abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219304414
Rico stopt ook bij Glory

Glory is wel klaar
pi_219304497
KKD bond.
pi_219304622
quote:
Kickbokser Verhoeven doet vrijwillig afstand van wereldtitel en stopt bij Glory

Volgens zijn manager Karim Erja wilde Verhoeven zijn contract bij Glory best verlengen, maar uiteindelijk kwam er geen overeenkomst. Verhoeven wilde niet langer wachten op een deal, nu zijn contract onlangs afliep.

"Rico staat voor een transparantere sport", aldus Erja. "Hij viel over het dopingbeleid van Glory, waar de slager zijn eigen vlees keurt. Een schone sport is voor hem een belangrijke waarde."
https://nos.nl/artikel/25(...)l-en-stopt-bij-glory
  donderdag 20 november 2025 @ 18:35:56 #79
30919 mitt
Michael Corleone
pi_219304789
Rare uitleg. Alsof dat de echte reden is :')
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219304804
Ach, ook wel mooi eigenlijk. Kunnen we een keer door. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219304830
quote:
12s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:35 schreef mitt het volgende:
Rare uitleg. Alsof dat de echte reden is :')
Dit speelt ook mee wellicht, als Rico bijvoorbeeld lucratieve bokspartijtjes erbij wil doen en Glory dat niet toestond
quote:
Veel (oud-)vechters van Glory - onder wie Verhoeven - hoopten dat hun vechtsportorganisatie zogenaamde 'cross-over fights' zou gaan organiseren, waarin ook ruimte was voor MMA en boksen. Daar is het niet van gekomen.
Maar als hij sterk het vermoeden heeft dat er dopinggebruikers zijn die hem met behulp daarvan eens van de troon willen stoten dan kan dat voor hem natuurlijk wel een legitieme reden zijn. Dan behoud je zo beter je legacy.
pi_219305247
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit speelt ook mee wellicht, als Rico bijvoorbeeld lucratieve bokspartijtjes erbij wil doen en Glory dat niet toestond
[..]
Maar als hij sterk het vermoeden heeft dat er dopinggebruikers zijn die hem met behulp daarvan eens van de troon willen stoten dan kan dat voor hem natuurlijk wel een legitieme reden zijn. Dan behoud je zo beter je legacy.
Als hij slim is dan gaat hij lekker acteren. Misschien nog even een potje tegen Jake Paul (als Paul dat durft) en daarna lekker de handschoenen ophangen.
pi_219306315
Ik denk niet dat Rico een goede bokser zou zijn. Beter entertainment doen. Commentator, acteur, dat soort dingen.
pi_219306323
Lafaard Rico heeft ons 4 jaar lang aan het lijntje gehouden. Smeerlap.
U MAD?
pi_219307262
quote:
Verhoeven vertrekt als 'GOAT' bij Glory, maar wat nu? 'Bij UFC kan hij wereldster worden'
https://nos.nl/artikel/25(...)ij-wereldster-worden

Sem, Remy, Sander Schrik aan het woord
  vrijdag 21 november 2025 @ 07:30:04 #86
80382 manny
30 is best veel
pi_219307388
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 06:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Denk niet dat ie met dat logge lichaam in de UFC kan. Hij heeft wel wat getraind met Tom Aspinal, dus wellicht heeft ie stiekem al wat geoefend en heeft ie er wel aanleg voor, maar zou me erg verbazen

Zie hem eerder wat showfights doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_219308547
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 06:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Hij is 36, is over zijn hoogtepunt, en heeft hooguit nog maar een paar jaar in zich. Ik gok dat hij een of twee heel lucratieve gevechten doet, gebaseerd op zijn status vanuit Glory, tegen prominente vechters van andere bonden, misschien zelfs boksbonden, en dat is het dan. Zeker als hij de eerste partij verliest.
pi_219310760
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 november 2025 07:30 schreef manny het volgende:

[..]
Denk niet dat ie met dat logge lichaam in de UFC kan. Hij heeft wel wat getraind met Tom Aspinal, dus wellicht heeft ie stiekem al wat geoefend en heeft ie er wel aanleg voor, maar zou me erg verbazen

Zie hem eerder wat showfights doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hij is 36, is over zijn hoogtepunt, en heeft hooguit nog maar een paar jaar in zich. Ik gok dat hij een of twee heel lucratieve gevechten doet, gebaseerd op zijn status vanuit Glory, tegen prominente vechters van andere bonden, misschien zelfs boksbonden, en dat is het dan. Zeker als hij de eerste partij verliest.
quote:
Verhoeven in gesprek met UFC ('heb tijd op MMA getraind') en kritisch op Glory

Rico Verhoeven wil zijn vechtsportcarrière mogelijk voortzetten in de UFC, de grootste MMA-organisatie (mixed martial arts) ter wereld. Dat vertelt de kickbokser in een videogesprek met de NOS, terwijl hij op een filmset zit in Londen.

"De UFC is een van de partijen waar we mee in gesprek zijn. Het is een mooie sport, die nu op mijn pad kan komen."

"Ik denk ook dat ik het goed zou kunnen, ik heb een hele tijd op MMA getraind en ook geoefend op het worstelen op de grond. Daarnaast ben ik in die sport Nederlands kampioen geweest bij de amateurs en de profs. Ik weet dus waar ik mee te dealen heb."
https://nos.nl/artikel/25(...)en-kritisch-op-glory
  vrijdag 21 november 2025 @ 18:22:39 #89
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219311609
Hij traint al wel lang met Tom Aspinall samen, ook zou ik hem zeker niet log noemen. Wel erg oud voor een overstap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Forum Admin vrijdag 21 november 2025 @ 18:58:02 #90
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219311896
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 november 2025 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij traint al wel lang met Tom Aspinall samen, ook zou ik hem zeker niet log noemen. Wel erg oud voor een overstap.
Dat is een geweldenaar hoor, en in ufc heb je wel vaker oudere vechters en zelfs champs. Daniel Cormier was 39 toen hij de hw titel won.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 21 november 2025 @ 19:45:20 #91
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219312370
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is een geweldenaar hoor, en in ufc heb je wel vaker oudere vechters en zelfs champs. Daniel Cormier was 39 toen hij de hw titel won.
Ja absoluut, heb wel eens wat trainingvideo's van hem gezien hij beweegt ook echt niet alsof die zo zwaar is. We gaan het zien. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Forum Admin vrijdag 21 november 2025 @ 19:53:40 #92
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219312448
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja absoluut, heb wel eens wat trainingvideo's van hem gezien hij beweegt ook echt niet alsof die zo zwaar is. We gaan het zien. :P
Dat zeggen meerdere ex champs ook, hij is een hw maar beweegt als een ww of mw. Ik ben groot fan iig
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 22 november 2025 @ 15:11:27 #93
80382 manny
30 is best veel
pi_219317294
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 november 2025 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Wellicht zit ik helemaal mis. Laat me graag verrassen, en alleen maar leuk met een grote Nederlandse naam in de UFC.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')