SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Trusten!quote:
In plaats daarvan lig je naakt in de tuin, zoals de buurman van grazzquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Dit wicht opent midden in de nacht nog even een topic, terwijl ze zelf ook gewoon richting bed wil
Nou, dan neem ik de moeite maar nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
TT deed mij enthousiast het laatste deel van het vorige topic teruglezen.
De verwachtingen waren hoger dan het resultaat.
Vanavond ga ik het weer lekker lezen, Fred je bent een baas!quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:53 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag even de aandacht voor de grootste update tot nu toe. Het Italiaanse topic heeft een grote uitbreiding gekregen, voor zowel het recente als het verdere verleden. Mis het dus niet!
ESF / ESF-Land van de week: ITALIË
Hier ook!quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:03 schreef Dave het volgende:
ZachtjesKnetterhard tiktslaat de regen optegen het zolderraam
Daar heb je dan kinderen voor hè, om zo misbruikt te wordenquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ook!
Mijn ouders helpen mijn broertje verhuizen vandaag, ik heb medelijden
Het is ook al zowat nacht hierquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:03 schreef Dave het volgende:
ZachtjesKnetterhard tiktslaat de regen optegen het zolderraam
Nog even volhouden, over een paar weken wordt het weer langzaamaan lichter rond deze tijd. En tot die tijd ga ik er vol verwondering naar kijkenquote:
Ik vind het echt vreselijk, niet als ik thuis ben. Dan heeft het wel iets gezelligsquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog even volhouden, over een paar weken wordt het weer langzaamaan lichter rond deze tijd. En tot die tijd ga ik er vol verwondering naar kijken
Die van die mariniers?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef Peter het volgende:
Net op tijd een kalender van de krijgsmacht gekocht
Ja dat vind ik dan ook het enige positieve aan in het donker naar huis rijdenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel gezellig om onderweg steeds meer kerstverlichting te zien
Jazeker, staat genoteerdquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
@:Meke, houd je nog steeds alle top 2000 lijstjes bij?Hier is de mijne:
[lijst]
Meine Liebe, ik snap waaromquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:35 schreef Peter het volgende:
[..], keek 20 minuutjes later nog een keer en toen was hij uitverkocht.
Dank jequote:
Ach, ik gok dat de meesten dat niet erg vindenquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jazeker, staat genoteerd![]()
Behalve Unbeschreiblich weiblich, want die staat blijkbaar niet op Spotify
Variatie is juist leuk! En als je het echt niks vindt is het zo overgeslagen. Ik ken de track overigens nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank jeIk vind jouw lijst ook prachtig, net als elk jaar
[..]
Ach, ik gok dat de meesten dat niet erg vinden
Keurig! Ik moet mijn Tony eigenlijk nog eens aanpassenquote:
Tony Chocolony??quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Keurig! Ik moet mijn Tony eigenlijk nog eens aanpassen
Tony de tijgerquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
Meer mensen waar fok op mobiel er uit klapt regelmatig vandaag?
Ik ookquote:
Och jongens, dit draadje, tranen van het lachentwitter:jazzemu_ twitterde op donderdag 05-12-2019 om 14:32:57I am a music historian, and with @AdrianRMG I have researched the best-selling single of every decade all the way back to 14,000BC. Here's a thread:2010s - Ed Sheeran, The Shape of You https://t.co/Y4rrOdSGY2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Och jongens, dit draadje, tranen van het lachentwitter:jazzemu_ twitterde op donderdag 05-12-2019 om 14:32:57I am a music historian, and with @:AdrianRMG I have researched the best-selling single of every decade all the way back to 14,000BC. Here's a thread:2010s - Ed Sheeran, The Shape of You https://t.co/Y4rrOdSGY2 reageer retweet
![]()
Ik ga kapot hierquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Och jongens, dit draadje, tranen van het lachentwitter:jazzemu_ twitterde op donderdag 05-12-2019 om 14:32:57I am a music historian, and with @:AdrianRMG I have researched the best-selling single of every decade all the way back to 14,000BC. Here's a thread:2010s - Ed Sheeran, The Shape of You https://t.co/Y4rrOdSGY2 reageer retweet
![]()
Oké deze verandering vind ik wel heel drastisch, met die kleurenquote:
Ach daar ben je zo aan gewend, en zodra je eraan gewend bent is hij weer normaalquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké deze verandering vind ik wel heel drastisch, met die kleurenIk weet niet of ik het wel kan handelen
quote:
quote:
Ik ookquote:
Teveel wennen in hectische tijden als deze!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach daar ben je zo aan gewend, en zodra je eraan gewend bent is hij weer normaal
quote:
quote:
quote:
Ik ook.quote:
Met het idee: 1 bal is goed, dus 874.392 ballen is beter?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:19 schreef Em31 het volgende:
Duncan had wel echt beter in 2015 mee kunnen doen he
[ afbeelding ]
Vind ik ook hoorquote:
Het zou in ieder geval vast iets sneller goed zijn geweest dan pas tijdens de finale.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met het idee: 1 bal is goed, dus 874.392 ballen is beter?
Had je de mijne al?quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Jazeker, staat genoteerd![]()
Behalve Unbeschreiblich weiblich, want die staat blijkbaar niet op Spotify
Heb ik iets gemist, wat is er dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook hoorIk kan gewoon niet veel hebben nu
Deze week gaat echt zo lang duren...
Oh heel mooiquote:
Kaartverkoop ESF op donderdagquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat is er dan?![]()
Jazeker met moeder de printerquote:
Ja ik reken daar eigenlijk ook op (bij mezelf danquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kaartverkoop ESF op donderdagBen echt gewoon bang dat er ESF'ers achter het net gaan vissen
Oja dat wordt wel even spannend ja.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kaartverkoop ESF op donderdagBen echt gewoon bang dat er ESF'ers achter het net gaan vissen
Zou jij er niet heen willen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja dat wordt wel even spannend ja.
Ik ook. Ach ja, ik ga het gewoon proberen, meer kan ik niet doenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik reken daar eigenlijk ook op (bij mezelf dan). Zijn zó bizar weinig kaarten..
Ik ga voor in ieder geval de familyshow op zaterdag het maximum van vier kaartjes proberen binnen te halen. Wat ik zelf niet gebruik kan altijd naar iemand van hier die het niet lukt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik reken daar eigenlijk ook op (bij mezelf dan). Zijn zó bizar weinig kaarten..
In principe niet, maar toevallig dacht ik gisteren nog van, misschien toch maar een familyshow proberen, toch wel leuk.quote:
Ga ik ook proberenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga voor in ieder geval de familyshow op zaterdag het maximum van vier kaartjes proberen binnen te halen. Wat ik zelf niet gebruik kan altijd naar iemand van hier die het niet lukt.
En het liefst ga ik nog naar een semi en/of een juryshow. Maar ik bereid mezelf vast voor op het scenario dat het helemaal niet gaat lukken.Er zijn inderdaad wel heel weinig kaarten.
Ja, ik ga t zeker ook proberen hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Ach ja, ik ga het gewoon proberen, meer kan ik niet doen
Ja, beetje raar geëdit.quote:
Alleen is het nu vooral met Ali Bquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, beetje raar geëdit.
Alsof hier ergens die geruchten over een ruzie ontstonden en de programmamakers de beelden ineen geplakt hebben op een manier om daar wat extra gespeculeer over te krijgen oid.
Editors moeten werken met de beelden die ze hebben. Knippen en plakken is één ding, op Anouk afstappen en vragen of ze niet wat meer naar kleintje kan bitchen is heel wat anders.quote:
Ja vind ik ook wel. Hoeveel van de minima willen daar echt graag heen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:58 schreef Dave het volgende:
Op zich is 15% van de kaarten voor de minima van Rotterdam ook best veel.
De minima hébben niks te willen!quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef Momo het volgende:
Hoeveel van de minima willen daar echt graag heen?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Wil je een uitkering?
Moet je eerst 3 uur hier naar luisteren in loop
Ja, en dat het alléén de minima in Rotterdam zijn, terwijl in Rotterdam in totaal ongeveer 4% van de Nederlanders wonen. Lijkt me een beetje oververtegenwoordigd, maar goed dat zal wel door de Rotterdamse financiële bijdrage komen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Hoeveel van de minima willen daar echt graag heen?
Sowieso vind het ook altijd wel dat de minima veel van dat soort dingetjes krijgen maar de groep daarboven kan dit waarschijnlijk ook moeilijk betalen en krijgen niet van dit soort mogelijkheden.
De minima in Maastricht mogen die avond inderdaad gewoon water uit de Maas drinken omdat ze toevallig als stad naast het ESF grepenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en dat het alléén de minima in Rotterdam zijn, terwijl in Rotterdam in totaal ongeveer 4% van de Nederlanders wonen. Lijkt me een beetje oververtegenwoordigd, maar goed dat zal wel door de Rotterdamse financiële bijdrage komen.
Oh ja, daar had ik even niet bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
De minima in Maastricht mogen die avond inderdaad gewoon water uit de Maas drinken omdat ze toevallig als stad naast het ESF grepen
Dat heb ik inderdaad ook wel ja. Sowieso is dat altijd wel een dingetje als je een grens ergens moet trekken; dan heb je inderdaad al gauw dat de groep daarboven het ook niet al te breed heeft, maar wel nog mislooptquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Hoeveel van de minima willen daar echt graag heen?
Sowieso vind het ook altijd wel dat de minima veel van dat soort dingetjes krijgen maar de groep daarboven kan dit waarschijnlijk ook moeilijk betalen en krijgen niet van dit soort mogelijkheden.
Ik ga zelf het risico nemen met de verwachting/hoop dat ik de extra kaarten snel kwijt zal raken en die bedragen binnen no time weer op mijn rekening staan. Met zo weinig kaarten ben ik er wel gerust op dat het risico uitbetaald gaat worden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:01 schreef Meke het volgende:
Als het financieel kon zou ik wellicht ook wel vier kaarten proberen te krijgen maar dat gaat gewoon echt niet lukken![]()
Måns Zelmerlöw en Loreen belden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:33 schreef Dave het volgende:
Ik heb altijd een beetje moeite met die terugkeerders. Als het de eerste niet gelukt is, waarom nu dan wel?
Soms is het wel leuk...quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:33 schreef Dave het volgende:
Ik heb altijd een beetje moeite met die terugkeerders. Als het de eerste niet gelukt is, waarom nu dan wel?
Nou, dat is best apart.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik noem Strani altijd Tranny.
Klopt Stra.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ja, je doet er niks aan natuurlijk.
twitter:stormzy twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 11:38:00Lmfao wtf https://t.co/l0mhmtlfBZ reageer retweet
Godsammequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:stormzy twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 11:38:00Lmfao wtf https://t.co/l0mhmtlfBZ reageer retweet
Genot.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lil Kleine zichzelf genaaid.
Maar mss is er wel wat van te maken nog.
Want litllesmallone zit erg in m'n irritatiezone.quote:
Ik stel me deze conversatie voor in zo'n heerlijk 'yeah but no but yeah but no'-accent. Genieten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:stormzy twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 11:38:00Lmfao wtf https://t.co/l0mhmtlfBZ reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Em31 het volgende:
Ik moet gelijk denken aan dit type..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik stel me deze conversatie voor in zo'n heerlijk 'yeah but no but yeah but no'-accent. Genieten.
Was ook het eerste waar ik aan dacht idd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan dit type..
Aan de ene kant lijkt mij dat heerlijk als je zo weinig van alles snapt en gewoon bij de dag leeft en drukt maakt over dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht idd.
Ja, soms lijkt mij dat ook wel eens even lekker.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt mij dat heerlijk als je zo weinig van alles snapt en gewoon bij de dag leeft en drukt maakt over dat soort dingen.
Denk ik ook weleens ja, misschien soms wel een stuk relaxterquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt mij dat heerlijk als je zo weinig van alles snapt en gewoon bij de dag leeft en drukt maakt over dat soort dingen.
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Moest wel een beetje lachen om de nieuwe album cover van Delain
Waarom zijn mensen zo dom.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Em31 het volgende:
Vicky Pollardquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik stel me deze conversatie voor in zo'n heerlijk 'yeah but no but yeah but no'-accent. Genieten.
Nice, mooie lijst. Hoop echt dat Ghost Love Score erin komt te staan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer
Eindelijk Top2000 lijst maar gemaakthttps://stem.nporadio2.nl(...)38D3mGBzqu6j7MFaXU_E
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eindelijk Top2000 lijst maar gemaakthttps://stem.nporadio2.nl(...)38D3mGBzqu6j7MFaXU_E
twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 23:26:50Loving you is a losing game, maar Songfestival-winnaar @dunclaurence zet zijn zegetocht voort en breekt de Top 5 open met 'Arcade'. Luister hier de Songfestival-aflevering van podcast De Machine terug. #song19 https://t.co/QiM6STXBcW reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het iets met elkaar te maken heeft, maar Sad Man's Tongue is een supertoffe bar in Praag
Dankjewel voor je berichtje! Ik wacht het af en anders komt er gewoon weer een volgende keer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben braaf genoeg geweest om niet mee naar Spanje te hoeven, dus ik ben er
Ik heb inderdaad al gereserveerd voor Bison Bowling, Mariaplaats Utrecht. Alle andere banen op die tijd zijn al vol, dus ik weet niet of er nog ruimte is en wat het bowlingcentrum nog toestaat per baan. Ook stonden er nog een paar misschientjes op de lijst. @:grazz Als ik dat heb uitgezocht weet ik ook of en op welke manier er nog plek is in het bowlingcentrum, maar wat sowieso kan is wat later aanhaken en dan mee naar een ander café of wat dan ook
Bowlers, ik ga zo een rondje DM'en
Oeh, later even terug luisteren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Over lijsten gesproken.twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 23:26:50Loving you is a losing game, maar Songfestival-winnaar @:dunclaurence zet zijn zegetocht voort en breekt de Top 5 open met 'Arcade'. Luister hier de Songfestival-aflevering van podcast De Machine terug. #song19 https://t.co/QiM6STXBcW reageer retweet
Ja kan ook naar t liedje vernoemd zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet echt, het is een soort van ode aan Johnny Cash (en Folsom Prison Blues). Of die bar moet daar ook iets mee te maken hebben
Weer een lekker feestje 1 a 2 km verder optwitter:regio15 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 23:17:50Op dit moment ongeregeldheden in #Laak in #DenHaag. Meerdere auto’s in brand en vernield. De Mobiele Eenheid (ME) is ter plaatse. https://t.co/Kohx3P8t12 reageer retweet
Graag gedaan! Het lijkt wel druk te gaan worden, want er zijn geen afzeggingen geweest nogquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Dankjewel voor je berichtje! Ik wacht het af en anders komt er gewoon weer een volgende keer.
Ik heb I al een tijdje hier niet gezien, hopelijk is alles ok met hemquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Graag gedaan! Het lijkt wel druk te gaan worden, want er zijn geen afzeggingen geweest nogWel minder voor jou.
@:I ga jij het bowlen nog redden zondag?
Gewoon iedereen een bal laten gooien.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Graag gedaan! Het lijkt wel druk te gaan worden, want er zijn geen afzeggingen geweest nogWel minder voor jou.
Ja dit keer in Laakkwartierquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]Weer een lekker feestje 1 a 2 km verder optwitter:regio15 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 23:17:50Op dit moment ongeregeldheden in #Laak in #DenHaag. Meerdere auto’s in brand en vernield. De Mobiele Eenheid (ME) is ter plaatse. https://t.co/Kohx3P8t12 reageer retweet
Ik heb hem nog een dm gestuurd vandaag. Hopelijk snel berichtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb I al een tijdje hier niet gezien, hopelijk is alles ok met hem
Of gewoon de boel automatiseren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon iedereen een bal laten gooien.
Ook een optie. Dit zal vast nooit fout gaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon de boel automatiseren.![]()
[ afbeelding ]
Da's altijd op de dag zelf....quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
15.00. Ook al ben ik geen Timquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:19 schreef Momo het volgende:
@:Hawaii_Tim, hoelaat had je de bowlingbaan gereserveerd?
Aoiquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
Wel zin inIk heb al heel erg lang niet gebowld, maar ik kan er nooit slechter in zijn dan in sjoelen
Haagsquote:
En dan alle bittergarnituur wegsnaaien zekerquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon de boel automatiseren.![]()
[ afbeelding ]
Zou er toch wat raar uitzien, zo'n robot die bitterballen naar kegels gooit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:23 schreef grazz het volgende:
[..]
En dan alle bittergarnituur wegsnaaien zekerAFBLIJVEN
In opperste bowlstemming!quote:
Vergeet iig niet op de tijd de bowlingbal los te laten, anders lig je zelf tussen de pins..want ik zie dat nu al gebeuren met jou. Oh en leer de route even uit je hoofdquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
Wel zin inIk heb al heel erg lang niet gebowld, maar ik kan er nooit slechter in zijn dan in sjoelen
Lekker bezig snoesquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In opperste bowlstemming!Eerst nog een schrijfdagje morgen. Hopelijk weer met feedback waar ik wat mee kan
Haha, zonde van het bittergoudquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou er toch wat raar uitzien, zo'n robot die bitterballen naar kegels gooit.
En de kegels zijn dan flesjes mosterd?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou er toch wat raar uitzien, zo'n robot die bitterballen naar kegels gooit.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:26 schreef grazz het volgende:
[..]
want ik zie dat nu al gebeuren met jou.
We zitten nu in Utrecht schat.quote:
Ja toch, niet dan?quote:
Mij kennende mep ik de baan kapot, omdat ik de zenuwen voor da aankomende kaartverkoop ergens op moet aframmenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoe competitief bowlen we eigenlijk? Houden we ons in, of zijn dit soort dingen gewoon geoorloofd?![]()
[ afbeelding ]
"Dit kan niet meer misgaan"quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zegWat een vertrouwen...
[..]
We zitten nu in Utrecht schat.Op een plek waar ik meerdere keren per week langs loop. Als ik dit nog verpruts, verdien ik officieel een Darwin Award.
Inb4 'dat lukt Aoibhin sowieso nooit, want die kan niet eens één sjoelsteen in de 3 mikken'quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:36 schreef Redefine het volgende:
Dit kan overigens ook nog zondag:
[ afbeelding ]
quote:
Als we ooit nog een keer ESF Awards gaan doen, moeten we een categorie Darwin Award hebben, maar dat we het dan de Jan Smit Award noemenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Dit kan niet meer misgaan"
~ J. Smit
Gelukkig heb je wel gelijkquote:
Rond de 8, wat volgens mij de maximale capaciteit is per baan. Vandaar het eerdere antwoordquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Da's altijd op de dag zelf....![]()
![]()
Hoeveel FOK!ers komen er?
Sowieso is het bij dit soort dingen dat iedereen er gewoon op tijd moet zijn. Mits diegene gaat bowlen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel gelijkBowlingbaan vraagt aanwezigheid minimaal 15 minuten voor aanvang, zodat je lekker het juiste paar muffe schoenen kan uitzoeken
[..]
Rond de 8, wat volgens mij de maximale capaciteit is per baan. Vandaar het eerdere antwoord. Ik ga ze zaterdag bellen om te vragen hoe en wat
De andere banen zijn in gebruik door niet-FOK ESF'ers. Hou daar een beetje rekening meequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoe competitief bowlen we eigenlijk? Houden we ons in, of zijn dit soort dingen gewoon geoorloofd?![]()
[ afbeelding ]
Timmyy heb je dts vaarwel gezegd?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De andere banen zijn in gebruik door niet-FOK ESF'ers. Hou daar een beetje rekening mee
Voorlopig weer welquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Timmyy heb je dts vaarwel gezegd?
Zonde. Ik mis je gezelligheid.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorlopig weer welEigenlijk was het voor november al niet meer heel erg de bedoeling nog mee te spelen.
Ah, dus jij gaat meer voor:quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij kennende mep ik de baan kapot, omdat ik de zenuwen voor da aankomende kaartverkoop ergens op moet aframmen
De gootjes kunnen vast wel omhoog toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De andere banen zijn in gebruik door niet-FOK ESF'ers. Hou daar een beetje rekening mee
Oh, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mezelf wel weer even beter isquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde. Ik mis je gezelligheid.
Herkenbaar hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mezelf wel weer even beter isBleef toch vaak langer hangen laat op de avond dan de bedoeling was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 10% gewijzigd door ijs_beer op 07-12-2019 01:08:46 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
T is wel verdomd leuk af en toe.quote:
Op Twitter hoef je je niet als brave mod te gedragenquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T is wel verdomd leuk af en toe.Doe ik hier op fok wel extra lief.
Ja maar ik ben sowieso wel een brave Hendrik, dus dit vind ik heel wat. Ik haaaaat en mijdt conflict als een malle.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Op Twitter hoef je je niet als brave mod te gedragen
Als ik even in de stemming ben dat ik verwacht dat ik geen tickets kan krijgen...quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat meer voor:
[ afbeelding ]
Jij hebt serieus wel leuke Twitter postsquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T is wel verdomd leuk af en toe.Doe ik hier op fok wel extra lief.
Nogal.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer jammer.
Ik wel, maar ik kan wel uitslapenquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:09 schreef ijs_beer het volgende:
En ik hoef morgen niet te werken. Heeeeeerlijkkkk![]()
![]()
Ah, da's ook wel fijn opzich.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik kan wel uitslapen
De bowlingbaan die het dichtst bij het Centraal Station ligtquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar gaan we eigenlijk heen zondag? Ik lees nl net dat we op tijd moeten zijn en dan is misschien iets meer informatie dan een bowlingbaan in Utrecht wel makkelijk.![]()
Zeker voor mij, want ik bel rustig om half drie op om te zeggen dat ik het niet kan vinden terwijl ik ergens in de Transwijk loop oid.
Ah ok, die met die grijze deur dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bowlingbaan die het dichtst bij het Centraal Station ligt. Naast café Stairway, op Mariaplaats
Bizonquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, die met die grijze deur dan?
Top, gaat helemaal goed komen.quote:
Kijk dan wel even uit dat die trein mij niet ramt als ik er net langs loop/fiets*quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top, gaat helemaal goed komen.
Nu alleen nog een trein vinden die ff van z'n route wil wijken om me daar voor de deur af te zetten.
Kleine kans. Gezien de geschiedenis zal mijn trein op zoek gaan naar een rotonde om overheen te denderen terwijl jij ergens veilig op de landingsbaan van een willekeurig vliegveld fietst. Komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk dan wel even uit dat die trein mij niet ramt als ik er net langs loop/fiets*![]()
*ja, ik heb de keuze uit die twee luxe opties![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine kans. Gezien de geschiedenis zal mijn trein op zoek gaan naar een rotonde om overheen te denderen terwijl jij ergens veilig op de landingsbaan van een willekeurig vliegveld fietst. Komt helemaal goed.
Wat?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:58 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!
Wat een drama in dat 'Duncan heeft me geshade' twitterfeedje.
ik kan op twitter nooit wat terugvinden. Of kan het inmiddels verwjiderd zijn?quote:
Ah, deze reactie en voorafgaande post, en discussie naderhand.quote:
twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:44:04@faiylisa Ik vind dit zo jammer om te lezen. Ik shade geen fans... shade is naar. Ik doe er niet aan. Ik ben voor liefde niet voor shade. Dus als dat zo lijkt, het is niet zo. #lovedonthateit reageer retweet
ik snap er geen reet van, dus ik zeg tegen mezelf: ok, boomerquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, deze reactie en voorafgaande post, en discussie naderhand.twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:44:04@:faiylisa Ik vind dit zo jammer om te lezen. Ik shade geen fans... shade is naar. Ik doe er niet aan. Ik ben voor liefde niet voor shade. Dus als dat zo lijkt, het is niet zo. #lovedonthateit reageer retweet
Oh wauw die tweets op haar profiel ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, deze reactie en voorafgaande post, en discussie naderhand.twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:44:04@:faiylisa Ik vind dit zo jammer om te lezen. Ik shade geen fans... shade is naar. Ik doe er niet aan. Ik ben voor liefde niet voor shade. Dus als dat zo lijkt, het is niet zo. #lovedonthateit reageer retweet
*kuch* bipolair *kuch*quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wauw die tweets op haar profiel ookzulke dingen lijken me voor artiesten echt best wel raar.
Dat heb ik ook op moeten zoeken.quote:
quote:The renowned scholarly institution UrbanDictionary defines the term as follows: throw shade: to talk trash about a friend or aquaintance, to publicly denounce or disrespect. When throwing shade it's immediately obvious to on-lookers that the thrower, and not the throwee, is the bitchy uncool one.
Juist. Dank jequote:Op zaterdag 7 december 2019 11:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook op moeten zoeken.Maar iets als achter je rug om over je roddelen/kwaad spreken, etc.
Ja, ik vond een en ander ook nogal verwarrend. En dan ook zo'n moment met 30 tweets per uur.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:33 schreef Meke het volgende:
Hoe oud is dat kind überhaupt? Ik dacht dertien ofzo maar ze is ook dronken
We moeten toch een beetje bijblijven bij de jeugdquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef Em31 het volgende:
Dat jullie shade opzoeken is dan ook wel weer schattig.
Dat klopt sowieso, want dat heeft ze later zelf ook toegegevenquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:40 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij wordt het trouwens voor alles en nog wat gebruikt. Genegeerd worden etc. Ik gok dat Duncan niet letterlijk kwaad over haar heeft gesproken (of nouja, niet in het openbaar).
twitter:faiylisa twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:52:56@dunclaurence duncan oprecht ik hoop echt dat je snapt dat ik niet meende, ik zei juist altijd dat ik geshade wilde worden en weet je hoe blij ik was omdat het gebeurde reageer retweet
Wtftwitter:faiylisa twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 22:46:49@dunclaurence duncan ik wil huilen omdat je denkt dat ik dit meen, ik was oprecht niet serieus en ik hou echt echt heel veel van je reageer retweet
Ze wilde altijd al geshade worden en was blij dat het gebeurdequote:Op zaterdag 7 december 2019 11:45 schreef Greys het volgende:
DUNCAN IK HOU VAN JE
SCHATJE HET WAS MAAR EEN GRAPJE
IK KAN WEL HUILEN
HET WAS EEN GRAP
DUNCAN IK HOU VAN JE
koekoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:43 schreef Greys het volgende:
Dat hij daar überhaupt zelf nog op ingaat. Lekker laten gaan zo'n dramalabielo. Aandacht aandacht aandacht en zo krijgt ze het ook nog.
En tegelijkertijd is het ook niet gebeurd, want ze maakte maar een grapje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze wilde altijd al geshade worden en was blij dat het gebeurde![]()
![]()
Ja ook wel weer zo. Maar als hij of de 'journalist' één blik op haar TL had geworpen hadden ze gezien dat het een chronische dramaqueen is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Aan de andere kant, ik snap wel waarom je het niet zomaar zonder tegengeluid gezegd wil laten zijn.
Zijn helaas zat "journalisten" die zo'n tweetje dankbaar gebruiken voor een lekker clickbaiterig 'Is Duncan echt wel zo aardig' item in Privé/Boulevard/Shownieuws etc.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:31 schreef Greys het volgende:
Oh en vanavond naar Waylon met Cee.
Rij 5 in het midden. Yeehaa
Ik wilde net vragen of we wel een beetje veilig achteraan zitten want ik was vergeten welke plaatsen we hadden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:31 schreef Greys het volgende:
Dankjewel!quote:
We zitten haske luxe vooraan, jonkie!quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of we wel een beetje veilig achteraan zitten want ik was vergeten welke plaatsen we hadden.
Oh noez![]()
(p.s. Ik hoefde shade niet te googlen, ik voel me weer jong)
Ohh veel plezierquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:31 schreef Greys het volgende:
Nou en misschien 'kent' hij haar wel een beetje van als ze hem opzoekt. Dat ze een behoorlijk onzekere puber(/labiel persoon) is en hij ook gewoon zich zorgen maakt over hoe zij over zichzelf/de wereld denkt. Zo'n berichtje lees ik er ook wel inquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Aan de andere kant, ik snap wel waarom je het niet zomaar zonder tegengeluid gezegd wil laten zijn.
Zijn helaas zat "journalisten" die zo'n tweetje dankbaar gebruiken voor een lekker clickbaiterig 'Is Duncan echt wel zo aardig' item in Privé/Boulevard/Shownieuws etc.
Shaden is het maken van een verkapte belediging richting iemand. Bijvoorbeeld een w*w* Deban die voorafgaand aan het bekendmaken van de gaststad verkondigt dat ie alleen Amsterdam wil want hij wil niet twee weken in een schuur verblijven.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat shaden negeren betekent maar dat is ghosten.
Dit. En shades als een zonnebrilquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken shaden alleen in de context van tekenen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:31 schreef Greys het volgende:
Veel plezier. Rij 5 is wel dichtbij, hopelijk shadet (schrijf je het zo?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:31 schreef Greys het volgende:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of we wel een beetje veilig achteraan zitten want ik was vergeten welke plaatsen we hadden.
Oh noez![]()
(p.s. Ik hoefde shade niet te googlen, ik voel me weer jong)
Rij 5 lijkt me een perfecte plek. Als dan zijn microfoon uitvalt zit je niet zo ver vooraan dat hij over je heen zingt en toch niet zo ver naar achter dat je de helft niet meer hoort.quote:
Heb je het al geprobeerd met een ander account? Dat werkt vast, en is totaal niet verontrustend!quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:57 schreef Strani het volgende:
Ik heb Chantal Janzen al zeker 30 tweets gestuurd om haar te feliciteren met het ESF maar ze reageert gewoon nietIk snap het echt niet, in de laatste paar tweets heb ik zelfs gezegd - in hoofdletters! - hoeveel ik van haar hou en dat ik m'n achternaam wil veranderen naar Janzen maar gewoon helemaal niks!
Ah! Goed plan. Ik heb meteen de account @StraniJanzen aangemaakt!quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd met een ander account? Dat werkt vast, en is totaal niet verontrustend!
Ik ben daar nu en ik zie geen stalkers hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 14:20 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen wachten we op een nieuwsbericht dat een stalker uit Chantals achtertuin is afgevoerd.
Kunnen we straks tijdens het eten even de rest van de hippe woordenlijst doornemen en dat jij me dan ok boomer noemt?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Shaden is het maken van een verkapte belediging richting iemand. Bijvoorbeeld een w*w* Deban die voorafgaand aan het bekendmaken van de gaststad verkondigt dat ie alleen Amsterdam wil want hij wil niet twee weken in een schuur verblijven.
Dat is dan dus Deban throwing shade at any Dutch city except Amsterdam.
Heb je steeds wel schatje achter haar naam gezet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:57 schreef Strani het volgende:
Ik heb Chantal Janzen al zeker 30 tweets gestuurd om haar te feliciteren met het ESF maar ze reageert gewoon nietIk snap het echt niet, in de laatste paar tweets heb ik zelfs gezegd - in hoofdletters! - hoeveel ik van haar hou en dat ik m'n achternaam wil veranderen naar Janzen maar gewoon helemaal niks!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben daar nu en ik zie geen stalkers hoor
quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht een verkeerde BN'er uitgekozen als grapje..quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ook, en ik heb ook al foto's gestuurd met dat ik haar afbeelding in tijdschriften kus en zo. Romantischer kan niet, zou je denken...quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je steeds wel schatje achter haar naam gezet?
Haha, nou wel bijna. Mijn naam begint met Jo en eindigt met han maar er zit nog wat tussenquote:Op zaterdag 7 december 2019 14:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht een verkeerde BN'er uitgekozen als grapje..
Of hete je Johan?
https://www.ad.nl/den-haa(...)tal-janzen~afdc2760/
Naar beide ouders genoemd worden, niets mis mee Joisdemoederendevaderheethanquote:Op zaterdag 7 december 2019 14:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, nou wel bijna. Mijn naam begint met Jo en eindigt met han maar er zit nog wat tussen
quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar beide ouders genoemd worden, niets mis mee Joisdemoederendevaderheethan
Wordt hier uitgelegd, komt uit de docu Paris is Burning. Weet je ook gelijk waar al die uitdrukkingen oorspronkelijk vandaan komen.quote:
Kan slechter inderdaad!quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:49 schreef Guanabana het volgende:
Nou, er zit een nieuwe fan in mijn laptop. Heeft het probleem niet 100% opgelost, ik denk dat het gewoon kwestie is van ouderdom en dat mijn laptop teveel clogged was met allerlei shit. Vooral bij opstarten. Dus paar dingen eraf gegooid en uitgeschakeld, en het is nu vooralsnog wel iets beter dan eerst. Maar is verder denk ik een kwestie van nog een jaar of anderhalf mee door en dan misschien een nieuwe.
Ja ook omdat de fan maar 23 euro was en hij verder geen andere kosten meer heeft gerekend, dus dat viel me nogal mee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan slechter inderdaad!
En je UIWel mooi.
Oh dat is heel netjes inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2019 14:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ook omdat de fan maar 23 euro was en hij verder geen andere kosten meer heeft gerekend, dus dat viel me nogal mee.
En thanks
Ok boomer!quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we straks tijdens het eten even de rest van de hippe woordenlijst doornemen en dat jij me dan ok boomer noemt?
Het scheelt dat dit een slowchat is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een tergend langzaam internet nu in de trein trouwens
Dat zie ik ja. Jullie zijn lief stil geweest in mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het scheelt dat dit een slowchat is.
Zit je ons nu te shaden?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het scheelt dat dit een slowchat is.
Hoe was het? Kon je wat met de feedback deze keer?quote:
Die hele top-2000 bestaat toch uit typische Radio 2-muziek? Het is niet dat Bohemian Rhapsody écht het beste nummer ooit gemaakt is. Zo moet je er ook niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:12 schreef Meke het volgende:
De top 10 is bekend, geen Arcade![]()
![]()
https://www.nporadio2.nl/(...)npo-radio-2-top-2000
Toevallig wél Rollercoaster, terwijl dat helemaal niet gepromoot werdHéél bijzonder; het is niet alsof dat nummer ieder uur gedraaid werd op Radio2 waarbij de DJ daarna zei dat ze benieuwd waren naar hoe hoog dat nummer binnenkwam ofzo
I don't want to live on this planet anymorequote:Op zaterdag 7 december 2019 18:21 schreef Strani het volgende:
Ik ben Roller Coaster nu aan het luisteren want ik had er nog nooit van gehoord
Ik dacht ook eerlijk gezegd dat Danny Vera één of andere Schlager-zanger was
Ik ben er nog niet helemaal uit waarom dit op nummer 4 is binnengekomen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
I don't want to live on this planet anymore
We kregen vooral feedback nu over onze hoofdstukindeling. Die vonden ze bij mij wel goed; er is alleen ook een stuk in het midden dat van het oogpunt van een ander karakter is geschreven. Zelf twijfelde ik al of ik dat zou doen en de feedback was inderdaad dat het de lezer te lang weghoud bij het hoofdkarakter, en dat ik de informatie in die hoofdstukken beter op een andere manier kan vertellen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe was het? Kon je wat met de feedback deze keer?
Werd heel veel gedraaid en gedownload. 'De mensuh' vinden het een mooi nummer. En Danny Vera is huismuzikant van Veronica Inside, daar kent iedereen hem hier van.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:21 schreef Strani het volgende:
Ik ben Roller Coaster nu aan het luisteren want ik had er nog nooit van gehoord
Ik dacht ook eerlijk gezegd dat Danny Vera één of andere Schlager-zanger was
Ik ben er nog niet helemaal uit waarom dit op nummer 4 is binnengekomen.
Ach so.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Werd heel veel gedraaid en gedownload. 'De mensuh' vinden het een mooi nummer. En Danny Vera is huismuzikant van Veronica Inside, daar kent iedereen hem hier van.
Opvallend hoog binnengekomen inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:12 schreef Meke het volgende:
De top 10 is bekend, geen Arcade![]()
![]()
https://www.nporadio2.nl/(...)npo-radio-2-top-2000
Toevallig wél Rollercoaster, terwijl dat helemaal niet gepromoot werdHéél bijzonder; het is niet alsof dat nummer ieder uur gedraaid werd op Radio2 waarbij de DJ daarna zei dat ze benieuwd waren naar hoe hoog dat nummer binnenkwam ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |