abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2026 @ 22:31:53 #126
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220031507
Wtf geen milos
pi_220031542
Mory _O_ Jammer dat er geen echte finale komt maar wat een kampioen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 8 februari 2026 @ 08:01:52 #128
80382 manny
30 is best veel
pi_220032806
Blijft mooi concept zo een toernooi.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220056756
Nieky retires
Godspeed Nieky
pi_220057250
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:58 schreef THEFXR het volgende:
Nieky retires
Godspeed Nieky
Kan hij zich volledig toeleggen op tweedehands auto's en witwaspraktijken met de familie.
pi_220654965
:W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 29 april 2026 @ 14:41:10 #132
80382 manny
30 is best veel
pi_220678180
ONE nu. Rodtang - Takeru.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220678327
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Kan hij zich volledig toeleggen op tweedehands auto's en witwaspraktijken met de familie.
Eem een tweekapper kopen (beide woningen) en er één van maken genot. Kan mer oalemuul in Helmondje
U MAD?
pi_221032114
Alweer een 8 mans toernooi vanavond? Zie dat die volidioot Rajabzadeh ook weer direct verloren heeft. Vocht in tot jaar of twee geleden lekker fel, veel energie. Nu alleen nog maar goed in het hebben van een te grote bek. Wat een sukkeltje.

Plazibat direct lekkere ko
U MAD?
pi_221032716
Kromah _O_ wat een KO

En sowieso prachtige potjes vanavond.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')