Gelukkigquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, ik giet het eerst in een glas.
Dat laatste, hoe dan. Eerst een opener inbrengen, of van die Amerikaanse doppen die al loslaten als je er met een scheef oog naar kijkt?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar er loopt nu het een en ander door elkaar![]()
Staand plassen dan heb je met jouw laatste optie te maken
ik denk dat Lyza 's optie kan werken , maar dat ging weer over dingen slopen met obesitetten
Je stelt te moeilijke vragenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste, hoe dan. Eerst een opener inbrengen, of van die Amerikaanse doppen die al loslaten als je er met een scheef oog naar kijkt?
Dit wordt ingewikkeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste, hoe dan. Eerst een opener inbrengen, of van die Amerikaanse doppen die al loslaten als je er met een scheef oog naar kijkt?
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Eventueel valt er wel een kratje te doneren.
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar dat is van járen geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelen
Daarom eelt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.
Ik kan het maar niet vergetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, maar dat is van járen geleden.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wanneer NZ iets gaat doen met mijn collectie.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef NZ het volgende:
[..]
Ik keek heel ff![]()
Hij heeft het geprobeerd
[..]
Nou project smileys voorlopig even uitgesteld eendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat weer in lurkstandTEAM BAKSTEEN
Goed punt want de clitoris loopt rondom de vagina zowatquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me weer zo zonde voor de rest van de activiteiten in die regionen.
Daar zou ik denk ik niet zo mee zitten, gewoon even afvegen, goed voor je weerstand.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |