SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 09-12-2019 23:04:19 ]
Haha, kan de beste overkomenquote:Op zondag 8 december 2019 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet het topic sluitenhad het niet door
Woeiiiiquote:Op zondag 8 december 2019 16:09 schreef Fred_B het volgende:
Voor alle fans van IJslandse muziek is er goed nieuws, want het IJslandse topic is geupdate:
ESF / ESF-Land van de week: IJSLAND
Top ik ga weer kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 16:09 schreef Fred_B het volgende:
Voor alle fans van IJslandse muziek is er goed nieuws, want het IJslandse topic is geupdate:
ESF / ESF-Land van de week: IJSLAND
Ik ga ff met koffie rond.quote:Op zondag 8 december 2019 18:05 schreef Strani het volgende:
Het is hier overigens wat stil maar dat is omdat alle niet-bowlers op dit moment bij een privé-optreden van Duncan Laurence zijn, in de woonkamer van één van de ESF-ers
Waylon haalt ff patat.quote:Op zondag 8 december 2019 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heerlijk. Gezellig hè zo samen met z'n allen en Duncan.
Duncan is ook zo gewoon gebleven. Hij is echt één van ons he! Alleen net wat muzikaler dan de rest van onsquote:Op zondag 8 december 2019 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heerlijk. Gezellig hè zo samen met z'n allen en Duncan.
quote:Op zondag 8 december 2019 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duncan is ook zo gewoon gebleven. Hij is echt één van ons he! Alleen net wat muzikaler dan de rest van ons
En dat ie patiet zegt!quote:Op zondag 8 december 2019 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk inderdaad dat hij ook gewoon blijft eten en slapen en alles!
Op naar de huisartsenpost?quote:Op zondag 8 december 2019 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn inmiddels ontsnapt uit het bowlingcentrum
Nee, dat valt meequote:
Was het zo erg?quote:Op zondag 8 december 2019 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn inmiddels ontsnapt uit het bowlingcentrum
Typisch. Altijd eerst de media aanvallen hè!quote:Op zondag 8 december 2019 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat valt meeHet bericht van Strani van vanmiddag was FAKE NEWS!
Vreselijk. Als je zag hoe die arme onschuldige kegeltjes werden behandeldquote:
Daar trappen wij niet in! En ook niet in die afluistermeerkoet van de Gooi- en Eemlander!quote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch. Altijd eerst de media aanvallen hè!
FAKE NEWS!quote:
Ja! Was leukquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, veilig thuis. Geslaagde middag.
Zélfs die die gegooid werden voordat je er wasquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FAKE NEWS!
90% van mijn ballen zijn netjes in de gleuf beland
Ik had uiteindelijk ook pas om 20:14 een trein. Die van 19:55 die ik zou pakken werd ook nog geschraptquote:Op zondag 8 december 2019 20:19 schreef Meke het volgende:
Ik ben echt nog lang niet thuis, nu pas bij het eerste station na Utrecht
Klinkt leuk, zeker het bordspel!quote:Op zondag 8 december 2019 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook weer thuis; was echt heel leuk!![]()
![]()
Ik kon er in eerste instantie niets vanMaar ging later wel een stuk beter. De gehele eerste ronde had ik überhaupt maar 1x raak gegooid
![]()
Koos van Plateringen speelde trouwens in de baan naast ons![]()
Na afloop in de Stairway (café ernaast) nog wat gedronken en gegeten, en met zijn allen het Songfestival bordspel gespeeld. Was ook echt heel leuk.Zaten af en toe nog best pittige vragen tussen (ook héle makkelijke). Uiteindelijk heb ik niets fout gehad
![]()
Was zeker een geslaagde middag!
Haha, nou ik had toch al maar wel mooi 9 punten bij binnenkomst!quote:Op zondag 8 december 2019 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Zélfs die die gegooid werden voordat je er was
Ahquote:Op zondag 8 december 2019 20:19 schreef Meke het volgende:
Ik ben echt nog lang niet thuis, nu pas bij het eerste station na Utrecht
Goed cadeautje van de Sintquote:
Je vergeet te vermelden wie het spel won ondanks dat ze steeds de moeilijkste vragen kreegquote:Op zondag 8 december 2019 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook weer thuis; was echt heel leuk!![]()
![]()
Ik kon er in eerste instantie niets vanMaar ging later wel een stuk beter. De gehele eerste ronde had ik überhaupt maar 1x raak gegooid
![]()
Koos van Plateringen speelde trouwens in de baan naast ons![]()
Na afloop in de Stairway (café ernaast) nog wat gedronken en gegeten, en met zijn allen het Songfestival bordspel gespeeld. Was ook echt heel leuk.Zaten af en toe nog best pittige vragen tussen (ook héle makkelijke). Uiteindelijk heb ik niets fout gehad
![]()
Was zeker een geslaagde middag!
Dan was je zelfs nog later weg dan ikquote:Op zondag 8 december 2019 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk ook pas om 20:14 een trein. Die van 19:55 die ik zou pakken werd ook nog geschrapt
Goeie reis nog
Jaaa vond het gezelligquote:Op zondag 8 december 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhGelukkig kun je je onderweg wel vermaken met ons hier.
![]()
We vielen best mee toch?
En toch denk ik eerder thuis te zijnquote:
Dan loop je met die serie op mij voorquote:
Ja, dat was zeker wel een prestatie van je!quote:Op zondag 8 december 2019 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden wie het spel won ondanks dat ze steeds de moeilijkste vragen kreeg![]()
Ja anders gaat er iets knap misquote:Op zondag 8 december 2019 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch denk ik eerder thuis te zijn
Ik weet het ook niet meer, het was Israël met vier zuilenquote:Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Wat voor combo had ik ook weer? Ik dacht een folknummer met viool in een baljurk met traditional staging, deelnemend voor Italië.
Mijn andere combo was een jazz-dj met urban staging voor Estland, maar weet even het kledingstuk niet meer.
Was dat een suit?quote:Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Wat voor combo had ik ook weer? Ik dacht een folknummer met viool in een baljurk met traditional staging, deelnemend voor Italië.
Mijn andere combo was een jazz-dj met urban staging voor Estland, maar weet even het kledingstuk niet meer.
Zou goed kunnen inderdaad! Maar ik weet het niet meer helemaal zekerquote:
Ik weet niet precies waarom, maar ik mag op mijn overstapstation 'geziennde situatie' gratis koffie of thee halen. Het zou dus nog kunnenquote:
Wel typisch dat niemand van ons Nederland koosquote:Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, het was Israël met vier zuilen![]()
Nederland wint toch nooit?quote:Op zondag 8 december 2019 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel typisch dat niemand van ons Nederland koos
Thanksquote:
Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. We moeten ermee stoppen! Het is toch alleen maar een Oostblok-feestjequote:
Al had @Roger_Epiales duidelijk zijn landen niet uitgekozen op winkansen, met San Marino en Marokkoquote:
Monaco en Marokko toch? Ik had het gouden trio Bosnië, Herzegovina en Finland! Maar vooral omdat ik Moldavië niet meer kon kiezenquote:Op zondag 8 december 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al had @:Roger_Epiales duidelijk zijn landen niet uitgekozen op winkansen, met San Marino en Marokko
Oh, Monaco zou ook kunnen. Maar wie had San Marino dan?quote:Op zondag 8 december 2019 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Monaco en Marokko toch? Ik had het gouden trio Bosnië, Herzegovina en Finland! Maar vooral omdat ik Moldavië niet meer kon kiezen
Ballen in de gleuf? Plompzakken bedoel je?quote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FAKE NEWS!
Peter misschien?quote:Op zondag 8 december 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, Monaco zou ook kunnen. Maar wie had San Marino dan?
Ah zou kunnen! Weet wel dat iemand die hadquote:
Zo, er heeft er weer eentje educatieve filmpjes zitten kijken!quote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FAKE NEWS!
San Marino en de UK jahquote:Op zondag 8 december 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zou kunnen! Weet wel dat iemand die had
Zometeen kom je langs Ermelo! Ik ben jaloers hoorquote:
Ik ben weer helemaal bijgespijkerd!quote:Op zondag 8 december 2019 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, er heeft er weer eentje educatieve filmpjes zitten kijken!
Oh ja!quote:
Kijk niet zag deze tweet voorbij komentwitter:zondagmetlubach twitterde op zondag 08-12-2019 om 21:21:39Er zijn de héle tijd #Eurovisie-onthullingen. En wij mogen ook iets bekendmaken: https://t.co/4ylYrGQYLw. #ZondagMetLubach #songfestival https://t.co/jKjzNkxJeS reageer retweet
Ja, via Apeldoornquote:Op zondag 8 december 2019 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zometeen kom je langs Ermelo! Ik ben jaloers hoor
Edit: Oh nee wacht, je gaat zeker via Apeldoorn?
En waar die opstapte..quote:Op zondag 8 december 2019 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja.. je kan niet alles hebben! Kom je wel langs het station waar Sinterklaas aankwam
quote:Op zondag 8 december 2019 21:26 schreef Momo het volgende:
Kijk niet zag deze tweet voorbij komentwitter:zondagmetlubach twitterde op zondag 08-12-2019 om 21:21:39Er zijn de héle tijd #Eurovisie-onthullingen. En wij mogen ook iets bekendmaken: https://t.co/4ylYrGQYLw. #ZondagMetLubach #songfestival https://t.co/jKjzNkxJeS reageer retweet
Nee terug gaat hij altijd gewoon met het vliegtuig. Dat gedoe met stoomboot/trein doet hij puur omdat Nederlanders dat lollig vinden. Maar zodra de cadeautjes weer binnen zijn geeft niemand nog om wat hij doet dus dan is het gewoon business class naar Madrid hoor.quote:
Monaco en Marokko had ik idd.quote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Jij had de altijd kansloze landen, Roger de landen die nu niet meer meedoen
quote:Op zondag 8 december 2019 21:26 schreef Momo het volgende:
Ja, de combo's die sommige van ons haddenquote:Op zondag 8 december 2019 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Monaco en Marokko had ik idd.![]()
Uiteindelijk naar de finale met Marokkaanse Latin muziek in baggy kleding en een bloemetjesdecor.![]()
En dan niet eens winnen.
Ja, zoveel ineens!quote:Op zondag 8 december 2019 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vorige week was best bizar eigenlijk ja
Oh ja, jij met je disco-inzendingquote:Op zondag 8 december 2019 22:04 schreef Momo het volgende:
In essentie had ik dit gemaakt voor Frankrijk in et spel
Ja.quote:Op zondag 8 december 2019 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Heb de eerste twee afleveringen gekeken, vind het nog niet megageweldig eigenlijk. Maar ik begreep dat het sowieso pas latere seizoenen echt heel goed wordt?
Heb niet zo'n zin om me door één of twee matige seizoenen te moeten werken, maar okequote:
Geweldig liedje ook en uitvoering.quote:Op zondag 8 december 2019 22:04 schreef Momo het volgende:
In essentie had ik dit gemaakt voor Frankrijk in et spel
Je hebt nooit een garantie dat jij het leuk vindt natuurlijk, maar volgens deze website is de rating per seizoen ongeveer zo:quote:Op zondag 8 december 2019 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin om me door één of twee matige seizoenen te moeten werken, maar oke![]()
Ja ik zat al te kijken op tvmeter (quote:Op zondag 8 december 2019 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt nooit een garantie dat jij het leuk vindt natuurlijk, maar volgens deze website is de rating per seizoen ongeveer zo:
1. 8.8
2. 8.9
3. 8.8
4. 9.0
5. 9.4
Dus sowieso altijd goed, maar richting het einde nóg beter.
Verwacht je binnen een paar jaar een rijbewijs nodig te hebben? En is rijles plus een tweedehands laptop nog een optie?quote:Op zondag 8 december 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik een nieuwe laptop kopen of rijlessen nemen?
Rijles. Zelfontplooiing.quote:Op zondag 8 december 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik een nieuwe laptop kopen of rijlessen nemen?
Dat laatste nee, ik wil alleen een heel goede nieuwe laptopquote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verwacht je binnen een paar jaar een rijbewijs nodig te hebben? En is rijles plus een tweedehands laptop nog een optie?
Als het goed is heb je langer wat aan je rijbewijs dan aan een nieuwe laptopquote:Op zondag 8 december 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat laatste nee, ik wil alleen een heel goede nieuwe laptop
En tja, wat is nodig hebben. Ik denk van, ik word er ook niet jonger op () misschien moet ik niet al te lang meer wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |