quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Laat Ghost z'n laatste haar met rust!
Ik vond dat maar nepquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Ik vind dat toch wel een mooie scene hoor.
Wat breng je dat lekker fris ende beeldend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet er wel een flinke dot woud haar in die neus hebben gezeten
ja blijkbaar, hij deed alsof zijn hersenen er via zijn neus uitgetrokken werdenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet er wel een flinke dot woud haar in die neus hebben gezeten
Dat schijnt heel slecht te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja blijkbaar, hij deed alsof zijn hersenen er via zijn neus uitgetrokken werden
Om je hersenen er via je neus uit te trekken? Ja dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat schijnt heel slecht te zijn
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om je hersenen er via je neus uit te trekken? Ja dat lijkt mij ook
Of het is pulp, makkie voor Badr danquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Of hij had geen hersens dat kan ook
Alsof je een meloen knock-out slaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is pulp, makkie voor Badr dan
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof je een meloen knock-out slaat![]()
Flats
Nou moet ik ineens weer denken aan die vrouw ie met haar obesitetten meloenen kapot sloegquote:
Halve liters bier.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens weer denken aan die vrouw ie met haar obesitetten meloenen kapot sloeg![]()
Of waren het blikjes
Ze sloeg met haar meloenen blikjes kapotquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens weer denken aan die vrouw ie met haar obesitetten meloenen kapot sloeg![]()
Of waren het blikjes
Dat ja! Vreselijk treurig , zonde van het bier ookquote:
Puur drankmisbruik. Blikje op jouw manier kan volgens mij prima als je spieren aanspant.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja! Vreselijk treurig , zonde van het bier ook![]()
Als ze nou een blikje kon openen met haar poes , dan had ik respect gehad
Wait whut wat lees ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja! Vreselijk treurig , zonde van het bier ook![]()
Als ze nou een blikje kon openen met haar poes , dan had ik respect gehad
Ohw ja, die heb ik ook weleens gezien. Ik kreeg plaatsvervangend pijn in mijn tietenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze sloeg met haar meloenen blikjes kapot![]()
Iemand heeft hier vast een gif van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |