Oh dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou dat door de anabolen komen?
Friends, Season 7. Episode: "The One With Ross And Monica's Cousin"quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn friends nur de ouden episodes met j.anniston,lisa kudrow, wanneer spelte denise richards met?
5quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef tonja het volgende:
Hoeveel rondes hadden het moeten worden?
bedanktquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Friends, Season 7. Episode: "The One With Ross And Monica's Cousin"
Hoe lang heeft het geduurd?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gevecht van de eeuw jezus hoe ze dat zo hypen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
Kijk Mario jullie staan achterWTF is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow darten![]()
Wat een topsport
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
Kijk Mario jullie staan achterachzo die ja ik weet van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
Gaat badr nu ook huilie huilie doen, net als barney ?t leven is niks meer waard
Girlpower wint van Oostenrijker ...quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF is dat ?![]()
ow darten![]()
Wat een topsport
wat nu weerquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop niet dat mn buuf 112 gebeld heeft
Heb je zo hard staan brullen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Sportief na afloop ook. Had niet gehoeven, maar hij ging toch naar 'm toe om te kijken wat er was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gevecht echt een sportman Rico
Moest je net ook heel hard huilen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja ... hij had die 8 tellen wel nodigquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gevecht echt een sportman Rico
Nee maar dat hij naar Badr ging 9 van de 10 hadden die kampioensgordel in de lucht gehoudenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ... hij had die 8 tellen wel nodig
wat kijk je ? ik zoek nog seriesquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga maar weer verder met netflix dan maar
TRquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:13 schreef puzziepie het volgende:
Haarmatten ...kalende koppen ..het word me teveel
Ik kijk nu een serie van al jaren geleden The Tudorsquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat kijk je ? ik zoek nog series
Hoera!quote:
The man is twisted by default.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij verdraaide iets. Erg hč.
kee ff googlenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kijk nu een serie van al jaren geleden The Tudors
Doe je ogen eerst even openquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:16 schreef Charmian het volgende:
Ik moest nodig even slapen...waseen soo e t ovan/ruud gevecht gloof ik? Ik za h nog alleen knuffels
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:16 schreef Charmian het volgende:
Ik moest nodig even slapen...waseen soo e t ovan/ruud gevecht gloof ik? Ik za h nog alleen knuffels
slaappraatquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:16 schreef Charmian het volgende:
nou niet echtquote:
Kallend is een mooie, doet me denken aan een Bosnische collega die op zijn werklijst altijd sniperdag invulde als hij een vrije dag hadquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nou niet echt
Hoer of kallend posten in een zin raakt me toch wel dieper dan ik dacht
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kallend is een mooie, doet me denken aan een Bosnische collega die op zijn werklijst altijd sniperdag invulde als hij een vrije dag had
*ratsjzzauhoeeeeeeeeeeee*quote:
Wel leuk om te doen bij iemandquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
*ratsjzzauhoeeeeeeeeeeee*
*waxgeluid
En als hij had gelast met gevulde draad schreef hij altijd gevoelde draad, die termen worden nu nog gebruikt terwijl hij al jaren niet meer bij ons werktquote:
aawquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als hij had gelast met gevulde draad schreef hij altijd gevoelde draad, die termen worden nu nog gebruikt terwijl hij al jaren niet meer bij ons werkt
Ik zag vanmiddag een filmpje van een man van wie zijn neushaar werd gewaxtquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
*ratsjzzauhoeeeeeeeeeeee*
*waxgeluid
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen toeterturken door de steden
Niet? Ik vind dat toch wel een mooie scene hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen Linda Blair taferelen puleasssse
Dan moet er wel een flinke dot woud haar in die neus hebben gezetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een filmpje van een man van wie zijn neushaar werd gewaxt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Laat Ghost z'n laatste haar met rust!
Ik vond dat maar nepquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Ik vind dat toch wel een mooie scene hoor.
Wat breng je dat lekker fris ende beeldend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet er wel een flinke dot woud haar in die neus hebben gezeten
ja blijkbaar, hij deed alsof zijn hersenen er via zijn neus uitgetrokken werdenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet er wel een flinke dot woud haar in die neus hebben gezeten
Dat schijnt heel slecht te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja blijkbaar, hij deed alsof zijn hersenen er via zijn neus uitgetrokken werden
Om je hersenen er via je neus uit te trekken? Ja dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat schijnt heel slecht te zijn
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om je hersenen er via je neus uit te trekken? Ja dat lijkt mij ook
Of het is pulp, makkie voor Badr danquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Of hij had geen hersens dat kan ook
Alsof je een meloen knock-out slaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is pulp, makkie voor Badr dan
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof je een meloen knock-out slaat![]()
Flats
Nou moet ik ineens weer denken aan die vrouw ie met haar obesitetten meloenen kapot sloegquote:
Halve liters bier.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens weer denken aan die vrouw ie met haar obesitetten meloenen kapot sloeg![]()
Of waren het blikjes
Ze sloeg met haar meloenen blikjes kapotquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens weer denken aan die vrouw ie met haar obesitetten meloenen kapot sloeg![]()
Of waren het blikjes
Dat ja! Vreselijk treurig , zonde van het bier ookquote:
Puur drankmisbruik. Blikje op jouw manier kan volgens mij prima als je spieren aanspant.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja! Vreselijk treurig , zonde van het bier ook![]()
Als ze nou een blikje kon openen met haar poes , dan had ik respect gehad
Wait whut wat lees ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ohw ja, die heb ik ook weleens gezien. Ik kreeg plaatsvervangend pijn in mijn tietenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze sloeg met haar meloenen blikjes kapot![]()
Iemand heeft hier vast een gif van.
Hoe trek je dat blik dan open?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Puur drankmisbruik. Blikje op jouw manier kan volgens mij prima als je spieren aanspant.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:43 schreef Voxs het volgende:
Bekkenbodemtraining in 40+
Ah all is well.
Ik vond die obesitetten doodeng ...en hoe ze daar op sloegquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:43 schreef Voxs het volgende:
Ah all is well.
Dat lipje klapt onder een beetje druk vanzelf open. Probeer maar, we wachten wel even.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe trek je dat blik dan open?
Dat zijn al 3 lipjes ...quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lipje klapt onder een beetje druk vanzelf open. Probeer maar, we wachten wel even.
Een blikje is waarschijnlijk wat lastig, maar zo'n bierflesjesdraaidop moet lukk'n.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een blikje is waarschijnlijk wat lastig, maar zo'n bierflesjesdraaidop moet lukk'n.
Vreselijk, vulgair, mishandeling van je borsten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond die obesitetten doodeng ...en hoe ze daar op sloeg
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een blikje is waarschijnlijk wat lastig, maar zo'n bierflesjesdraaidop moet lukk'n.
quote:
Jij drinkt ook uit blik hčquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja, die heb ik ook weleens gezien. Ik kreeg plaatsvervangend pijn in mijn tieten
Lyza.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Morgenochtend om 10 uur toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:43 schreef Voxs het volgende:
Ah all is well.
Wel eerst wat eelt kwekenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja maar er loopt nu het een en ander door elkaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die 2 hield je toch al aan de kant bij bepaalde manieren van plassen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, ik giet het eerst in een glas.
Dat laatste, hoe dan. Eerst een opener inbrengen, of van die Amerikaanse doppen die al loslaten als je er met een scheef oog naar kijkt?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar er loopt nu het een en ander door elkaar![]()
Staand plassen dan heb je met jouw laatste optie te maken
ik denk dat Lyza 's optie kan werken , maar dat ging weer over dingen slopen met obesitetten
Je stelt te moeilijke vragenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste, hoe dan. Eerst een opener inbrengen, of van die Amerikaanse doppen die al loslaten als je er met een scheef oog naar kijkt?
Dit wordt ingewikkeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste, hoe dan. Eerst een opener inbrengen, of van die Amerikaanse doppen die al loslaten als je er met een scheef oog naar kijkt?
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Eventueel valt er wel een kratje te doneren.
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar dat is van járen geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelen
Daarom eelt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.
Ik kan het maar niet vergetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar dat is van járen geleden.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wanneer NZ iets gaat doen met mijn collectie.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef NZ het volgende:
[..]
Ik keek heel ff![]()
Hij heeft het geprobeerd
[..]
Nou project smileys voorlopig even uitgesteld eendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat weer in lurkstandTEAM BAKSTEEN
Goed punt want de clitoris loopt rondom de vagina zowatquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me weer zo zonde voor de rest van de activiteiten in die regionen.
Daar zou ik denk ik niet zo mee zitten, gewoon even afvegen, goed voor je weerstand.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
Is iedereen gruizig ofzo![]()
en waar is @:tillyb TILLAH
Daarom en met een beetje stevig gebit moet het ook lukken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me weer zo zonde voor de rest van de activiteiten in die regionen.
Hoe alsjeblieft op! Dat doet me denken aan die wijnflessen met schroefdop waar je makkelijk je hand aan open kan halen. Laat staan bij karteltjes in combi met teer weefsel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat wordt meteen ingeseald allemaalquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed punt want de clitoris loopt rondom de vagina zowat
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een stevig gebit in te zetten in die regionen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom en met een beetje stevig gebit moet het ook lukken.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt meteen ingeseald allemaal
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zou ik denk ik niet zo mee zitten, gewoon even afvegen, goed voor je weerstand.
Ik vind het gewoon niet lekker drinken uit blik.
@ChocoFan zou dat heel goed uitkomenquote:Op zondag 22 december 2019 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat mij herinnert aan mijn droom van afgelopen nacht![]()
Er vielen spontaan 6 kiezen uit mijn mond
quote:Op zondag 22 december 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een stevig gebit in te zetten in die regionen.
[..]
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een stevig gebit in te zetten in die regionen.
Ik zei toch, eerst afvegenquote:Op zondag 22 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kweenie hoor, maar ratten uitwerpselen zijn niet héél gezond voor je.
Wijnflessen is ook een no go op deze manier, te scherpe randjes inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe alsjeblieft op! Dat doet me denken aan die wijnflessen met schroefdop waar je makkelijk je hand aan open kan halen. Laat staan bij karteltjes in combi met teer weefsel.
Til weer. Niet ff een beetje smeuïg houden door te zeggen, ja, ik weet het nog goed, het seal apparaat was stuk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt meteen ingeseald allemaal
Verkapte doodsverwensing TRquote:Op zondag 22 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kweenie hoor, maar ratten uitwerpselen zijn niet héél gezond voor je.
[..]
oh pardon, allemaal de rattentyfuuuusquote:Op zondag 22 december 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Til weer. Niet ff een beetje smeuïg houden door te zeggen, ja, ik weet het nog goed, het seal apparaat was stuk.
Nah, misschien is Lyza gewoon een latente Badeend.quote:Op zondag 22 december 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zou denken dat Badeend haar gehackt heeft
quote:Op zondag 22 december 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lach nog 's schatje. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 00:05 schreef TillyB het volgende:
Wat koddig, een jaaroverzicht van Blendle
De landing is morgen tegen twee uur.quote:Op zondag 22 december 2019 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Zijn die rakett'n nou al veilig?
quote:Op zondag 22 december 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zou denken dat Badeend haar gehackt heeft
TR gemacht.quote:Op zondag 22 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, misschien is Lyza gewoon een latente Badeend.
Ah! Dus toch voldoende om veilig te kunnen landen.quote:Op zondag 22 december 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
De landing is morgen tegen twee uur.
Was al wegquote:Op zondag 22 december 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe is het met je poes afgelopen?
Echt zoveel of verzin je dat?quote:Op zondag 22 december 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou omdat ze 88% van hun abonnees kwijt zijn
Ja was te verwachten. Kwam eigenlijk qua timing ook niet heel goed uit, dus wel prima verder.quote:Op zondag 22 december 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Was te leuk ook daar jaagt iedereen weer op gelijk natuurlijk
Jawel, er is ook nooit sprake van geweest dat ze daar te weinig voor hadden.quote:Op zondag 22 december 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Dus toch voldoende om veilig te kunnen landen.
Zeker belangrijkquote:Op zondag 22 december 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Vind ik altijd wel een belangrijk punt of iemand van dieren houd
Zou wel fijn zijn als ze het meteen van de website en FB afhalen, om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op zondag 22 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja was te verwachten. Kwam eigenlijk qua timing ook niet heel goed uit, dus wel prima verder.
Nee dat is geen doen danquote:Op zondag 22 december 2019 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Wel een hondenmens maar niet te doen icm werk.
Op de site stond ze ook al niet, alleen FB en normaal gesproken zetten ze daar dan bij als ze geadopteerd zijn. Bij deze vergeten denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als ze het meteen van de website en FB afhalen, om teleurstellingen te voorkomen.
Hoe was dit wielerjaar?quote:Op zondag 22 december 2019 00:05 schreef TillyB het volgende:
Wat koddig, een jaaroverzicht van Blendle
quote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
Of het was een lokpoes![]()
Ik trap d'r ook altijd in
Je koopt steeds nieuwe maar doet er dan vervolgens geen reet mee?quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort rode draad in mijn kennissen kring stuk of 3 hebben een ex hometrainer of roeitrainer van mij
quote:Op zondag 22 december 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je koopt steeds nieuwe maar doet er dan vervolgens geen reet mee?
roeitrainer doet het nog.. en fietsen met losse handen kan ik ook wel ..quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort rode draad in mijn kennissen kring stuk of 3 hebben een ex hometrainer of roeitrainer van mij
Met de Mars versie van de Grand Canyon.quote:
Nee sinds ik ziek ben niet meer maar daarvoor wel een stuk of 4quote:
Ja, die zijn ook link.quote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
Of het was een lokpoes![]()
Ik trap d'r ook altijd in
Wel een soort downie dan.quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Met de Mars versie van de Grand Canyon.
Het heeft wel iets van een door brand verminkte smiley
Is een beetje lichaamsbeweging niet goed met je ziekte? Of heb je daar niet genoeg energie voor?quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee sinds ik ziek ben niet meer maar daarvoor wel een stuk of 4
Hoe lang ben je al ziek eigenlijk?quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nog steeds? Week 5 nu.quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee 10 jaar geledenquote:
10 jaarquote:Op zondag 22 december 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al ziek eigenlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best veel gelezen voor iemand die nooit leest
TEAM BAKSTEEN
Wat heb je GB?quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat mis ik nog idd, aantal keer telefoon bijna door de kamer gegooid ivm wielerterror
Ben je weer overgestapt op premium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best veel gelezen voor iemand die nooit leest
Ziekte aan mijn zenuwstelsel alleen dan met geheugen schade erbij korte termijn, maar geen progressievequote:
Prachtig plaatje, indeedquote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.
EDIT: De grond is het Amazonegebied.
Ja, een soort reptiel.quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rechtsonder, krokodil met DNA issues.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rechtsonder, krokodil met DNA issues.
Ja maar dat gaat vanzelf hoor, groei je wel naar toe soort gewenningquote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's best al een behoorlijke tijd. Heb wel bewondering voor je positiviteit
Oh, sorry, dacht de man flu.quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee 10 jaar geledendaarvoor had ik van die sport manie's
Jeetje!..quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ziekte aan mijn zenuwstelsel alleen dan met geheugen schade erbij korte termijn, maar geen progressieve
Neequote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht de man flu.
Zijn er zat die in zelfmedelijden wentelen. Jij niet.quote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat vanzelf hoor, groei je wel naar toe soort gewenning
Nou echt niet. Ik ken er zat die sikkeneurig zijn zelfs zonder wat te mankeren.quote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat vanzelf hoor, groei je wel naar toe soort gewenning
quote:Op zondag 22 december 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou echt niet. Ik ken er zat die sikkeneurig zijn zelfs zonder wat te mankeren.
Je dacht dat-ie voor de lol met die rolstoel aan 't oefenen was?quote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht de man flu.
Oh wow....quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ziekte aan mijn zenuwstelsel alleen dan met geheugen schade erbij korte termijn, maar geen progressieve
Nee, Lucky neemt de man flu erg serieus. Hij kijkt er niet van op als je daar een rolstoel bij nodig hebt.quote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je dacht dat-ie voor de lol met die rolstoel aan 't oefenen was?
quote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat een benauwend perspectief eigenlijk. Vanaf hier lijkt alles oneindig door te lopen en daar lijkt het net of we opgesloten zitten als een stel vissen in een afgesloten kom.quote:
Nou zit wel een lol factor in ook hoor als je niet 24 er in moetquote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Lucky neemt de man flu erg serieus. Hij kijkt er niet van op als je daar een rolstoel bij nodig hebt.
Dat zitten we ook. Maar Musk lost dat binnen nu en 2 maanden op.quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat een benauwend perspectief eigenlijk. Vanaf hier lijkt alles oneindig door te lopen en daar lijkt het net of we opgesloten zitten als een stel vissen in een afgesloten kom.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Lucky neemt de man flu erg serieus. Hij kijkt er niet van op als je daar een rolstoel bij nodig hebt.
Ja het was gratis ofzo en toen daarna weer korting, en nu al een tijdje niet meer geloof ik, maar heb er niet meer over nagedacht.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zitten we ook. Maar Musk lost dat binnen nu en 2 maanden op.
Mijn pa noemt het nog steeds zijn lolstoel.quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zit wel een lol factor in ook hoor als je niet 24 er in moetgelukkig niet want ik ben echt niet geschikt ervoor
Heb ;je een Chinese achtergrond?quote:Op zondag 22 december 2019 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn pa noemt het nog steeds zijn lolstoel.
Dit is dan nog een ingezoomde foto. Als je vanuit het ruimtestation kijkt, is de atmosfeer echt maar een heel dun schilletje. Astronauten krijgen dan ook veel meer het idee dat de aarde beschermd moet worden, ook omdat er zo'n enge zwartheid is als je de andere kant op kijkt.quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat een benauwend perspectief eigenlijk. Vanaf hier lijkt alles oneindig door te lopen en daar lijkt het net of we opgesloten zitten als een stel vissen in een afgesloten kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |