Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gestel werkt nog steeds niet mee?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
Sommige mensen zijn echt stomvervelend. Dat u het even weet.
doe even normaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.
29 feb is het plan voor de volgende meetquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat me het de volgende keer maar weten
oh ok. Spice Girls was altijd Girl Power, vandaar.quote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is er ziekelijk aan dikke mik met Rec?
Mot ik die bel hardhandig naar de andere kant van je hoofd werken?quote:
Goed te weten!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
jawel hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar je kan moeilijk iedereen uitmoorden die je niet leuk vind
ja weet ik ook wel.. maar dit is nu een Dame die tegen een man speeltquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ok. Spice Girls was altijd Girl Power, vandaar.
Dat klinkt nog niet helemaal joffel.....nog steeds beterschap dan maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoest wat minder, alles zit vast en heb bijna geen stem meerVerder rustig afwachten.
Probeer maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot ik die bel hardhandig naar de andere kant van je hoofd werken?
Duurt te langquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!
Dank je, ik vermoed dat het nog wel een paar dagen aanhoudtquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet helemaal joffel.....nog steeds beterschap dan maar
Ik vond ze leuk...twee CD's van zequote:
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Het middelste smaakt het lekkerst.quote:
Ik heb er 2 weken last van gehad. Op het laatst wel minder.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je, ik vermoed dat het nog wel een paar dagen aanhoudt
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar die bestaat volgend jaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
29 feb is het plan voor de volgende meet
Neh, gewoon een zware verkoudheid. Een vriendin had het ook en ook bij haar was het hardnekkig.quote:
Ja de kroeg van @oma-Nijn .quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar die bestaat volgend jaar![]()
Is er al een idee waar?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
Vrolijke muziekjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk...twee CD's van ze
Waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel fijn!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!
ha kijk, ik zit op een week denk ik? Met dit als even dieptepunt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er 2 weken last van gehad. Op het laatst wel minder.
Wazig is tweede naamquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel fijn!Wazig zijn kan ook even prettig zijn, maar niet de hele dag.
Is er wat gebeurd of zo?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.
Schietspelletjes doen en aan FOK!-users denken helpt misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.
quote:
Beetje geloof ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Dat gebeurt vaak bij de verkeerde mensen.
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder gewordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
Het geheime verleden van Rekkie![]()
@:Recce wat is dat SeaofLove nu weer, dat klinkt zo niet Recce
Bij mij duurde het lang voordat die hoest weg was, maar ja, ik rook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha kijk, ik zit op een week denk ik? Met dit als even dieptepunt.
Vanavond wat langer wakker blijven en dan weer hard slapen
Dat is niet zo achterlijk ver vanaf hier, lijkt me leuk hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |