Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gestel werkt nog steeds niet mee?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
Sommige mensen zijn echt stomvervelend. Dat u het even weet.
doe even normaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met ik had. Dat is best wel ziekelijk.
29 feb is het plan voor de volgende meetquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat me het de volgende keer maar weten
oh ok. Spice Girls was altijd Girl Power, vandaar.quote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is er ziekelijk aan dikke mik met Rec?
Mot ik die bel hardhandig naar de andere kant van je hoofd werken?quote:
Goed te weten!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
Sommige mensen zijn echt stomvervelend. Dat u het even weet.
jawel hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar je kan moeilijk iedereen uitmoorden die je niet leuk vind
ja weet ik ook wel.. maar dit is nu een Dame die tegen een man speeltquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ok. Spice Girls was altijd Girl Power, vandaar.
Dat klinkt nog niet helemaal joffel.....nog steeds beterschap dan maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoest wat minder, alles zit vast en heb bijna geen stem meerVerder rustig afwachten.
Probeer maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot ik die bel hardhandig naar de andere kant van je hoofd werken?
Duurt te langquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben minder wazig dan gister!
Dank je, ik vermoed dat het nog wel een paar dagen aanhoudtquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet helemaal joffel.....nog steeds beterschap dan maar
Ik vond ze leuk...twee CD's van zequote:
Ik heb de neiging om flink mijn best te gaan doen, dan zie ik wel hoe ver ik kom.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar je kan moeilijk iedereen uitmoorden die je niet leuk vind
Het middelste smaakt het lekkerst.quote:
Ik heb er 2 weken last van gehad. Op het laatst wel minder.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je, ik vermoed dat het nog wel een paar dagen aanhoudt
Ik dacht eerst dat het een geintje was, maar die bestaat volgend jaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
29 feb is het plan voor de volgende meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |