quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
Is iedereen gruizig ofzo![]()
en waar is @:tillyb TILLAH
Daarom en met een beetje stevig gebit moet het ook lukken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me weer zo zonde voor de rest van de activiteiten in die regionen.
Hoe alsjeblieft op! Dat doet me denken aan die wijnflessen met schroefdop waar je makkelijk je hand aan open kan halen. Laat staan bij karteltjes in combi met teer weefsel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Draaidop natuurlijk. Met een licht karteltje, je moet wel wat grip hebben maar niet teveel want dan skeurt de boel open.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me weer zo zonde voor de rest van de activiteiten in die regionen.
Dat wordt meteen ingeseald allemaalquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij ooit een smerig verhaal over drinken direct uit blikjes. In de opslag zouden ratten en muizen hun keutels op blikjes keutelen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed punt want de clitoris loopt rondom de vagina zowat
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een stevig gebit in te zetten in die regionen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom en met een beetje stevig gebit moet het ook lukken.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt meteen ingeseald allemaal
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zou ik denk ik niet zo mee zitten, gewoon even afvegen, goed voor je weerstand.
Ik vind het gewoon niet lekker drinken uit blik.
@ChocoFan zou dat heel goed uitkomenquote:Op zondag 22 december 2019 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat mij herinnert aan mijn droom van afgelopen nacht![]()
Er vielen spontaan 6 kiezen uit mijn mond
quote:Op zondag 22 december 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een stevig gebit in te zetten in die regionen.
[..]
Ik geloof niet dat het de bedoeling is een stevig gebit in te zetten in die regionen.
Ik zei toch, eerst afvegenquote:Op zondag 22 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kweenie hoor, maar ratten uitwerpselen zijn niet héél gezond voor je.
Wijnflessen is ook een no go op deze manier, te scherpe randjes inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe alsjeblieft op! Dat doet me denken aan die wijnflessen met schroefdop waar je makkelijk je hand aan open kan halen. Laat staan bij karteltjes in combi met teer weefsel.
Til weer. Niet ff een beetje smeuïg houden door te zeggen, ja, ik weet het nog goed, het seal apparaat was stuk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt meteen ingeseald allemaal
Verkapte doodsverwensing TRquote:Op zondag 22 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kweenie hoor, maar ratten uitwerpselen zijn niet héél gezond voor je.
[..]
oh pardon, allemaal de rattentyfuuuusquote:Op zondag 22 december 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Til weer. Niet ff een beetje smeuïg houden door te zeggen, ja, ik weet het nog goed, het seal apparaat was stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |