Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 22 december 2019 04:32 schreef FANN het volgende:
oké.... als je verder niks zegt dan weet ik ook niks natuurlijk....
Sterkte dan maar.......
Oh..... dan viel het wel mee aanstellerquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 04:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... dan viel het wel mee aansteller![]()
Als ik écht iets naars droom weet ik het meestal nog wel, al zijn het soms flarden...
Laats had ik dakloos was en ik geen slaapplek kom krijgen want alle bedden waren vol,
kwam waarschijnlijk omdat er iets in de krant stond of misschien had ik het op de radio
gehoord...
Het Centraal Bureau voor de Statistiek publiceerde nieuwe schattingen van het aantal daklozen tussen de 18 en de 65. Daaruit blijkt dat het aantal daklozen is gestegen van 17,8 duizend in 2009, tot 39,3 duizend in 2019
Is nogal wat!
39,3 duizend in 2019![]()
Dat lijkt me een verschrikking dus ga maar beter naar je warme bedje
Ja, ben jij nog wakker of net?quote:
Net wakkerquote:Op zondag 22 december 2019 05:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ben jij nog wakker of net?
Ik ook, gisteren op tijd naar bed gegaan. Dat kan ik ook maar beter niet meer doen.quote:
Ach als je lekker geslapen hebt? Het is wat vroeg maar je kan altijd nog even terug.quote:Op zondag 22 december 2019 05:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren op tijd naar bed gegaan. Dat kan ik ook maar beter niet meer doen.
Ik heb meer zin in koffie, moe voel ik mij niet.quote:Op zondag 22 december 2019 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach als je lekker geslapen hebt? Het is wat vroeg maar je kan altijd nog even terug.
Ok zet ik even een bakkiequote:Op zondag 22 december 2019 05:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in koffie, moe voel ik mij niet.
quote:Op zondag 22 december 2019 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok zet ik even een bakkie
Jammer dat de AH nog niet open is. Ik heb best wel zin in een vers broodje.quote:
Zou ook wel wat lusten. Maar dat ei is ook wel een goed idee.quote:Op zondag 22 december 2019 05:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat de AH nog niet open is. Ik heb best wel zin in een vers broodje.
Eitje en een broodje hagelslag voorzien van een bak koffie. Ik begin honger te krijgen.quote:Op zondag 22 december 2019 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook wel wat lusten. Maar dat ei is ook wel een goed idee.
Booohhhh ja ik nu ook!!quote:Op zondag 22 december 2019 05:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eitje en een broodje hagelslag voorzien van een bak koffie. Ik begin honger te krijgen.
Eitje en koffie is klaar.quote:
Doe ik, wel een straffe bak gezet. Dat wordt voorlopig geen oogjes dicht.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 05:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik, wel een straffe bak gezet. Dat wordt voorlopig geen oogjes dicht.
Nu nog wat hersenloze cartoons opzetten en mijn dag kan niet meer stuk.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 06:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog wat hersenloze cartoons opzetten en mijn dag kan niet meer stuk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |