quote:Op zondag 22 december 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
Geen nieuw OP plaatje want ik zit op die HOEREN mobiel
Ja dat vind ik ookquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook![]()
Ik denk dat ik ook niet meer van kleur verander
kunnen alleen blauwen volgens mijquote:Op zondag 22 december 2019 01:49 schreef TillyB het volgende:
Had eigenlijk gehoopt dat er een hartje smiley in de TT kwam, hoe doen andere conjo's dat
Dat kan , als je een nieuw deel opent en een TT typt kan je meteen een hartje kiezenquote:Op zondag 22 december 2019 01:49 schreef TillyB het volgende:
Had eigenlijk gehoopt dat er een hartje smiley in de TT kwam, hoe doen andere conjo's dat
DISCRIMINATIE, LIEFDE MOET TOEGANKELIJK ZIJN VOOR IEDEREENquote:Op zondag 22 december 2019 01:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kunnen alleen blauwen volgens mij
Ja dat blond is als ik de uitgroei heb gedaan , wat nooit lukt bij mij , dus is alles blont ..maar ik gooi er eigenlijk vrij snel daarna een crêpepapier papje inquote:Op zondag 22 december 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
[..]Hiervoor veranderde je weleens toch? Kan me alleen niet meer precies herinneren wat, blond?
Ik deed gewoon zo bij emojis een hartje en in dat venster stond ie wel mooi, maar na invoeren niet meerquote:Op zondag 22 december 2019 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan , als je een nieuw deel opent en een TT typt kan je meteen een hartje kiezen
Ja trusten zeikerdquote:Op zondag 22 december 2019 01:51 schreef Straatverlichting het volgende:
Katten in je bed zijn ranzig
Katten in je kastjes zijn ranzig
Katten die je wasmachine slopen zijn kut
Katten zijn leuk, als ze luisteren
Ja, heb er met 5 samengeleefd en koester die jaren. Totdat ik er 1 op ging halen bij de gemeente. Bevroren in een vuilniszak; aangereden.
Kortom: veel plezier drmee.
kusje
Oh serieus crêpepapier? Nooit van gehoord op die manier, hoe werkt dat?quote:Op zondag 22 december 2019 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat blond is als ik de uitgroei heb gedaan , wat nooit lukt bij mij , dus is alles blont ..maar ik gooi er eigenlijk vrij snel daarna een crêpepapier papje in
Oh jij zit mobielquote:Op zondag 22 december 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik deed gewoon zo bij emojis een hartje en in dat venster stond ie wel mooi, maar na invoeren niet meer
Ach ik heb de foto's nog. Toedels.quote:
Dit is pas klassequote:Op zondag 22 december 2019 01:51 schreef Straatverlichting het volgende:
Katten in je bed zijn ranzig
Katten in je kastjes zijn ranzig
Katten die je wasmachine slopen zijn kut
Katten zijn leuk, als ze luisteren
Ja, heb er met 5 samengeleefd en koester die jaren. Totdat ik er 1 op ging halen bij de gemeente. Bevroren in een vuilniszak; aangereden.
Kortom: veel plezier drmee.
kusje
Die heeft tenminste manieren!quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
Geen nieuw OP plaatje want ik zit op die HOEREN mobiel
Ja dat werkt als een tierelierquote:Op zondag 22 december 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh serieus crêpepapier? Nooit van gehoord op die manier, hoe werkt dat?
wat een gedoe ... Kom jou uit Zalkquote:Op zondag 22 december 2019 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werkt als een tierelier![]()
Ik maak altijd een beker met gekookt water , daar gooi ik afgeknipte stroken crêpepapier in , en wat azijn , en dat laat ik een tijd trekken . daarna maak ik met maizena een mini papje en dat roer ik door het gekleurde water en dan bind ik em .., en dat roer ik dan weer door een pot crèmespoeling
En dan in het haar flansen
De foto's van je kat of zit je sjamp te bedreigen?quote:Op zondag 22 december 2019 01:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach ik heb de foto's nog. Toedels.
Mn tijger was aangeren, gevonden, meegenomen en ingevreren. Na een week elke nacht zoeken heb ik ze gebeld. Eikel.quote:Op zondag 22 december 2019 01:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou iemand een ingevroren kat aanrijden
quote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
De foto's van je kat of zit je sjamp te bedreigen?
quote:Op zondag 22 december 2019 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werkt als een tierelier![]()
Ik maak altijd een beker met gekookt water , daar gooi ik afgeknipte stroken crêpepapier in , en wat azijn , en dat laat ik een tijd trekken . daarna maak ik met maizena een mini papje en dat roer ik door het gekleurde water en dan bind ik em .., en dat roer ik dan weer door een pot crèmespoeling
En dan in het haar flansen
Wat ik met Sjamp doe heb je geen zak mee te maken honey.quote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef TillyB het volgende:
[..]move over @:Prisha we hebben een nieuwe Myrna in the house
quote:Op zondag 22 december 2019 01:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou iemand een ingevroren kat aanrijden
Nou ...niet eensquote:Op zondag 22 december 2019 02:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat ik met Sjamp doe heb je geen zak mee te maken honey.
Ja joh tis laat wiv waarom de gemeente een ingevroren kat heeft, snap hem nuquote:
Ju ben vast een moi wicht Wijfquote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben een heksIk hou van gedoe
quote:Op zondag 22 december 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |