Jawel, er is ook nooit sprake van geweest dat ze daar te weinig voor hadden.quote:Op zondag 22 december 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Dus toch voldoende om veilig te kunnen landen.
Zeker belangrijkquote:Op zondag 22 december 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Vind ik altijd wel een belangrijk punt of iemand van dieren houd
Zou wel fijn zijn als ze het meteen van de website en FB afhalen, om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op zondag 22 december 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja was te verwachten. Kwam eigenlijk qua timing ook niet heel goed uit, dus wel prima verder.
Nee dat is geen doen danquote:Op zondag 22 december 2019 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Wel een hondenmens maar niet te doen icm werk.
Op de site stond ze ook al niet, alleen FB en normaal gesproken zetten ze daar dan bij als ze geadopteerd zijn. Bij deze vergeten denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als ze het meteen van de website en FB afhalen, om teleurstellingen te voorkomen.
Hoe was dit wielerjaar?quote:Op zondag 22 december 2019 00:05 schreef TillyB het volgende:
Wat koddig, een jaaroverzicht van Blendle
quote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
Of het was een lokpoes![]()
Ik trap d'r ook altijd in
Je koopt steeds nieuwe maar doet er dan vervolgens geen reet mee?quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort rode draad in mijn kennissen kring stuk of 3 hebben een ex hometrainer of roeitrainer van mij
quote:Op zondag 22 december 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je koopt steeds nieuwe maar doet er dan vervolgens geen reet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |