nee joh, dat is enorm triggerend, mijn ogen trekken dat niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond die andere veul leuker
Ja, hij was niet fijn. @chufi heeft 'm ook gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij voelt wel erg permanentJemig wat een ellende he? Tijden niet meer zo gehad.
Een Oostenrijker die hier wel eens meepost, die vind dat we altijd zu schnell gaanquote:
Vindt en vind. Americano!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leuk
Lekker skijpen met een sea of lurvvvveequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de vriendinnen van Rec
Ginger Spice.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leuk
Ik kan er niets aan doen maar ik hou daar vanquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee joh, dat is enorm triggerend, mijn ogen trekken dat niet.
Wat kan je er tegen slikken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij was niet fijn. @:Chufi heeft 'm ook gehad.
Sherrock!!!!!![]()
Slik je iets tegen de hoest?
En dat terwijl het allemaal handgemakt is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een Oostenrijker die hier wel eens meepost, die vind dat we altijd zu schnell gaan
damn...en het ging zo goedquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lekker skijpen met een sea of lurvvvvee
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaagquote:
Bijna niet voor te stellenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik hou daar van![]()
Angst is niet fijn. Hoop dat het slijt tonquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaag![]()
Ik merk alleen wel dat ik een soort van steeds bang ben voor een nieuwe aanval. Deze week was heftig
Maar dat slijt wel weer.
Begrijpelijk ook wel, voorzichtig aan nog maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaag![]()
Ik merk alleen wel dat ik een soort van steeds bang ben voor een nieuwe aanval. Deze week was heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |