Lang geleden.. Ik ga het niet meer lezen, maar de meme is leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet die trilogie weer eens lezen.
and behold! There she be!quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was lang geleden hè
Dank tonja
Ja. Volgende keer wat sneller.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja. Volgende keer wat sneller.
Vocaroo!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de TT gisteravond nog gekaraoket![]()
Ge wattes?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Oh, op dat tijdstip had je je huisdiertje al in tha pocket.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ja! Dees kan ook zingenquote:
Waar stond SOL ook alweer voor?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
@:recce, ja zolang. Mijn SOL-account gaat alweer bijna 14 jaar mee
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.quote:
Dan moet je toch echt eens op een meet komen, dan kun je met Espri, Tonja en mij zingenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben best wel ziekelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.
REGENBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens op een meet komen, dan kun je met Espri, Tonja en mij zingen
Voel je je nog niet beter Voxs?quote:
Die had ik er gistermiddag uitgeslapen en gisteravond maar een glaasje wijn op, ik heb niet veel alcohol nodig om die microfoon te pakkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, op dat tijdstip had je je huisdiertje al in tha pocket.
HELL YEAHHHHHHHHHH!!!!!quote:
Spice Girls?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
Girl power tegen de slome Oostenrijker
Er is wel een filmpje dat ik Gerard Lenorman deed. Frans ik heb in het Frans gekaraooktquote:
Ohw kut.quote:
Ik kijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
Girl power tegen de slome Oostenrijker
Ik hoest wat minder, alles zit vast en heb bijna geen stem meerquote:
Laat me het de volgende keer maar wetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens op een meet komen, dan kun je met Espri, Tonja en mij zingen
Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gestel werkt nog steeds niet mee?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
Sommige mensen zijn echt stomvervelend. Dat u het even weet.
doe even normaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.
29 feb is het plan voor de volgende meetquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat me het de volgende keer maar weten
oh ok. Spice Girls was altijd Girl Power, vandaar.quote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is er ziekelijk aan dikke mik met Rec?
Mot ik die bel hardhandig naar de andere kant van je hoofd werken?quote:
Goed te weten!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
jawel hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar je kan moeilijk iedereen uitmoorden die je niet leuk vind
ja weet ik ook wel.. maar dit is nu een Dame die tegen een man speeltquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ok. Spice Girls was altijd Girl Power, vandaar.
Dat klinkt nog niet helemaal joffel.....nog steeds beterschap dan maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoest wat minder, alles zit vast en heb bijna geen stem meerVerder rustig afwachten.
Probeer maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot ik die bel hardhandig naar de andere kant van je hoofd werken?
Duurt te langquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!
Dank je, ik vermoed dat het nog wel een paar dagen aanhoudtquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet helemaal joffel.....nog steeds beterschap dan maar
Ik vond ze leuk...twee CD's van zequote:
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Het middelste smaakt het lekkerst.quote:
Ik heb er 2 weken last van gehad. Op het laatst wel minder.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je, ik vermoed dat het nog wel een paar dagen aanhoudt
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar die bestaat volgend jaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
29 feb is het plan voor de volgende meet
Neh, gewoon een zware verkoudheid. Een vriendin had het ook en ook bij haar was het hardnekkig.quote:
Ja de kroeg van @oma-Nijn .quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar die bestaat volgend jaar![]()
Is er al een idee waar?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
Vrolijke muziekjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk...twee CD's van ze
Waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel fijn!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!
ha kijk, ik zit op een week denk ik? Met dit als even dieptepunt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er 2 weken last van gehad. Op het laatst wel minder.
Wazig is tweede naamquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel fijn!Wazig zijn kan ook even prettig zijn, maar niet de hele dag.
Is er wat gebeurd of zo?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.
Schietspelletjes doen en aan FOK!-users denken helpt misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.
quote:
Beetje geloof ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Dat gebeurt vaak bij de verkeerde mensen.
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder gewordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
Het geheime verleden van Rekkie![]()
@:Recce wat is dat SeaofLove nu weer, dat klinkt zo niet Recce
Bij mij duurde het lang voordat die hoest weg was, maar ja, ik rook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha kijk, ik zit op een week denk ik? Met dit als even dieptepunt.
Vanavond wat langer wakker blijven en dan weer hard slapen
Dat is niet zo achterlijk ver vanaf hier, lijkt me leuk hoor!quote:
Dat is de andere username van Klodder.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
Het geheime verleden van Rekkie![]()
@:Recce wat is dat SeaofLove nu weer, dat klinkt zo niet Recce
Dag Marioquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder geworden
Maar jullie gaan me te snel hier, dus ik wens iedereen een fijne avond/nacht alvast.
Whut? Jij mist wat in je bovenkamer.quote:
Hij voelt wel erg permanentquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij mij duurde het lang voordat die hoest weg was, maar ja, ik rook.
Soms gaat het wat snel ja. Weltrusten en bedankt voor het veranderen van je UIquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder geworden
Maar jullie gaan me te snel hier, dus ik wens iedereen een fijne avond/nacht alvast.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is de andere username van Klodder.
Jij bent 1 van de vriendinnen van Recquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij had zeker al beeld van Rekkie, naakt badderend in een zee van liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weer
Hoezo? Sommige mensen vinden het leuke vrolijke muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Jij mist wat in je bovenkamer.
quote:
Ik vond die andere veul leukerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soms gaat het wat snel ja. Weltrusten en bedankt voor het veranderen van je UI
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leukquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een CD van ze.Wel gekopieerd,, maar toch.
Jij dacht al dat je een geheim verleden op het spoor was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weer
zoietsquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij had zeker al beeld van Rekkie, naakt badderend in een zee van liefde.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij dacht al dat je een geheim verleden op het spoor was.
nee joh, dat is enorm triggerend, mijn ogen trekken dat niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond die andere veul leuker
Ja, hij was niet fijn. @chufi heeft 'm ook gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij voelt wel erg permanentJemig wat een ellende he? Tijden niet meer zo gehad.
Een Oostenrijker die hier wel eens meepost, die vind dat we altijd zu schnell gaanquote:
Vindt en vind. Americano!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leuk
Lekker skijpen met een sea of lurvvvveequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de vriendinnen van Rec
Ginger Spice.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leuk
Ik kan er niets aan doen maar ik hou daar vanquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee joh, dat is enorm triggerend, mijn ogen trekken dat niet.
Wat kan je er tegen slikken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij was niet fijn. @:Chufi heeft 'm ook gehad.
Sherrock!!!!!![]()
Slik je iets tegen de hoest?
En dat terwijl het allemaal handgemakt is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een Oostenrijker die hier wel eens meepost, die vind dat we altijd zu schnell gaan
damn...en het ging zo goedquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lekker skijpen met een sea of lurvvvvee
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaagquote:
Bijna niet voor te stellenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik hou daar van![]()
Angst is niet fijn. Hoop dat het slijt tonquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaag![]()
Ik merk alleen wel dat ik een soort van steeds bang ben voor een nieuwe aanval. Deze week was heftig
Maar dat slijt wel weer.
Begrijpelijk ook wel, voorzichtig aan nog maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaag![]()
Ik merk alleen wel dat ik een soort van steeds bang ben voor een nieuwe aanval. Deze week was heftig
Het is echt zoquote:
quote:
Die angst is waardeloos, maar ik begrijp het wel, hoop dat het snel slijt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar dat slijt wel weer.
Die Duitsers hebben altijd de goede meds. Zouden ze dat ook bij de duitse drogist hebben?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm euhm mijn moeder krijgt via de Duitse huisarts druppels. Werken als een tiet.
Godverrquote:
uitquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een CD van ze.Wel gekopieerd,, maar toch.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik jou was maar niet meer uitlaten over de omvang van vrouwen.
ik ga even zoeken naar het normale plaatje voordat het ge-murpt werdquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond die andere veul leuker
Ik ga morgen even vragen wat het is, misschien heeft ze nog wel een flesje staan. Dan stuur ik hem op.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben altijd de goede meds. Zouden ze dat ook bij de duitse drogist hebben?
Het gaat hier te snel voor haar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is echt zo![]()
Nu moet ik weer wennen aan die andere UI ,maar komt goed
Medikamente die Grenze heeft het dan misschien wel. Zit dat ook al in Hengelo?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben altijd de goede meds. Zouden ze dat ook bij de duitse drogist hebben?
Hallomquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga even zoeken naar het normale plaatje voordat het ge-murpt werd
waarom lees ik hier nog steeds mee?
wel een leuke SC dit
Je komt toch wel weer terug ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga even zoeken naar het normale plaatje voordat het ge-murpt werd
waarom lees ik hier nog steeds mee?
wel een leuke SC dit
ooh dat is heel lief!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga morgen even vragen wat het is, misschien heeft ze nog wel een flesje staan. Dan stuur ik hem op.
Is eigenlijk al over... goed met alcohol spoelenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij was niet fijn. @:Chufi heeft 'm ook gehad.
Sherrock!!!!!![]()
Slik je iets tegen de hoest?
creep jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg altijd een beetje rillingen van Badr
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat slijten, ik heb het eerder meegemaakt. Als die kop tenminste voorlopig even rustig blijft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Angst is niet fijn. Hoop dat het slijt ton
Jah, ik hou me rustig. Komt goed.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel, voorzichtig aan nog maarWel heel fijn dat je je al stukken beter voelt!
Toevallig net hier in de buurt gekomen. Die hebben wel een enorm arsenaal aan middeltjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Medikamente die Grenze heeft het dan misschien wel. Zit dat ook al in Hengelo?
Voor mij ook , maar ik ben dan ook oudquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die angst is waardeloos, maar ik begrijp het wel, hoop dat het snel slijt.
hoerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij ook , maar ik ben dan ook oud
Het gaat hoer gewoon snel
Living on the edge is meer mijn stijl.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon handiger, voor 't veilige.
Dat is niet zo gek. Die trapt je zo doormidden als zijn boterhammetje niet lekker heeft gesmaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Ross meestal een creepquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Living on the edge is meer mijn stijl.
die jaquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Wie heeft het account van Rekkie gehackt?
Door elkaar dusquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ligt aan de soort hoest, bij slijm broomhexine en bij kriebel noscapine.
ik ben ook oud....bejaard volgens FOK!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij ook , maar ik ben dan ook oud
Het gaat hier gewoon snel
Degene die dat roepen weten niet beterquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben ook oud....bejaard volgens FOK!
gelukkig zijn er meer met mij
codeïne-pilletjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ligt aan de soort hoest, bij slijm broomhexine en bij kriebel noscapine.
Ziekelijk jaloers, probeerde zijn eigen nichtje te versieren, homofoob, legde het als leraar aan met een studente van 18....creep!quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben ook oud....bejaard volgens FOK!
gelukkig zijn er meer met mij
Dat van dat nichtje en homofoob was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ziekelijk jaloers, probeerde zijn eigen nichtje te versieren, homofoob, legde het als leraar aan met een studente van 18....creep!
Gaat dit over Friends?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ziekelijk jaloers, probeerde zijn eigen nichtje te versieren, homofoob, legde het als leraar aan met een studente van 18....creep!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
En zelfs die gaan me al te snel
Ja over Ross die ook een aapje had als huisdierquote:
jaquote:
Zijn nichtje Cassie, gespeeld door Denise Richards?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van dat nichtje en homofoob was me nooit opgevallen
irl bedoel je, neem ik aan ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn nichtje Cassie, gespeeld door Denise Richards?
Ik heb werkelijk even een black out nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn nichtje Cassie, gespeeld door Denise Richards?
die vindt prish een creepquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Hoezo gaat het ineens over Friends
Ik heb weer iets gemist geloof ik
Sjampoeh vond Badr (geloof ik?) een creep. Ik vind Ross een creep. Zo kwam dat een beetje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Ross is net zo eng als Badr.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Prisha scheldt Ludo Sanders ook uit als ze hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk even een black out nu
wie vindt Prish een creepquote:
Ross gaf nerds een slechte naam dus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sjampoeh vond Badr (geloof ik?) een creep. Ik vind Ross een creep. Zo kwam dat een beetje.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Prisha scheldt Ludo Sanders ook uit als ze hem tegenkomt.
neuhquote:
verkeerde gekwootquote:
Oh .. nu snap ik emquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sjampoeh vond Badr (geloof ik?) een creep. Ik vind Ross een creep. Zo kwam dat een beetje.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Frits van Houtenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Prisha scheldt Ludo Sanders ook uit als ze hem tegenkomt.
Ik kan me die afleveringen echt niet herinnerenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wie vindt Prish een creep![]()
Ik sla em op zijn bakkes
Denise speelt nu in the bold en is 1 van de Beverly Hills-housewives.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee over Rico, ik volg dat niet zo. Maar Badr is genoeg in het nieuws geweest om te weten dat het een klootzak is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rico de ideale schoonzoon![]()
Doodeng
Ik vind het boksen ook totaal oninteressant, maar die Badr heeft zo'n enge koude blik in zijn ogen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee over Rico, ik volg dat niet zo. Maar Badr is genoeg in het nieuws geweest om te weten dat het een klootzak is.
Tis ook een beetje een psychopaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het boksen ook totaal oninteressant, maar die Badr heeft zo'n enge koude blik in zijn ogen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het boksen ook totaal oninteressant, maar die Badr heeft zo'n enge koude blik in zijn ogen.
Volgens mij heeft hij die tennisser opdracht gegeven om Koen Everink te vermoordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis ook een beetje een psychopaat natuurlijk.
Het ging niet over "haar" als zijnde Denise. Het ging over "haar" op de rug van iemand denk ik? Zo'n boxer in elk geval.quote:
dat is denise toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me die afleveringen echt niet herinneren
Denise Richardsquote:
Friendsquote:
Ja ik had t doorquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging niet over "haar" als zijnde Denise. Het ging over "haar" op de rug van iemand denk ik? Zo'n boxer in elk geval.
Ik kijk het ook niet trouwens maar dit maak ik eruit op.
het duurde bij mij ook evenquote:
ik kenn friends nur de ouden episodes met j.anniston,lisa kudrow, wanneer spelte denise richards met?quote:
Badr kan zich beter kaalscherenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Rico kampioen!![]()
![]()
![]()
En Badr roept 40 keer kanker
Nur 1 episode, gelaub ichquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn friends nur de ouden episodes met j.anniston,lisa kudrow, wanneer spelte denise richards met?
Zou dat door de anabolen komen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Badr kan zich beter kaalscheren
Kalende mannen
Harsenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Badr kan zich beter kaalscheren
Kalende mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |