Dat is de andere username van Klodder.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
Het geheime verleden van Rekkie![]()
@:Recce wat is dat SeaofLove nu weer, dat klinkt zo niet Recce
Dag Marioquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder geworden
Maar jullie gaan me te snel hier, dus ik wens iedereen een fijne avond/nacht alvast.
Whut? Jij mist wat in je bovenkamer.quote:
Hij voelt wel erg permanentquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij mij duurde het lang voordat die hoest weg was, maar ja, ik rook.
Soms gaat het wat snel ja. Weltrusten en bedankt voor het veranderen van je UIquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder geworden
Maar jullie gaan me te snel hier, dus ik wens iedereen een fijne avond/nacht alvast.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is de andere username van Klodder.
Jij bent 1 van de vriendinnen van Recquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij had zeker al beeld van Rekkie, naakt badderend in een zee van liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weer
Hoezo? Sommige mensen vinden het leuke vrolijke muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Jij mist wat in je bovenkamer.
quote:
Ik vond die andere veul leukerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soms gaat het wat snel ja. Weltrusten en bedankt voor het veranderen van je UI
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leukquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een CD van ze.Wel gekopieerd,, maar toch.
Jij dacht al dat je een geheim verleden op het spoor was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weer
zoietsquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij had zeker al beeld van Rekkie, naakt badderend in een zee van liefde.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij dacht al dat je een geheim verleden op het spoor was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |