Lang geleden.. Ik ga het niet meer lezen, maar de meme is leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet die trilogie weer eens lezen.
and behold! There she be!quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was lang geleden hè
Dank tonja
Ja. Volgende keer wat sneller.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja. Volgende keer wat sneller.
Vocaroo!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de TT gisteravond nog gekaraoket![]()
Ge wattes?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Oh, op dat tijdstip had je je huisdiertje al in tha pocket.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ja! Dees kan ook zingenquote:
Waar stond SOL ook alweer voor?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
@:recce, ja zolang. Mijn SOL-account gaat alweer bijna 14 jaar mee
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.quote:
Dan moet je toch echt eens op een meet komen, dan kun je met Espri, Tonja en mij zingenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben best wel ziekelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.
REGENBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens op een meet komen, dan kun je met Espri, Tonja en mij zingen
Voel je je nog niet beter Voxs?quote:
Die had ik er gistermiddag uitgeslapen en gisteravond maar een glaasje wijn op, ik heb niet veel alcohol nodig om die microfoon te pakkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, op dat tijdstip had je je huisdiertje al in tha pocket.
HELL YEAHHHHHHHHHH!!!!!quote:
Spice Girls?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
Girl power tegen de slome Oostenrijker
Er is wel een filmpje dat ik Gerard Lenorman deed. Frans ik heb in het Frans gekaraooktquote:
Ohw kut.quote:
Ik kijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
Girl power tegen de slome Oostenrijker
Ik hoest wat minder, alles zit vast en heb bijna geen stem meerquote:
Laat me het de volgende keer maar wetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens op een meet komen, dan kun je met Espri, Tonja en mij zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |