Och ja ook al zo'n klassiekertjequote:Op zondag 22 december 2019 06:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zet ik zop, ik heb nu Cow en Chicken aanstaan.
Ik heb ze allemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Och ja ook al zo'n klassiekertje
Ik niet meer van 2 stupid dogs tot Yogi Bear kan ik kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mis cartoon network wel hoor
Hoe vaak kijk je die? Kan je wel vrolijk van worden.quote:Op zondag 22 december 2019 06:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet meer van 2 stupid dogs tot Yogi Bear kan ik kijken.
Eigenlijk alleen maar als ik kinderen op bezoek heb. En deze ochtend.quote:Op zondag 22 december 2019 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk je die? Kan je wel vrolijk van worden.
Nicequote:Op zondag 22 december 2019 06:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar als ik kinderen op bezoek heb. En deze ochtend.
Het blijft tijdloos en je bent er nooit te oud voor.quote:
Helemaal mee eens. Krijg er wel de slappe lach van. Droge meuk.quote:Op zondag 22 december 2019 06:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijft tijdloos en je bent er nooit te oud voor.
Idd, je kan het 10x kijken en nog blijf je erom lachen.quote:Op zondag 22 december 2019 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Krijg er wel de slappe lach van. Droge meuk.
Hoi LB zit ff sterren dansen op het ijs te kijken. In gedachten zie ik mij ook al zo sierlijk over het ijs glijdenquote:
Je kan aardig schaatsen? Sierlijk over het ijs lukt prima hier. Op mijn rug.quote:Op zondag 22 december 2019 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi LB zit ff sterren dansen op het ijs te kijken. In gedachten zie ik mij ook al zo sierlijk over het ijs glijden
Ha ha heb nog nooit schaatsen aangehad. Maar als je kijkt hoe ze daar binnen drie weken kunnen schaatsen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan aardig schaatsen? Sierlijk over het ijs lukt prima hier. Op mijn rug.
Morguh Pullup Koffie altijd lekkerquote:
quote:
Me to. En 5 glazen water om me keel te blussequote:
Oh, dat ja. Dat is inderdaad opmerkelijk binnen zo'n korte tijd. Weet niet wie de presentatie tegenwoordig doet, maar ben al een aantal jaren Joling moe.quote:Op zondag 22 december 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha heb nog nooit schaatsen aangehad. Maar als je kijkt hoe ze daar binnen drie weken kunnen schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |