roeitrainer doet het nog.. en fietsen met losse handen kan ik ook wel ..quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort rode draad in mijn kennissen kring stuk of 3 hebben een ex hometrainer of roeitrainer van mij
Met de Mars versie van de Grand Canyon.quote:
Nee sinds ik ziek ben niet meer maar daarvoor wel een stuk of 4quote:
Ja, die zijn ook link.quote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
Of het was een lokpoes![]()
Ik trap d'r ook altijd in
Wel een soort downie dan.quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Met de Mars versie van de Grand Canyon.
Het heeft wel iets van een door brand verminkte smiley
Is een beetje lichaamsbeweging niet goed met je ziekte? Of heb je daar niet genoeg energie voor?quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee sinds ik ziek ben niet meer maar daarvoor wel een stuk of 4
Hoe lang ben je al ziek eigenlijk?quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nog steeds? Week 5 nu.quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee 10 jaar geledenquote:
10 jaarquote:Op zondag 22 december 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al ziek eigenlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best veel gelezen voor iemand die nooit leest
TEAM BAKSTEEN
Wat heb je GB?quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat mis ik nog idd, aantal keer telefoon bijna door de kamer gegooid ivm wielerterror
Ben je weer overgestapt op premium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best veel gelezen voor iemand die nooit leest
Ziekte aan mijn zenuwstelsel alleen dan met geheugen schade erbij korte termijn, maar geen progressievequote:
Prachtig plaatje, indeedquote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.
EDIT: De grond is het Amazonegebied.
Ja, een soort reptiel.quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rechtsonder, krokodil met DNA issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |