quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rechtsonder, krokodil met DNA issues.
Ja maar dat gaat vanzelf hoor, groei je wel naar toe soort gewenningquote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's best al een behoorlijke tijd. Heb wel bewondering voor je positiviteit
Oh, sorry, dacht de man flu.quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee 10 jaar geledendaarvoor had ik van die sport manie's
Jeetje!..quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ziekte aan mijn zenuwstelsel alleen dan met geheugen schade erbij korte termijn, maar geen progressieve
Neequote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht de man flu.
Zijn er zat die in zelfmedelijden wentelen. Jij niet.quote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat vanzelf hoor, groei je wel naar toe soort gewenning
Nou echt niet. Ik ken er zat die sikkeneurig zijn zelfs zonder wat te mankeren.quote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat vanzelf hoor, groei je wel naar toe soort gewenning
quote:Op zondag 22 december 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou echt niet. Ik ken er zat die sikkeneurig zijn zelfs zonder wat te mankeren.
Je dacht dat-ie voor de lol met die rolstoel aan 't oefenen was?quote:Op zondag 22 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht de man flu.
Oh wow....quote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ziekte aan mijn zenuwstelsel alleen dan met geheugen schade erbij korte termijn, maar geen progressieve
Nee, Lucky neemt de man flu erg serieus. Hij kijkt er niet van op als je daar een rolstoel bij nodig hebt.quote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je dacht dat-ie voor de lol met die rolstoel aan 't oefenen was?
quote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat een benauwend perspectief eigenlijk. Vanaf hier lijkt alles oneindig door te lopen en daar lijkt het net of we opgesloten zitten als een stel vissen in een afgesloten kom.quote:
Nou zit wel een lol factor in ook hoor als je niet 24 er in moetquote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Lucky neemt de man flu erg serieus. Hij kijkt er niet van op als je daar een rolstoel bij nodig hebt.
Dat zitten we ook. Maar Musk lost dat binnen nu en 2 maanden op.quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat een benauwend perspectief eigenlijk. Vanaf hier lijkt alles oneindig door te lopen en daar lijkt het net of we opgesloten zitten als een stel vissen in een afgesloten kom.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Lucky neemt de man flu erg serieus. Hij kijkt er niet van op als je daar een rolstoel bij nodig hebt.
Ja het was gratis ofzo en toen daarna weer korting, en nu al een tijdje niet meer geloof ik, maar heb er niet meer over nagedacht.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zitten we ook. Maar Musk lost dat binnen nu en 2 maanden op.
Mijn pa noemt het nog steeds zijn lolstoel.quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zit wel een lol factor in ook hoor als je niet 24 er in moetgelukkig niet want ik ben echt niet geschikt ervoor
Heb ;je een Chinese achtergrond?quote:Op zondag 22 december 2019 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn pa noemt het nog steeds zijn lolstoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |