Lulletje rozenwaterquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Deze gastjes zijn het ergst. Van Rico snapt iedereen dat je die niet in het donker tegen wil komen. Deze kindjes, die ongeveer de helft van mij en mijn goede vriend @:Paul wegen, trappen je ook in een schop dood maar je denkt dat het lieve kleine jongetjes zijn
Het was niet telkens tegen Kraus of Souwer maar hij heeft wel twee K-1 MAX Final 8 toernooien gewonnen (2004, 2006).quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yes. Dank je. Indrukwekkende stats. Of vecht ie alleen maar tegen sukkels?
Hihi. Gekkie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef praadje het volgende:
B.A.D.R. afkorting voor Breekt Arm Door Rico.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Deze gastjes zijn het ergst. Van Rico snapt iedereen dat je die niet in het donker tegen wil komen. Deze kindjes, die ongeveer de helft van mij en mijn goede vriend @:Paul wegen, trappen je ook in een schop dood maar je denkt dat het lieve kleine jongetjes zijn
Daarom heb ik ook geen probleem als ze het lekker in de ring doen, maar dit hoort niet op straat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn oma is vandaag begraven. Dus heb ik het leed verzacht met een tobbe ben en jerries en kan ik zo nog een heel blok kaas opeten
Laterquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:27 schreef Peunage het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagd, maar hoe laat is het gevecht tussen Badr en Rico?
22.15quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:27 schreef Peunage het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagd, maar hoe laat is het gevecht tussen Badr en Rico?
3 minuten?quote:
Sow.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Het zijn alleen bekende koppen die komen voor deze wedstrijd?![]()
Hou toch je muil mens
Geen grote mond tegen lellebel joh HONDquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Het zijn alleen bekende koppen die komen voor deze wedstrijd?![]()
Hou toch je muil mens
tweedequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In welke ronde brak Badr vorige keer zijn arm
Ik kots over dr heen met dat stomme geouwehoerquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen lellebel joh HOND
Ja leuke vechterquote:
Gewoon opflikkeren met dat dagjesvolk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen lellebel joh HOND
Ik ben ook dagjesvolk en ik tolereer al helemaal geen grote mond ZWIJNquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon opflikkeren met dat dagjesvolk.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef TTSS het volgende:
Livestream ligt eruit en ik heb geen tv
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Snoekbaarsquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook dagjesvolk en ik tolereer al helemaal geen grote mond ZWIJN
Dat werkt niet ik zie een errorquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://crackstreams.com/mmastreams/watch-glory-74/
Bedankt!quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://crackstreams.com/mmastreams/watch-glory-74/
Remy heeft haar bijgespijkerdquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:36 schreef wuuht het volgende:
pfff die Helene weet toch helemaal niks van vechtsport
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef TTSS het volgende:
Livestream ligt eruit en ik heb geen tv
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de broer van Rico.quote:
tx!quote:
Denk dat Rutte ook onderweg is, die gaat zelfs naar NAC.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Van Pauw verwacht ik dat echt niet, in zo'n pauperpaleis
Begint die wedstrijd nu?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga op de naam af, ik ben voor Glunder
toevallig ook een gelegenheid waar je Helene Hendriks in de reet kan neukenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Rutte ook onderweg is, die gaat zelfs naar NAC.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
toevallig ook een gelegenheid waar je Helene Hendriks in de reet kan neuken
Gewoon een RMS vlag naast z'n naamquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga op de naam af, ik ben voor Glunder
Gecondoleerd maat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn oma is vandaag begraven. Dus heb ik het leed verzacht met een tobbe ben en jerries en kan ik zo nog een heel blok kaas opeten
Heb jij je sauna sessie al ingehaald?quote:
Was het cremeren wel weer leuk?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt vrienden
Typisch weer dat ik niks van mijn aartsvijand @:kingroland heb gehoord.
Jij hebt alleen ervaring met rugbyers en sumo worstelaars?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:44 schreef monkyyy het volgende:
Wat een dunne beentjes hebben die heren
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heb jij je sauna sessie al ingehaald?
Zo'n Molukse vlag is sowieso wel raar om te voeren aangezien de Molukken geen land is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Vraag me af in hoeverre ze zelf kiezen voor uitkomen voor die landen, of dat Glory graag wat variatie ziet en niet alleen Nederland, zoals toen bij de K1
Heel pijnlijk dit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo'n Molukse vlag is sowieso wel raar om te voeren aangezien de Molukken geen land is.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Indonesische Glory boycot incomingquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo'n Molukse vlag is sowieso wel raar om te voeren aangezien de Molukken geen land is.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:48 schreef mrclvm het volgende:
Ik word helemaal zen door de stem van de scheidsrechter
Gecondoleerd, en smakelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nope...zwaar teleurstellen afwisselen met mooie potjes...quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
Marshall, die heeft toch geen kut laten zien de laatste tijd
dit leuke feitje werd mede mogelijk gemaakt door droomparkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:59 schreef Nober het volgende:
Tavares was ooit aan het voetballen met o.a. Wijnaldum bij Feyenoord maar ging toen kickboksen.
Nee Spike.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dit leuke feitje werd mede mogelijk gemaakt door droomparken
dan is het geheid voordat hij haar onder handen heeft genomenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
De vrouw van Badr is zeker ook niet lelijk
https://www.viraltje.nl/w(...)NNNHkvrUCWtORJIIzkTM
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dan is het geheid voordat hij haar onder handen heeft genomen
Ja echt man als er maar genoeg cameras staanquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
Wedstrijd van de eeuw, BN’er en YouTuber overkill.....
Oogverblindend?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
Moeten er boksers uit de kast komen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zit die boomsma daar nou interessant te doen in die kleedkamer dan
Er zitten alleen maar BN'ers in de GelreDome, vandaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zit die boomsma daar nou interessant te doen in die kleedkamer dan
Kees Jansma komt straks ook nogquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja echt man als er maar genoeg cameras staan
Is dit Moluks?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kijk em Arie 3robi a zjnoen a bledder
En waarschijnlijk ook Paul de Leeuw, ook zo'n meemaakslet die overal opduiktquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kees Jansma komt straks ook nog
@Coco. keesjansmaspuit.gif ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kees Jansma komt straks ook nog
Medelijden bijnaquote:
Is Peter R. al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook Paul de Leeuw, ook zo'n meemaakslet die overal opduikt
Welke stream?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Nober het volgende:
Die illegale stream loopt gewoon voor op Veronica.
Danny wordt helemaal gek.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Nober het volgende:
Een minuut zo' n beetje op toen jij het had over die leverstootquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef Nober het volgende:
eerder in topic genoemdquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit in het buitenland, kan ik toch ergens volgen?
Ja begon echt goed hij had moeten doorpakken maar denk dat die te veel gegeven had al.quote:
Nee, ik moet pissen.quote:
http://crackstreams.com/mmastreams/watch-glory-74/quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit in het buitenland, kan ik toch ergens volgen?![]()
Nee.quote:
Nee hoezo zou ik?quote:
Jij gaat zo ook de ring inquote:
Vechten die ook bij Glory?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee.![]()
Leefde een stuk meer naar joshua ruiz 2 toe dan deze wedstrijd.
Ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Nederland volgend jaar de EK finale gaat spelen
Neequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Vechten die ook bij Glory?
Zonde van zo'n mooie vrouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
Lekker, ik schenk nog een wijntje inquote:
Een lekkere cabernet sauvignon Harryquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker, ik schenk nog een wijntje in
Er waren 13 gevechten en het begon om 17:00 dus je hoeft je niet te vervelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Paul het volgende:
Gelukkig gaat het bij voetbal niet zo hee. Dat je dan denkt de wedstrijd begint om 14.30 uur maar dat je dan moet wachten tot 18 uur
Niet gevreesd, Rico gaat dalijk sterretjes tellen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef Floris_Stempel het volgende:
Gewoon nog maar 1 KO in de gehele avond....
Hmm, smaakt goed doe maar een kistjequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een lekkere cabernet sauvignon Harry
Roy jones jrgodquote:
Voor Koen!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch te hopen dat ie die crimineel het licht uit de ogen slaat.
Net als toen bij Groenhart.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef Nober het volgende:
Marokkaantjes dadelijk weer in de ring?
Bolasie zou Badr Hari slopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Treintje Ronaldo - Badr - Bolasie jongens!
quote:
Ineens?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom is iedereen ineens voor Badr?
Rico is een saaie vechter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom is iedereen ineens voor Badr?
Cutequote:
Niemand. Die is meer van het tennis.quote:
en Sensationquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niemand. Die is meer van het tennis.
Bij het vorige gevecht was alleen een verdwaalde Mocro hier voor hem. Iedereen juichte toen Verhoeven de arm van Badr brak.quote:
quote:
@PSVCLquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij het vorige gevecht was alleen een verdwaalde Mocro hier voor hem. Iedereen juichte toen Verhoeven de arm van Badr brak.
Genotquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
@:wereldgozer ben ook voor badrgod
Misschien hebben die mensen zich nadien wat meer in de sport verdiept. Geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij het vorige gevecht was alleen een verdwaalde Mocro hier voor hem. Iedereen juichte toen Verhoeven de arm van Badr brak.
ik had de tv de hele tijd op de achtergrond aan, nu begint het echt...quote:
blijkbaar is er een verjaringstermijn. Na 7 jaar maakt het niemand meer uit dat je iemand helemaal de kanker in geslagen hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
@Zipportalquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Zipportal kijkt naar de loting van de Knvb loting.
SAD
De wat?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Zipportal kijkt naar de loting van de Knvb loting.
SAD
Thuis wedstrijd maar toch ook weer niet of zo...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Het publiek heeft iig een duidelijke voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |