Hier ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik had de tv de hele tijd op de achtergrond aan, nu begint het echt...
De loting van de lotingquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Zipportal kijkt naar de loting van de Knvb loting.
SAD
Nederlanders hebben geen thuis meer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thuis wedstrijd maar toch ook weer niet of zo...
Omdat je niet naar Nederlandse stream kijkt?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom spreekt een van de commentatoren geen Nederlands
Hoeveel enkelbanden in de zaal?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef StephanL het volgende:
Leuk al die Mocro's hebben ook een uitje.
Rico
Bij mij nog niet, dat gebeurt meestal vlak voor een KO.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Begint net mijn stream te stotteren.
Nee, te laatquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Even in de herhaling![]()
Ik kan over een kwartiertje inschakelen, ben ik dan nog op tijd voor Hari en Verhoeven live? Dan kijk ik de andere gevechten die Veronica allemaal uitgezonden heeft daarna wel terug.
Nee begint nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan over een kwartiertje inschakelen, ben ik dan nog op tijd voor Hari en Verhoeven live? Dan kijk ik de andere gevechten die Veronica allemaal uitgezonden heeft daarna wel terug.
Dan is de show al overquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Misschien de laatste rondequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Ze staan nu in de ring.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er zó belangrijk dat je pas over een kwartier kan inschakelen???quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
ze zijn net in de ring nu om te beginnenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Is Veronica ook al in Belgische handen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je niet naar Nederlandse stream kijkt?
Oh nu kapt die van mij er ook meequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij nog niet, dat gebeurt meestal vlak voor een KO.
Het start binnen nu en 5 minquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Ze beginnen nuquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
het begint zo...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
kringverjaardagquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat is er zó belangrijk dat je pas over een kwartier kan inschakelen???
en weer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh nu kapt die van mij er ook mee
Denk dat er weinig plofkraken zullen zijn op dit momentquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef StephanL het volgende:
Leuk al die Mocro's hebben ook een uitje.
Rico
Op Veronica praten ze geen Nederlands?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is Veronica ook al in Belgische handen?
Gaat over een paar minuutjes los.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Er komen nu strafschoppen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
o dan zou ik vantevoren al hadden bedankt en naar huis gegaan.quote:
Die lip is al weer helemaal hersteld.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgt Rico net als Overeem een kapotte smoel.
Klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op Veronica praten ze geen Nederlands?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef havanagila het volgende:
Morgenvroeg even kijken of die badjas met datum al op marktplaats staat.
ja die heb ik erop, maar af en toe buffering...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Qunix het volgende:
https://www.ziggogo.tv/nl(...)73.html#action=watch
Geen zorgen, dit duurt niet lang.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef StephanL het volgende:
Nog nooit zo'n naar een wedstrijd uitgekeken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denk dat er weinig plofkraken zullen zijn op dit moment
Zou je ze doen?quote:
Fijn dat je hem dubbel quote. Dat zet je post wat kracht bijquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Badr is niet zo taffesdik meer
Sorry is de hype.quote:
Ze moeten alle wedstrijden gewoon fight till ko doen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Alles minder dan een KO is een zware anti climax.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je hem dubbel quote. Dat zet je post wat kracht bij
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tnxquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef matthijst het volgende:
Gaat het publiek matten als Badr verliest.
Lichte voorkeur voor Rico inderdaad , maar Rico gaat er vanavond gewoon helemaal van af.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Laat Rico Badr finaal de tyfus in slaan voor volk en vaderland
Kickbokswedstrijdjes buiten het stadion op willekeurige voorbijgangers.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef matthijst het volgende:
Die gaan ook matten als hij wint.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef matthijst het volgende:
Als er net zoveel racistische ratjes rondlopen als hier op FOK! zitten ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef matthijst het volgende:
Breken de hele tent af.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef matthijst het volgende:
Does a bear crap in the woods?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef matthijst het volgende:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
Wat een getreuzel dit joh. De Romeinen deden het wdb een stuk beter.
En naakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
Wat een getreuzel dit joh. De Romeinen deden het wdb een stuk beter.
Ga je het wel droog houden vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:45 schreef fespo het volgende:
is die Badr een stukje haar rug vergeten te scheren?
Ervaringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:45 schreef fespo het volgende:
Gisteravond nog lepeltje lepeltje gelegen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
Hoeveelste ontmoeting is dit tussen badr en Verhoeven?
2e hansquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
Hoeveelste ontmoeting is dit tussen badr en Verhoeven?
Lijkt zoquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
Badr heeft een zwarte vlek op zijn linker schouderblad
quote:
Man man man.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:45 schreef fespo het volgende:
Ah bedankt voor het melden even gemist.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
Dat is rughaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
Dat heeft-ie al sinds zijn 1e wedstrijd. Moedervlek noemen ze dat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
Blind zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:52 schreef Nerdslayer het volgende:
Marokkanen die in elkaar geklapt worden
Zure bontkraagjes maandag
Werken met bontkraagjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:52 schreef Nerdslayer het volgende:
Marokkanen die in elkaar geklapt worden
Zure bontkraagjes maandag
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu al
Een darter heeft nog een betere conditie.
Hangt behoorlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:52 schreef havanagila het volgende:
Badr begint beetje moe te worden ja
Helaas is Sierd niet van alle markten thuis.quote:
Ditquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:52 schreef Gehrman het volgende:
Ik krijg ooraids van deze commentator.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
Badr gaat waarschijnlijk weer iets breken en weer klaar, voel hem aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |