Haha, nee die heb ik niet nodig.quote:Op zondag 22 december 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to. En 5 glazen water om me keel te blusse
Keelpijn?quote:Op zondag 22 december 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to. En 5 glazen water om me keel te blusse
Nou hou je vast. Party brard die ziet er niet uit tegenwoordig. En dan die korte rokjes die ze aan heeft. Ze doet het samen met winston garston nog watquote:Op zondag 22 december 2019 07:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Dat is inderdaad opmerkelijk binnen zo'n korte tijd. Weet niet wie de presentatie tegenwoordig doet, maar ben al een aantal jaren Joling moe.
Ik normaal ook niet. Maar een of andere mafklappert zit in me keel te steken. (Zo voelt het)quote:
Ja en me stem is foetsie. Wel lekker roestig.quote:
Ow dat duurt wat lang danquote:Op zondag 22 december 2019 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar een of andere mafklappert zit in me keel te steken. (Zo voelt het)
Tegenwoordig? Brard is een soort van anticonceptie voor mannen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hou je vast. Party brard die ziet er niet uit tegenwoordig. En dan die korte rokjes die ze aan heeft. Ze doet het samen met winston garston nog wat
Dat ehm, hoe zeg je dat netjes.... Patty ziet er al een aantal jaren niet heul florissant uit. Jaartje of 30.quote:Op zondag 22 december 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hou je vast. Party brard die ziet er niet uit tegenwoordig. En dan die korte rokjes die ze aan heeft. Ze doet het samen met winston garston nog wat
O echt. Nou dan moet je maar niet kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 07:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Brard is een soort van anticonceptie voor mannen.
Beterschap!quote:Op zondag 22 december 2019 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en me stem is foetsie. Wel lekker roestig.
quote:Op zondag 22 december 2019 07:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Brard is een soort van anticonceptie voor mannen.
Dank u. Komt vast goed.quote:
Ze is wel heel erg afgevallen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:36 schreef scrupuleus het volgende:
Jullie zouden brard gewoon doen hoor heren
Brard is het type vrouw waaraan alles tegenstaat. Stem, figuur, doen en laten. Veel erger kan je ze imo niet maken.quote:Op zondag 22 december 2019 07:36 schreef scrupuleus het volgende:
Jullie zouden brard gewoon doen hoor heren
Ik zou met haar nog niet eens in hetzelfde bushokje willen staan.quote:
Gewoon tijdens een wilde nacht in haar bek pissen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Brard is het type vrouw waaraan alles tegenstaat. Stem, figuur, doen en laten. Veel erger kan je ze imo niet maken.
Gedrocht bedoel je.quote:
SBS 6 doet oudere leuke vrouwen er uit omdat ze te oud zijn. En halen ouwe wijven zoals Linda de mol en party brard weer terugquote:Op zondag 22 december 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Brard is het type vrouw waaraan alles tegenstaat. Stem, figuur, doen en laten. Veel erger kan je ze imo niet maken.
Dank voor de waarschuwingquote:Op zondag 22 december 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit sbs6 kijk.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS 6 doet oudere leuke vrouwen er uit omdat ze te oud zijn. En halen ouwe wijven zoals Linda de mol en party brard weer terug
Wie was er leuk dan?quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS 6 doet oudere leuke vrouwen er uit omdat ze te oud zijn. En halen ouwe wijven zoals Linda de mol en party brard weer terug
Ze is mijn urine niet waard.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon tijdens een wilde nacht in haar bek pissen.
Niks mis mee.
Ik denk een beetje op de bank liggen en tv kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
quote:Op zondag 22 december 2019 07:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is mijn urine niet waard.
Onderling wedstrijdje zo in Utrecht en dan naar Delft om te trainenquote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sja, geef ze eens ongelijk, mensen blijven blijkbaar toch kijken. Zal wel een netwerk van ons kent ons zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets, dat moet ik zelf gaan halen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voordeel van opnemen is dat je het schaatsen kan kijken en dendert doorspoeltquote:
Euh. Weet die namen niet.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 07:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze is mijn urine niet waard.
Ben jij een beetje in shape?quote:Op zondag 22 december 2019 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel van opnemen is dat je het schaatsen kan kijken en dendert doorspoelt
quote:
Linda de mol. Ik vind het zo overdreven Botox mens.quote:Op zondag 22 december 2019 07:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, geef ze eens ongelijk, mensen blijven blijkbaar toch kijken. Zal wel een netwerk van ons kent ons zijn.
Weet al jaren niet meer hoe het zit, maar er was een tijd dat je geen programma kon kijken zonder iedere keer dezelfde mensen tegen te komen. De Ron Brandsteder periode, zeg maar.quote:Op zondag 22 december 2019 07:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zijn het dezelfde als waar ik al aan dacht
Is altijd zo. Veel dezelfde. Irene Moors en die Carolien tensenquote:
. 🙃niet echt 😏quote:
Ook zo'n stel ja. Tensen met dat lulprogramma samen met die Carlo.quote:Op zondag 22 december 2019 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd zo. Veel dezelfde. Irene Moors en die Carolien tensen
Ja ook zo een.quote:Op zondag 22 december 2019 07:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo'n stel ja. Tensen met dat lulprogramma samen met die Carlo.
Blijf er dan liever boven op liggen.quote:Op zondag 22 december 2019 07:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op onze leeftijd mogen we gerust door het ijs zakken.
quote:Op zondag 22 december 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf er dan liever boven op liggen.
Volgens mij nog wel een beetje zo.quote:Op zondag 22 december 2019 07:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet al jaren niet meer hoe het zit, maar er was een tijd dat je geen programma kon kijken zonder iedere keer dezelfde mensen tegen te komen. De Ron Brandsteder periode, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |