Het bulkt van dat soort mensen in dergelijke programma's. Dat was samen met de idiote hoeveelheid reclame de reden dat ik grotendeels afhaakte.quote:Op zondag 22 december 2019 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel een beetje zo.
Caroline Tensen
Veel plezier!quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 08:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alles goed ?
Zondag ochtend, half bewolkt en best wel fris hier.
Ja, nu wel weer.quote:Op zondag 22 december 2019 08:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met mij gaat het prima en het weer ziet er hier precies hetzelfde uit. Daar ook alles oké buiten het weer om?
Mooi dat het beter gaat nu. Ellende schiet niet op tijdens het leven, wat toch al voorbij vliegt, maar helaas is er af en toe niet aan te ontkomen.quote:Op zondag 22 december 2019 08:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer.
Even een rot periode gehad, lees nu en wat nog wat, maar happy nu.![]()
Ach Gargield....quote:Op zondag 22 december 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Garfield-maker Jim Davis (74) is bezig 11.000 oude strips van de eigenwijze kater een voor een te veilen. Elke week komen er twee afleveringen onder de hamer.
1 voor 1.
Ik ben dol op strips en comics maar Garfield nooit echt leuk gevondenquote:Op zondag 22 december 2019 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Garfield-maker Jim Davis (74) is bezig 11.000 oude strips van de eigenwijze kater een voor een te veilen. Elke week komen er twee afleveringen onder de hamer.
1 voor 1.
Dat is humor horror? Nooit gezien.quote:Op zondag 22 december 2019 08:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach Gargield....
Zit net tales from the crypt te kijken, best wel leuk.
Nee, saai.quote:Op zondag 22 december 2019 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dol op strips en comics maar Garfield nooit echt leuk gevonden
Welke dan?quote:Op zondag 22 december 2019 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dol op strips en comics maar Garfield nooit echt leuk gevonden
Die ken ik niet 😀quote:Op zondag 22 december 2019 08:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welke dan?
Marvel, de rioolkoningkjes?![]()
Die laatste vond ik zelf zo leuk![]()
Als je het te pakken krijgt, en ze zijn volgens mij echt niet duur, probeer eens de riool koninkjes.quote:Op zondag 22 december 2019 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ken ik niet 😀
Lees echt alles. Van Donald Duck tot series van Bourgeon
Echt nooit gezien😀quote:Op zondag 22 december 2019 08:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je het te pakken krijgt, en ze zijn volgens mij echt niet duur, probeer eens de riool koninkjes.
[ afbeelding ]
Ok een Belg. Zal het vast wel eens tegenkomenquote:Op zondag 22 december 2019 08:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Rioolkoninkjes
Ik heb geen cap van een strip van hun kunnen vinden helaas, maar voor een Belg best leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok een Belg. Zal het vast wel eens tegenkomen
Nou ja 😀 Franquin was ook Belg of Hergequote:Op zondag 22 december 2019 08:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb geen cap van een strip van hun kunnen vinden helaas, maar voor een Belg best leuk.
Vandersteen...quote:Op zondag 22 december 2019 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja 😀 Franquin was ook Belg of Herge
Minder grappig? Guust Flater.quote:Op zondag 22 december 2019 08:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vandersteen...
Maar minder grappig, maar wel goed.
Guusjequote:Op zondag 22 december 2019 08:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder grappig? Guust Flater.![]()
![]()
Nou ik lig nog in m'n mandje...slow morning, zo geen zin om op te staanquote:Op zondag 22 december 2019 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Sjarm. 'Uitgeslapen', voor jouw doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |