SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 09-12-2019 23:04:19 ]
Haha, kan de beste overkomenquote:Op zondag 8 december 2019 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet het topic sluitenhad het niet door
Woeiiiiquote:Op zondag 8 december 2019 16:09 schreef Fred_B het volgende:
Voor alle fans van IJslandse muziek is er goed nieuws, want het IJslandse topic is geupdate:
ESF / ESF-Land van de week: IJSLAND
Top ik ga weer kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 16:09 schreef Fred_B het volgende:
Voor alle fans van IJslandse muziek is er goed nieuws, want het IJslandse topic is geupdate:
ESF / ESF-Land van de week: IJSLAND
Ik ga ff met koffie rond.quote:Op zondag 8 december 2019 18:05 schreef Strani het volgende:
Het is hier overigens wat stil maar dat is omdat alle niet-bowlers op dit moment bij een privé-optreden van Duncan Laurence zijn, in de woonkamer van één van de ESF-ers
Waylon haalt ff patat.quote:Op zondag 8 december 2019 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heerlijk. Gezellig hè zo samen met z'n allen en Duncan.
Duncan is ook zo gewoon gebleven. Hij is echt één van ons he! Alleen net wat muzikaler dan de rest van onsquote:Op zondag 8 december 2019 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heerlijk. Gezellig hè zo samen met z'n allen en Duncan.
quote:Op zondag 8 december 2019 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duncan is ook zo gewoon gebleven. Hij is echt één van ons he! Alleen net wat muzikaler dan de rest van ons
En dat ie patiet zegt!quote:Op zondag 8 december 2019 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk inderdaad dat hij ook gewoon blijft eten en slapen en alles!
Op naar de huisartsenpost?quote:Op zondag 8 december 2019 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn inmiddels ontsnapt uit het bowlingcentrum
Nee, dat valt meequote:
Was het zo erg?quote:Op zondag 8 december 2019 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn inmiddels ontsnapt uit het bowlingcentrum
Typisch. Altijd eerst de media aanvallen hè!quote:Op zondag 8 december 2019 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat valt meeHet bericht van Strani van vanmiddag was FAKE NEWS!
Vreselijk. Als je zag hoe die arme onschuldige kegeltjes werden behandeldquote:
Daar trappen wij niet in! En ook niet in die afluistermeerkoet van de Gooi- en Eemlander!quote:Op zondag 8 december 2019 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch. Altijd eerst de media aanvallen hè!
FAKE NEWS!quote:
Ja! Was leukquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, veilig thuis. Geslaagde middag.
Zélfs die die gegooid werden voordat je er wasquote:Op zondag 8 december 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FAKE NEWS!
90% van mijn ballen zijn netjes in de gleuf beland
Ik had uiteindelijk ook pas om 20:14 een trein. Die van 19:55 die ik zou pakken werd ook nog geschraptquote:Op zondag 8 december 2019 20:19 schreef Meke het volgende:
Ik ben echt nog lang niet thuis, nu pas bij het eerste station na Utrecht
Klinkt leuk, zeker het bordspel!quote:Op zondag 8 december 2019 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook weer thuis; was echt heel leuk!![]()
![]()
Ik kon er in eerste instantie niets vanMaar ging later wel een stuk beter. De gehele eerste ronde had ik überhaupt maar 1x raak gegooid
![]()
Koos van Plateringen speelde trouwens in de baan naast ons![]()
Na afloop in de Stairway (café ernaast) nog wat gedronken en gegeten, en met zijn allen het Songfestival bordspel gespeeld. Was ook echt heel leuk.Zaten af en toe nog best pittige vragen tussen (ook héle makkelijke). Uiteindelijk heb ik niets fout gehad
![]()
Was zeker een geslaagde middag!
Haha, nou ik had toch al maar wel mooi 9 punten bij binnenkomst!quote:Op zondag 8 december 2019 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Zélfs die die gegooid werden voordat je er was
Ahquote:Op zondag 8 december 2019 20:19 schreef Meke het volgende:
Ik ben echt nog lang niet thuis, nu pas bij het eerste station na Utrecht
Goed cadeautje van de Sintquote:
Je vergeet te vermelden wie het spel won ondanks dat ze steeds de moeilijkste vragen kreegquote:Op zondag 8 december 2019 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook weer thuis; was echt heel leuk!![]()
![]()
Ik kon er in eerste instantie niets vanMaar ging later wel een stuk beter. De gehele eerste ronde had ik überhaupt maar 1x raak gegooid
![]()
Koos van Plateringen speelde trouwens in de baan naast ons![]()
Na afloop in de Stairway (café ernaast) nog wat gedronken en gegeten, en met zijn allen het Songfestival bordspel gespeeld. Was ook echt heel leuk.Zaten af en toe nog best pittige vragen tussen (ook héle makkelijke). Uiteindelijk heb ik niets fout gehad
![]()
Was zeker een geslaagde middag!
Dan was je zelfs nog later weg dan ikquote:Op zondag 8 december 2019 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk ook pas om 20:14 een trein. Die van 19:55 die ik zou pakken werd ook nog geschrapt
Goeie reis nog
Jaaa vond het gezelligquote:Op zondag 8 december 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhGelukkig kun je je onderweg wel vermaken met ons hier.
![]()
We vielen best mee toch?
En toch denk ik eerder thuis te zijnquote:
Dan loop je met die serie op mij voorquote:
Ja, dat was zeker wel een prestatie van je!quote:Op zondag 8 december 2019 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden wie het spel won ondanks dat ze steeds de moeilijkste vragen kreeg![]()
Ja anders gaat er iets knap misquote:Op zondag 8 december 2019 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch denk ik eerder thuis te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |