Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben ook oud....bejaard volgens FOK!
gelukkig zijn er meer met mij
Dat van dat nichtje en homofoob was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ziekelijk jaloers, probeerde zijn eigen nichtje te versieren, homofoob, legde het als leraar aan met een studente van 18....creep!
Gaat dit over Friends?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ziekelijk jaloers, probeerde zijn eigen nichtje te versieren, homofoob, legde het als leraar aan met een studente van 18....creep!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
En zelfs die gaan me al te snel
Ja over Ross die ook een aapje had als huisdierquote:
jaquote:
Zijn nichtje Cassie, gespeeld door Denise Richards?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van dat nichtje en homofoob was me nooit opgevallen
irl bedoel je, neem ik aan ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn nichtje Cassie, gespeeld door Denise Richards?
Ik heb werkelijk even een black out nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn nichtje Cassie, gespeeld door Denise Richards?
die vindt prish een creepquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Hoezo gaat het ineens over Friends
Ik heb weer iets gemist geloof ik
Sjampoeh vond Badr (geloof ik?) een creep. Ik vind Ross een creep. Zo kwam dat een beetje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Ross is net zo eng als Badr.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef puzziepie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |