quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:48 schreef mrclvm het volgende:
Ik word helemaal zen door de stem van de scheidsrechter
Gecondoleerd, en smakelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn oma is vandaag begraven. Dus heb ik het leed verzacht met een tobbe ben en jerries en kan ik zo nog een heel blok kaas opeten
nope...zwaar teleurstellen afwisselen met mooie potjes...quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
Marshall, die heeft toch geen kut laten zien de laatste tijd
dit leuke feitje werd mede mogelijk gemaakt door droomparkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:59 schreef Nober het volgende:
Tavares was ooit aan het voetballen met o.a. Wijnaldum bij Feyenoord maar ging toen kickboksen.
Nee Spike.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dit leuke feitje werd mede mogelijk gemaakt door droomparken
dan is het geheid voordat hij haar onder handen heeft genomenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
De vrouw van Badr is zeker ook niet lelijk
https://www.viraltje.nl/w(...)NNNHkvrUCWtORJIIzkTM
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dan is het geheid voordat hij haar onder handen heeft genomen
Ja echt man als er maar genoeg cameras staanquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
Wedstrijd van de eeuw, BN’er en YouTuber overkill.....
Oogverblindend?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
De vrouw van Badr is zeker ook niet lelijk
https://www.viraltje.nl/w(...)NNNHkvrUCWtORJIIzkTM
Moeten er boksers uit de kast komen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zit die boomsma daar nou interessant te doen in die kleedkamer dan
Er zitten alleen maar BN'ers in de GelreDome, vandaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zit die boomsma daar nou interessant te doen in die kleedkamer dan
Kees Jansma komt straks ook nogquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja echt man als er maar genoeg cameras staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |