Het antwoord daarop is 42!quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, jij bekijkt de wereld som op de kop.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:59 schreef Recce het volgende:
Op de grond liggen en proberen te denken dat je aan het plafond hangt en dat het plafond de vloer is, is ook leuk.
Ohw, wist je dat nog niet.?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik schijn een vleervos te zijn! Soms.
Ow boyquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik niet solidair. Ik moet even zoveel aankomen dat moots een slanke den lijktis.
Ik ga je een tip geven: Vermijd te allen tijde termen die ook maar in het meest vergezochte hoekje hinten naar overgewicht.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga je een tip geven: Vermijd te allen tijde termen die ook maar in het meest vergezochte hoekje hinten naar overgewicht.
jaquote:
Nee, ik ben ook al een vlinder en een bij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, wist je dat nog niet.?
die ui, kan die weg svp?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ook niet maar ging even ruim 10 jaar terug in de tijd bij het lezen van jouw naam
Misschien moet hij dan eerst zijn post door jou of iemand anders goed laten keuren, want ik denk zomaar dat het hem niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga je een tip geven: Vermijd te allen tijde termen die ook maar in het meest vergezochte hoekje hinten naar overgewicht.
Bedankt voor de tip! Ik pak nog een mop kaas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou saai zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh boy, zo lang geleden? Mijn arme geheugen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ook niet maar ging even ruim 10 jaar terug in de tijd bij het lezen van jouw naam
Hij doet het eromquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook niet heel goed in merk ik. Ik snap niets van stoere bloemetjesjurken. Ik hou me verder op de vlaktequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan eerst zijn post door jou of iemand anders goed laten keuren, want ik denk zomaar dat het hem niet gaat lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |