Dat is de andere username van Klodder.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
Het geheime verleden van Rekkie![]()
@:Recce wat is dat SeaofLove nu weer, dat klinkt zo niet Recce
Dag Marioquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder geworden
Maar jullie gaan me te snel hier, dus ik wens iedereen een fijne avond/nacht alvast.
Whut? Jij mist wat in je bovenkamer.quote:
Hij voelt wel erg permanentquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij mij duurde het lang voordat die hoest weg was, maar ja, ik rook.
Soms gaat het wat snel ja. Weltrusten en bedankt voor het veranderen van je UIquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn account waar ik me mee had geregistreerd maar was na een jaar ofzo mascara-klodder geworden
Maar jullie gaan me te snel hier, dus ik wens iedereen een fijne avond/nacht alvast.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is de andere username van Klodder.
Jij bent 1 van de vriendinnen van Recquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij had zeker al beeld van Rekkie, naakt badderend in een zee van liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weer
Hoezo? Sommige mensen vinden het leuke vrolijke muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Jij mist wat in je bovenkamer.
quote:
Ik vond die andere veul leukerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soms gaat het wat snel ja. Weltrusten en bedankt voor het veranderen van je UI
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leukquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een CD van ze.Wel gekopieerd,, maar toch.
Jij dacht al dat je een geheim verleden op het spoor was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj...dat is wat minder spannend dan weer
zoietsquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij had zeker al beeld van Rekkie, naakt badderend in een zee van liefde.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij dacht al dat je een geheim verleden op het spoor was.
nee joh, dat is enorm triggerend, mijn ogen trekken dat niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond die andere veul leuker
Ja, hij was niet fijn. @chufi heeft 'm ook gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij voelt wel erg permanentJemig wat een ellende he? Tijden niet meer zo gehad.
Een Oostenrijker die hier wel eens meepost, die vind dat we altijd zu schnell gaanquote:
Vindt en vind. Americano!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leuk
Lekker skijpen met een sea of lurvvvveequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de vriendinnen van Rec
Ginger Spice.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...twee...niets mis mee toch..als je het leuk vind vind je het leuk
Ik kan er niets aan doen maar ik hou daar vanquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee joh, dat is enorm triggerend, mijn ogen trekken dat niet.
Wat kan je er tegen slikken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij was niet fijn. @:Chufi heeft 'm ook gehad.
Sherrock!!!!!![]()
Slik je iets tegen de hoest?
En dat terwijl het allemaal handgemakt is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een Oostenrijker die hier wel eens meepost, die vind dat we altijd zu schnell gaan
damn...en het ging zo goedquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lekker skijpen met een sea of lurvvvvee
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaagquote:
Bijna niet voor te stellenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik hou daar van![]()
Angst is niet fijn. Hoop dat het slijt tonquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaag![]()
Ik merk alleen wel dat ik een soort van steeds bang ben voor een nieuwe aanval. Deze week was heftig
Maar dat slijt wel weer.
Begrijpelijk ook wel, voorzichtig aan nog maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, voorlopig gistermiddag de laatste aanval gehad. Ik voel me stukken beter vandaag![]()
Ik merk alleen wel dat ik een soort van steeds bang ben voor een nieuwe aanval. Deze week was heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |