 23 december 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom heb je glijmiddel nodig als de tranen vloeien
Oh..quote:
Tranen zijn zout, gaat dat niet schuren?quote:Op maandag 23 december 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet, komen er bij jou korreltjes zout uitquote:Op maandag 23 december 2019 20:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tranen zijn zout, gaat dat niet schuren?
Nee maar ik proef wel altijd de tranen van kleine kinderen en die smaken zoutig.quote:Op maandag 23 december 2019 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet, komen er bij jou korreltjes zout uit
Is daar een markt voor op internet? Als ik flink knijp krijg ik er wel een paar cc uit per voedingquote:Op maandag 23 december 2019 20:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee maar ik proef wel altijd de tranen van kleine kinderen en die smaken zoutig.
Dit kan prima samen gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil wel een blanke strap-onquote:
Sowieso was dat @Kiidquote:Op maandag 23 december 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme zeg. Nieuwe sessie, eerste race rij ik één debiel van de baan en rij verder de hele race normaal, word ik meteen weggestemd uit de sessie![]()
Teringdwazen.
Kucht* stichting *kuch* mar *kuch* tonijn kuch.quote:Op maandag 23 december 2019 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is daar een markt voor op internet? Als ik flink knijp krijg ik er wel een paar cc uit per voeding
Je moeder niet helaas.quote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest voor een abortus intake @:TTSS
Oh 😪quote:
Dit is waarom de democratie faalt.quote:Op maandag 23 december 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme zeg. Nieuwe sessie, eerste race rij ik één debiel van de baan en rij verder de hele race normaal, word ik meteen weggestemd uit de sessie![]()
Teringdwazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |