quote:Op zondag 22 december 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
Geen nieuw OP plaatje want ik zit op die HOEREN mobiel
Ja dat vind ik ookquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook![]()
Ik denk dat ik ook niet meer van kleur verander
kunnen alleen blauwen volgens mijquote:Op zondag 22 december 2019 01:49 schreef TillyB het volgende:
Had eigenlijk gehoopt dat er een hartje smiley in de TT kwam, hoe doen andere conjo's dat
Dat kan , als je een nieuw deel opent en een TT typt kan je meteen een hartje kiezenquote:Op zondag 22 december 2019 01:49 schreef TillyB het volgende:
Had eigenlijk gehoopt dat er een hartje smiley in de TT kwam, hoe doen andere conjo's dat
DISCRIMINATIE, LIEFDE MOET TOEGANKELIJK ZIJN VOOR IEDEREENquote:Op zondag 22 december 2019 01:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kunnen alleen blauwen volgens mij
Ja dat blond is als ik de uitgroei heb gedaan , wat nooit lukt bij mij , dus is alles blont ..maar ik gooi er eigenlijk vrij snel daarna een crêpepapier papje inquote:Op zondag 22 december 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
[..]Hiervoor veranderde je weleens toch? Kan me alleen niet meer precies herinneren wat, blond?
Ik deed gewoon zo bij emojis een hartje en in dat venster stond ie wel mooi, maar na invoeren niet meerquote:Op zondag 22 december 2019 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan , als je een nieuw deel opent en een TT typt kan je meteen een hartje kiezen
Ja trusten zeikerdquote:Op zondag 22 december 2019 01:51 schreef Straatverlichting het volgende:
Katten in je bed zijn ranzig
Katten in je kastjes zijn ranzig
Katten die je wasmachine slopen zijn kut
Katten zijn leuk, als ze luisteren
Ja, heb er met 5 samengeleefd en koester die jaren. Totdat ik er 1 op ging halen bij de gemeente. Bevroren in een vuilniszak; aangereden.
Kortom: veel plezier drmee.
kusje
Oh serieus crêpepapier? Nooit van gehoord op die manier, hoe werkt dat?quote:Op zondag 22 december 2019 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat blond is als ik de uitgroei heb gedaan , wat nooit lukt bij mij , dus is alles blont ..maar ik gooi er eigenlijk vrij snel daarna een crêpepapier papje in
Oh jij zit mobielquote:Op zondag 22 december 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik deed gewoon zo bij emojis een hartje en in dat venster stond ie wel mooi, maar na invoeren niet meer
Ach ik heb de foto's nog. Toedels.quote:
Dit is pas klassequote:Op zondag 22 december 2019 01:51 schreef Straatverlichting het volgende:
Katten in je bed zijn ranzig
Katten in je kastjes zijn ranzig
Katten die je wasmachine slopen zijn kut
Katten zijn leuk, als ze luisteren
Ja, heb er met 5 samengeleefd en koester die jaren. Totdat ik er 1 op ging halen bij de gemeente. Bevroren in een vuilniszak; aangereden.
Kortom: veel plezier drmee.
kusje
Die heeft tenminste manieren!quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
Geen nieuw OP plaatje want ik zit op die HOEREN mobiel
Ja dat werkt als een tierelierquote:Op zondag 22 december 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh serieus crêpepapier? Nooit van gehoord op die manier, hoe werkt dat?
wat een gedoe ... Kom jou uit Zalkquote:Op zondag 22 december 2019 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werkt als een tierelier![]()
Ik maak altijd een beker met gekookt water , daar gooi ik afgeknipte stroken crêpepapier in , en wat azijn , en dat laat ik een tijd trekken . daarna maak ik met maizena een mini papje en dat roer ik door het gekleurde water en dan bind ik em .., en dat roer ik dan weer door een pot crèmespoeling
En dan in het haar flansen
De foto's van je kat of zit je sjamp te bedreigen?quote:Op zondag 22 december 2019 01:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach ik heb de foto's nog. Toedels.
Mn tijger was aangeren, gevonden, meegenomen en ingevreren. Na een week elke nacht zoeken heb ik ze gebeld. Eikel.quote:Op zondag 22 december 2019 01:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou iemand een ingevroren kat aanrijden
quote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
De foto's van je kat of zit je sjamp te bedreigen?
quote:Op zondag 22 december 2019 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werkt als een tierelier![]()
Ik maak altijd een beker met gekookt water , daar gooi ik afgeknipte stroken crêpepapier in , en wat azijn , en dat laat ik een tijd trekken . daarna maak ik met maizena een mini papje en dat roer ik door het gekleurde water en dan bind ik em .., en dat roer ik dan weer door een pot crèmespoeling
En dan in het haar flansen
Wat ik met Sjamp doe heb je geen zak mee te maken honey.quote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef TillyB het volgende:
[..]move over @:Prisha we hebben een nieuwe Myrna in the house
quote:Op zondag 22 december 2019 01:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou iemand een ingevroren kat aanrijden
Nou ...niet eensquote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat ik met Sjamp doe heb je geen zak mee te maken honey.
Ja joh tis laat wiv waarom de gemeente een ingevroren kat heeft, snap hem nuquote:
Ju ben vast een moi wicht Wijfquote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben een heksIk hou van gedoe
quote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou lijkt me behoorlijk problematisch alarmerend gedrag als dat idd het geval is, HUNquote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat ik met Sjamp doe heb je geen zak mee te maken honey.
Ja, je hebt vast een betere band.quote:
denk eerder dat Sjamp je ken helpenquote:Op zondag 22 december 2019 02:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt het spraakgebrek van Charm overgenomen
Stoppen nu ik heb nog videomateriaalquote:Op zondag 22 december 2019 02:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, het klonk wel zo namelijk
quote:Op zondag 22 december 2019 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Stoppen nu ik heb nog videomateriaal
Nee man, straatje is koestquote:Op zondag 22 december 2019 02:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee johquote:Op zondag 22 december 2019 02:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 02:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja misschien is dat Sjamp haar koosnaampje wel vragen vragen
Niet overdrijven meis..quote:
Morrisquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 02:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja misschien is dat Sjamp haar koosnaampje wel vragen vragen
quote:Op zondag 22 december 2019 02:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blijdorp zou grof geld voor je bieden
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 22 december 2019 02:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Blijdorp zou grof geld voor je bieden
Hij luisterde beter naar "tikkie".. maar genoeg met dat katten geouwehoer lijkt me.quote:
Je wordt gemist! Maar rust/gezondheid gaan voor.quote:Op zondag 22 december 2019 02:35 schreef NZ het volgende:
[..]
Thx Till![]()
Echt, zodra het wat beter gaat, ga ik ze toevoegen @:Superbadeendje
Ik had een nachtmerrie op hol.quote:Op zondag 22 december 2019 04:26 schreef FANN het volgende:
16 topics gemist... ik ga maar even opschonen
Oh... da's niet fijn, waar ging het over?quote:Op zondag 22 december 2019 04:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een nachtmerrie op hol.
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 22 december 2019 04:32 schreef FANN het volgende:
oké.... als je verder niks zegt dan weet ik ook niks natuurlijk....
Sterkte dan maar.......
Oh..... dan viel het wel mee aanstellerquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 04:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... dan viel het wel mee aansteller![]()
Als ik écht iets naars droom weet ik het meestal nog wel, al zijn het soms flarden...
Laats had ik dakloos was en ik geen slaapplek kom krijgen want alle bedden waren vol,
kwam waarschijnlijk omdat er iets in de krant stond of misschien had ik het op de radio
gehoord...
Het Centraal Bureau voor de Statistiek publiceerde nieuwe schattingen van het aantal daklozen tussen de 18 en de 65. Daaruit blijkt dat het aantal daklozen is gestegen van 17,8 duizend in 2009, tot 39,3 duizend in 2019
Is nogal wat!
39,3 duizend in 2019![]()
Dat lijkt me een verschrikking dus ga maar beter naar je warme bedje
Ja, ben jij nog wakker of net?quote:
Net wakkerquote:Op zondag 22 december 2019 05:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ben jij nog wakker of net?
Ik ook, gisteren op tijd naar bed gegaan. Dat kan ik ook maar beter niet meer doen.quote:
Ach als je lekker geslapen hebt? Het is wat vroeg maar je kan altijd nog even terug.quote:Op zondag 22 december 2019 05:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren op tijd naar bed gegaan. Dat kan ik ook maar beter niet meer doen.
Ik heb meer zin in koffie, moe voel ik mij niet.quote:Op zondag 22 december 2019 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach als je lekker geslapen hebt? Het is wat vroeg maar je kan altijd nog even terug.
Ok zet ik even een bakkiequote:Op zondag 22 december 2019 05:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in koffie, moe voel ik mij niet.
quote:Op zondag 22 december 2019 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok zet ik even een bakkie
Jammer dat de AH nog niet open is. Ik heb best wel zin in een vers broodje.quote:
Zou ook wel wat lusten. Maar dat ei is ook wel een goed idee.quote:Op zondag 22 december 2019 05:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat de AH nog niet open is. Ik heb best wel zin in een vers broodje.
Eitje en een broodje hagelslag voorzien van een bak koffie. Ik begin honger te krijgen.quote:Op zondag 22 december 2019 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook wel wat lusten. Maar dat ei is ook wel een goed idee.
Booohhhh ja ik nu ook!!quote:Op zondag 22 december 2019 05:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eitje en een broodje hagelslag voorzien van een bak koffie. Ik begin honger te krijgen.
Eitje en koffie is klaar.quote:
Doe ik, wel een straffe bak gezet. Dat wordt voorlopig geen oogjes dicht.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 05:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik, wel een straffe bak gezet. Dat wordt voorlopig geen oogjes dicht.
Nu nog wat hersenloze cartoons opzetten en mijn dag kan niet meer stuk.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 06:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog wat hersenloze cartoons opzetten en mijn dag kan niet meer stuk.
quote:
Och ja ook al zo'n klassiekertjequote:Op zondag 22 december 2019 06:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zet ik zop, ik heb nu Cow en Chicken aanstaan.
Ik heb ze allemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Och ja ook al zo'n klassiekertje
Ik niet meer van 2 stupid dogs tot Yogi Bear kan ik kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mis cartoon network wel hoor
Hoe vaak kijk je die? Kan je wel vrolijk van worden.quote:Op zondag 22 december 2019 06:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet meer van 2 stupid dogs tot Yogi Bear kan ik kijken.
Eigenlijk alleen maar als ik kinderen op bezoek heb. En deze ochtend.quote:Op zondag 22 december 2019 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk je die? Kan je wel vrolijk van worden.
Nicequote:Op zondag 22 december 2019 06:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar als ik kinderen op bezoek heb. En deze ochtend.
Het blijft tijdloos en je bent er nooit te oud voor.quote:
Helemaal mee eens. Krijg er wel de slappe lach van. Droge meuk.quote:Op zondag 22 december 2019 06:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijft tijdloos en je bent er nooit te oud voor.
Idd, je kan het 10x kijken en nog blijf je erom lachen.quote:Op zondag 22 december 2019 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Krijg er wel de slappe lach van. Droge meuk.
Hoi LB zit ff sterren dansen op het ijs te kijken. In gedachten zie ik mij ook al zo sierlijk over het ijs glijdenquote:
Je kan aardig schaatsen? Sierlijk over het ijs lukt prima hier. Op mijn rug.quote:Op zondag 22 december 2019 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi LB zit ff sterren dansen op het ijs te kijken. In gedachten zie ik mij ook al zo sierlijk over het ijs glijden
Ha ha heb nog nooit schaatsen aangehad. Maar als je kijkt hoe ze daar binnen drie weken kunnen schaatsen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan aardig schaatsen? Sierlijk over het ijs lukt prima hier. Op mijn rug.
Morguh Pullup Koffie altijd lekkerquote:
quote:
Al opquote:
Me to. En 5 glazen water om me keel te blussequote:
Oh, dat ja. Dat is inderdaad opmerkelijk binnen zo'n korte tijd. Weet niet wie de presentatie tegenwoordig doet, maar ben al een aantal jaren Joling moe.quote:Op zondag 22 december 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha heb nog nooit schaatsen aangehad. Maar als je kijkt hoe ze daar binnen drie weken kunnen schaatsen.
Haha, nee die heb ik niet nodig.quote:Op zondag 22 december 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to. En 5 glazen water om me keel te blusse
Keelpijn?quote:Op zondag 22 december 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to. En 5 glazen water om me keel te blusse
Nou hou je vast. Party brard die ziet er niet uit tegenwoordig. En dan die korte rokjes die ze aan heeft. Ze doet het samen met winston garston nog watquote:Op zondag 22 december 2019 07:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Dat is inderdaad opmerkelijk binnen zo'n korte tijd. Weet niet wie de presentatie tegenwoordig doet, maar ben al een aantal jaren Joling moe.
Ik normaal ook niet. Maar een of andere mafklappert zit in me keel te steken. (Zo voelt het)quote:
Ja en me stem is foetsie. Wel lekker roestig.quote:
Ow dat duurt wat lang danquote:Op zondag 22 december 2019 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar een of andere mafklappert zit in me keel te steken. (Zo voelt het)
Tegenwoordig? Brard is een soort van anticonceptie voor mannen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hou je vast. Party brard die ziet er niet uit tegenwoordig. En dan die korte rokjes die ze aan heeft. Ze doet het samen met winston garston nog wat
Dat ehm, hoe zeg je dat netjes.... Patty ziet er al een aantal jaren niet heul florissant uit. Jaartje of 30.quote:Op zondag 22 december 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hou je vast. Party brard die ziet er niet uit tegenwoordig. En dan die korte rokjes die ze aan heeft. Ze doet het samen met winston garston nog wat
O echt. Nou dan moet je maar niet kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 07:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Brard is een soort van anticonceptie voor mannen.
Beterschap!quote:Op zondag 22 december 2019 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en me stem is foetsie. Wel lekker roestig.
quote:Op zondag 22 december 2019 07:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Brard is een soort van anticonceptie voor mannen.
Dank u. Komt vast goed.quote:
Ze is wel heel erg afgevallen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:36 schreef scrupuleus het volgende:
Jullie zouden brard gewoon doen hoor heren
Brard is het type vrouw waaraan alles tegenstaat. Stem, figuur, doen en laten. Veel erger kan je ze imo niet maken.quote:Op zondag 22 december 2019 07:36 schreef scrupuleus het volgende:
Jullie zouden brard gewoon doen hoor heren
Ik zou met haar nog niet eens in hetzelfde bushokje willen staan.quote:
Gewoon tijdens een wilde nacht in haar bek pissen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Brard is het type vrouw waaraan alles tegenstaat. Stem, figuur, doen en laten. Veel erger kan je ze imo niet maken.
Gedrocht bedoel je.quote:
SBS 6 doet oudere leuke vrouwen er uit omdat ze te oud zijn. En halen ouwe wijven zoals Linda de mol en party brard weer terugquote:Op zondag 22 december 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Brard is het type vrouw waaraan alles tegenstaat. Stem, figuur, doen en laten. Veel erger kan je ze imo niet maken.
Dank voor de waarschuwingquote:Op zondag 22 december 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit sbs6 kijk.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS 6 doet oudere leuke vrouwen er uit omdat ze te oud zijn. En halen ouwe wijven zoals Linda de mol en party brard weer terug
Wie was er leuk dan?quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS 6 doet oudere leuke vrouwen er uit omdat ze te oud zijn. En halen ouwe wijven zoals Linda de mol en party brard weer terug
Ze is mijn urine niet waard.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon tijdens een wilde nacht in haar bek pissen.
Niks mis mee.
Ik denk een beetje op de bank liggen en tv kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
quote:Op zondag 22 december 2019 07:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is mijn urine niet waard.
Onderling wedstrijdje zo in Utrecht en dan naar Delft om te trainenquote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sja, geef ze eens ongelijk, mensen blijven blijkbaar toch kijken. Zal wel een netwerk van ons kent ons zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets, dat moet ik zelf gaan halen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voordeel van opnemen is dat je het schaatsen kan kijken en dendert doorspoeltquote:
Euh. Weet die namen niet.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 07:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is mijn urine niet waard.
Ben jij een beetje in shape?quote:Op zondag 22 december 2019 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel van opnemen is dat je het schaatsen kan kijken en dendert doorspoelt
quote:
Linda de mol. Ik vind het zo overdreven Botox mens.quote:Op zondag 22 december 2019 07:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, geef ze eens ongelijk, mensen blijven blijkbaar toch kijken. Zal wel een netwerk van ons kent ons zijn.
Weet al jaren niet meer hoe het zit, maar er was een tijd dat je geen programma kon kijken zonder iedere keer dezelfde mensen tegen te komen. De Ron Brandsteder periode, zeg maar.quote:Op zondag 22 december 2019 07:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zijn het dezelfde als waar ik al aan dacht
Is altijd zo. Veel dezelfde. Irene Moors en die Carolien tensenquote:
. 🙃niet echt 😏quote:
Ook zo'n stel ja. Tensen met dat lulprogramma samen met die Carlo.quote:Op zondag 22 december 2019 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd zo. Veel dezelfde. Irene Moors en die Carolien tensen
Ja ook zo een.quote:Op zondag 22 december 2019 07:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo'n stel ja. Tensen met dat lulprogramma samen met die Carlo.
Blijf er dan liever boven op liggen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op onze leeftijd mogen we gerust door het ijs zakken.
quote:Op zondag 22 december 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf er dan liever boven op liggen.
Volgens mij nog wel een beetje zo.quote:Op zondag 22 december 2019 07:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet al jaren niet meer hoe het zit, maar er was een tijd dat je geen programma kon kijken zonder iedere keer dezelfde mensen tegen te komen. De Ron Brandsteder periode, zeg maar.
Het bulkt van dat soort mensen in dergelijke programma's. Dat was samen met de idiote hoeveelheid reclame de reden dat ik grotendeels afhaakte.quote:Op zondag 22 december 2019 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel een beetje zo.
Caroline Tensen
Veel plezier!quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 08:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alles goed ?
Zondag ochtend, half bewolkt en best wel fris hier.
Ja, nu wel weer.quote:Op zondag 22 december 2019 08:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met mij gaat het prima en het weer ziet er hier precies hetzelfde uit. Daar ook alles oké buiten het weer om?
Mooi dat het beter gaat nu. Ellende schiet niet op tijdens het leven, wat toch al voorbij vliegt, maar helaas is er af en toe niet aan te ontkomen.quote:Op zondag 22 december 2019 08:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer.
Even een rot periode gehad, lees nu en wat nog wat, maar happy nu.![]()
Ach Gargield....quote:Op zondag 22 december 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Garfield-maker Jim Davis (74) is bezig 11.000 oude strips van de eigenwijze kater een voor een te veilen. Elke week komen er twee afleveringen onder de hamer.
1 voor 1.
Ik ben dol op strips en comics maar Garfield nooit echt leuk gevondenquote:Op zondag 22 december 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Garfield-maker Jim Davis (74) is bezig 11.000 oude strips van de eigenwijze kater een voor een te veilen. Elke week komen er twee afleveringen onder de hamer.
1 voor 1.
Dat is humor horror? Nooit gezien.quote:Op zondag 22 december 2019 08:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach Gargield....
Zit net tales from the crypt te kijken, best wel leuk.
Nee, saai.quote:Op zondag 22 december 2019 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dol op strips en comics maar Garfield nooit echt leuk gevonden
quote:
Welke dan?quote:Op zondag 22 december 2019 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dol op strips en comics maar Garfield nooit echt leuk gevonden
Die ken ik niet 😀quote:Op zondag 22 december 2019 08:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welke dan?
Marvel, de rioolkoningkjes?![]()
Die laatste vond ik zelf zo leuk![]()
Als je het te pakken krijgt, en ze zijn volgens mij echt niet duur, probeer eens de riool koninkjes.quote:Op zondag 22 december 2019 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ken ik niet 😀
Lees echt alles. Van Donald Duck tot series van Bourgeon
Echt nooit gezien😀quote:Op zondag 22 december 2019 08:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je het te pakken krijgt, en ze zijn volgens mij echt niet duur, probeer eens de riool koninkjes.
[ afbeelding ]
Ok een Belg. Zal het vast wel eens tegenkomenquote:Op zondag 22 december 2019 08:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Rioolkoninkjes
😂 die zijn WEL leukquote:
Ik heb geen cap van een strip van hun kunnen vinden helaas, maar voor een Belg best leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok een Belg. Zal het vast wel eens tegenkomen
Nou ja 😀 Franquin was ook Belg of Hergequote:Op zondag 22 december 2019 08:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb geen cap van een strip van hun kunnen vinden helaas, maar voor een Belg best leuk.
Vandersteen...quote:Op zondag 22 december 2019 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja 😀 Franquin was ook Belg of Herge
Minder grappig? Guust Flater.quote:Op zondag 22 december 2019 08:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vandersteen...
Maar minder grappig, maar wel goed.
Guusjequote:Op zondag 22 december 2019 08:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder grappig? Guust Flater.![]()
![]()
Nou ik lig nog in m'n mandje...slow morning, zo geen zin om op te staanquote:Op zondag 22 december 2019 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Sjarm. 'Uitgeslapen', voor jouw doen?
Lekker blijven liggen dan. Buiten is het vies nat en grijs. Vanmiddag droog, of droger, maar dan trekt de wind weer aan.quote:Op zondag 22 december 2019 09:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ik lig nog in m'n mandje...slow morning, zo geen zin om op te staan
Die heeft dan ook een slaapgemiddelde van 21 uur over de hele week.quote:Op zondag 22 december 2019 09:08 schreef Charmian het volgende:
En dan jullie die geen gunstige weerberichten geven...zelfs haags gaapt nog
Sorry maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik hier over Patty Brard las.quote:
Die holletjes rakwn overvol inmiddelsquote:
Dat was het 1e waar ik ook aan dacht. Dat mens is zó verschrikkelijk smerig, alles voor de aandacht. Het is wachten op het moment dat ze met klysma en al van een duikplank springt.quote:Op zondag 22 december 2019 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik hier over Patty Brard las.
Met veren en kerstdecoraties.quote:Op zondag 22 december 2019 09:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die holletjes rakwn overvol inmiddels
Ow ja kerstversiering/lichting...ik heb nog niksquote:Op zondag 22 december 2019 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Maar met dit donkere weer komt de kerstverlichting wel beter uit
Haringen en vijlenquote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met veren en kerstdecoraties.
quote:Op zondag 22 december 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was het 1e waar ik ook aan dacht. Dat mens is zó verschrikkelijk smerig, alles voor de aandacht. Het is wachten op het moment dat ze met klysma en al van een duikplank springt.
Volgend jaar misschien?quote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ja kerstversiering/lichting...ik heb nog niks
Whehe, ja dat. Moet 'r wel nageven dat ze het toch maar mooi flikte. Maar waarom zóu je.quote:
Zelfs die paar kerstkaarten die ik nog verstuur komen pas na kerst aanquote:
Lief van je, schatje, maar laat maar dit jaar dan.quote:Op zondag 22 december 2019 09:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zelfs die paar kerstkaarten die ik nog verstuur komen pas na kerst aan
quote:Op zondag 22 december 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je kont in gaat wel ja.
quote:Op zondag 22 december 2019 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lief van je, schatje, maar laat maar dit jaar dan.
Met wat veiligheidsmaatregelen hier en daar is het best te doen.quote:
Voor 40+ dan ook:quote:Op zondag 22 december 2019 09:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Absoluut niet, maar op één of ander manier went het redelijk vlot.
Iets hardnekkigs in mij zegt te moeten klikken.quote:
Normaal gesproken is klikken niet zo netjes, in dit geval absoluut wel...quote:Op zondag 22 december 2019 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets hardnekkigs in mij zegt te moeten klikken.
Dan verstuur je er al meer dan ikquote:Op zondag 22 december 2019 09:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zelfs die paar kerstkaarten die ik nog verstuur komen pas na kerst aan
Ja, eens. Dat zijn pareltjes.quote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal gesproken is klikken niet zo netjes, in dit geval absoluut wel...
Toen Kerst nog Kerst was, met Zwarte Pieten en zo.quote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat zijn pareltjes.
quote:
Dat klinkt hopelijk beter dan All I want for Christmas.quote:
Worden er elk jaar minder, dat welquote:
Die zijn er ook al niet meer?quote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen Kerst nog Kerst was, met Zwarte Pieten en zo.![]()
Hoest met u?
Best wel, stuurde ik naar iedereen kaarten die ik ook tijdens de kerstdagen zagquote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe er ook niet aan. Rare traditie.
Hi Dees, kan je het een beetje handelen hier?quote:Op zondag 22 december 2019 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt hopelijk beter dan All I want for Christmas.
Hoi MM!![]()
Amper! Maar na de tips van Lucky gaat het steeds beter.quote:Op zondag 22 december 2019 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Dees, kan je het een beetje handelen hier?
Mwah de rarigheid vind ik wel meevallen. Totie in je hol belandtquote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe er ook niet aan. Rare traditie.
Stond wel op een kerstmarkt, waar ze exact dezelfde kaarten aan elkaar doorgaven.quote:Op zondag 22 december 2019 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, stuurde ik naar iedereen kaarten die ik ook tijdens de kerstdagen zag
Mooi vwb dat eerste, dat 2e kom je waarschijnlijk niet meer van af...quote:Op zondag 22 december 2019 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zijn er ook al niet meer?Gaat goed hier, maar wel hetzelfde geneuzel met beide ouders. Geklep heen en weer naar ziekenhuis, oogkliniek, brillenboer, etc.
Druk, druk, druk, maar verder prima en ja, mixen doen we ook nog wel regelmatig.quote:En u dan? Nog wel eens aan het mixen ook?
quote:Op zondag 22 december 2019 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amper! Maar na de tips van Lucky gaat het steeds beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |