Kijken waar de zucht vandaan komt.quote:Op maandag 23 december 2019 15:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En dan?Alsof er iets mis mee is.
Zeker de frikandellenkerststoltulband van omroep Brabant dikke flikkerquote:Op maandag 23 december 2019 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
ohh hoe krijg je een kerststol uitgepoept... buikpijn
Klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker de frikandellenkerststoltulband van omroep Brabant dikke flikker
Der_Mann zei dat ons mam hem bakt op eerste en tweede kerstdag, jij bent ook welkom.quote:
Zijn jullie broersquote:Op maandag 23 december 2019 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Der_Mann zei dat ons mam hem bakt op eerste en tweede kerstdag, jij bent ook welkom.
Nee zo praat dat rare volk daar nou eenmaal.quote:
Ik zocht als klein kind al wel de extremen op. Het hoort gewoon bij me.quote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijken waar de zucht vandaan komt.
Wellicht adhdremmers
Wellicht handvatten om de uitspattingen en het moeke spelen te kunnen combineren.
Zoveel opties 😍
Ja en daarna ging ze het aan iedereen vertellen op boktquote:Op maandag 23 december 2019 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Wow Myrr speelde met zand buiten de zandbak jongens
Lekkel lekkel zegt Zoskquote:Op maandag 23 december 2019 15:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herman zegt ja maar zonder kaas en ook wat stukjes mexicano
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvdquote:Op maandag 23 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaat
Wij willen uit de kooi zeggen zijn hondenquote:
Hoe kan jij daar niet van rondkomen vraagt je moeder huur ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvd
En een egelquote:Op maandag 23 december 2019 15:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij willen uit de kooi zeggen zijn honden
Genoeg verdienenquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvd
Uiteindelijk nog in 7:39 kunnen doen. Wereldrecord ligt op 7:20 dus ik kom dichterbijquote:
Echte goals manquote:Op maandag 23 december 2019 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk nog in 7:39 kunnen doen. Wereldrecord ligt op 7:20 dus ik kom dichterbij
Als je in Zimbabwe een huis koopt kan je terug naar 3 dagen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wil 2020 wel een huis kopen dus mss ga ik een tijdje 4 dagen werken
Waar niet aan?quote:
Potentie was op een gegeven moment 7:33 zag ik op m'n delta, dus als ik een goeie aan elkaar rijg dan ligt ik echt op koers.quote:
Hoezo hebben ze daar kinderbijslagquote:Op maandag 23 december 2019 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je in Zimbabwe een huis koopt kan je terug naar 3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |