Ik vind het boksen ook totaal oninteressant, maar die Badr heeft zo'n enge koude blik in zijn ogen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee over Rico, ik volg dat niet zo. Maar Badr is genoeg in het nieuws geweest om te weten dat het een klootzak is.
Tis ook een beetje een psychopaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het boksen ook totaal oninteressant, maar die Badr heeft zo'n enge koude blik in zijn ogen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het boksen ook totaal oninteressant, maar die Badr heeft zo'n enge koude blik in zijn ogen.
Volgens mij heeft hij die tennisser opdracht gegeven om Koen Everink te vermoordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis ook een beetje een psychopaat natuurlijk.
Het ging niet over "haar" als zijnde Denise. Het ging over "haar" op de rug van iemand denk ik? Zo'n boxer in elk geval.quote:
dat is denise toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me die afleveringen echt niet herinneren
Denise Richardsquote:
Friendsquote:
Ja ik had t doorquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging niet over "haar" als zijnde Denise. Het ging over "haar" op de rug van iemand denk ik? Zo'n boxer in elk geval.
Ik kijk het ook niet trouwens maar dit maak ik eruit op.
het duurde bij mij ook evenquote:
ik kenn friends nur de ouden episodes met j.anniston,lisa kudrow, wanneer spelte denise richards met?quote:
Badr kan zich beter kaalscherenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Rico kampioen!![]()
![]()
![]()
En Badr roept 40 keer kanker
Nur 1 episode, gelaub ichquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn friends nur de ouden episodes met j.anniston,lisa kudrow, wanneer spelte denise richards met?
Zou dat door de anabolen komen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Badr kan zich beter kaalscheren
Kalende mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |