Kallend is een mooie, doet me denken aan een Bosnische collega die op zijn werklijst altijd sniperdag invulde als hij een vrije dag hadquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nou niet echt
Hoer of kallend posten in een zin raakt me toch wel dieper dan ik dacht
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kallend is een mooie, doet me denken aan een Bosnische collega die op zijn werklijst altijd sniperdag invulde als hij een vrije dag had
*ratsjzzauhoeeeeeeeeeeee*quote:
Wel leuk om te doen bij iemandquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
*ratsjzzauhoeeeeeeeeeeee*
*waxgeluid
En als hij had gelast met gevulde draad schreef hij altijd gevoelde draad, die termen worden nu nog gebruikt terwijl hij al jaren niet meer bij ons werktquote:
aawquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als hij had gelast met gevulde draad schreef hij altijd gevoelde draad, die termen worden nu nog gebruikt terwijl hij al jaren niet meer bij ons werkt
Ik zag vanmiddag een filmpje van een man van wie zijn neushaar werd gewaxtquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
*ratsjzzauhoeeeeeeeeeeee*
*waxgeluid
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen toeterturken door de steden
Niet? Ik vind dat toch wel een mooie scene hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen Linda Blair taferelen puleasssse
Dan moet er wel een flinke dot woud haar in die neus hebben gezetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een filmpje van een man van wie zijn neushaar werd gewaxt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |