Lekker blijven liggen dan. Buiten is het vies nat en grijs. Vanmiddag droog, of droger, maar dan trekt de wind weer aan.quote:Op zondag 22 december 2019 09:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ik lig nog in m'n mandje...slow morning, zo geen zin om op te staan
Die heeft dan ook een slaapgemiddelde van 21 uur over de hele week.quote:Op zondag 22 december 2019 09:08 schreef Charmian het volgende:
En dan jullie die geen gunstige weerberichten geven...zelfs haags gaapt nog
Sorry maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik hier over Patty Brard las.quote:
Die holletjes rakwn overvol inmiddelsquote:
Dat was het 1e waar ik ook aan dacht. Dat mens is zó verschrikkelijk smerig, alles voor de aandacht. Het is wachten op het moment dat ze met klysma en al van een duikplank springt.quote:Op zondag 22 december 2019 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik hier over Patty Brard las.
Met veren en kerstdecoraties.quote:Op zondag 22 december 2019 09:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die holletjes rakwn overvol inmiddels
Ow ja kerstversiering/lichting...ik heb nog niksquote:Op zondag 22 december 2019 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Maar met dit donkere weer komt de kerstverlichting wel beter uit
Haringen en vijlenquote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met veren en kerstdecoraties.
quote:Op zondag 22 december 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was het 1e waar ik ook aan dacht. Dat mens is zó verschrikkelijk smerig, alles voor de aandacht. Het is wachten op het moment dat ze met klysma en al van een duikplank springt.
Volgend jaar misschien?quote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ja kerstversiering/lichting...ik heb nog niks
Whehe, ja dat. Moet 'r wel nageven dat ze het toch maar mooi flikte. Maar waarom zóu je.quote:
Zelfs die paar kerstkaarten die ik nog verstuur komen pas na kerst aanquote:
Lief van je, schatje, maar laat maar dit jaar dan.quote:Op zondag 22 december 2019 09:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zelfs die paar kerstkaarten die ik nog verstuur komen pas na kerst aan
quote:Op zondag 22 december 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je kont in gaat wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |