Nog last gehad van terrorbuuf?quote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga zaterdag over. Kannie wachten.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt is op zich al prachtig
Gisteren had ze d'r bimbam klok weer even aan.quote:Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog last gehad van terrorbuuf?
Als je sluit, mag je openenquote:Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik voelde mij nog niet vereerd om te openen. Thx D.
Die krijgt ze in het kwadraat terug.quote:Op zondag 1 december 2019 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gisteren had ze d'r bimbam klok weer even aan.
Okay, gaan we in het vervolg doen dan...quote:Op zondag 1 december 2019 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als je sluit, mag je openen
Geen eer te behalen verder
Nieuwe buurvrouw?quote:Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en vandaag, maar dat was overdag, dus dan mag dat,harde muziek.
Wanneer vertrek je?quote:Op zondag 1 december 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en vandaag, maar dat was overdag, dus dan mag dat,harde muziek.
Oude. Zin om te slaan?quote:
Zaterdag.quote:
quote:
Succes nog deze laatste weekquote:Op zondag 1 december 2019 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gisteren had ze d'r bimbam klok weer even aan.
Nee, die is jaren geleden al bij haar weggegaan.quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik hoek geen vrouwen....
Heeft ze ook een man?..
quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft ze ook een man?..
Echt aftellen, tnx.quote:
Verrassendquote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die is jaren geleden al bij haar weggegaan.
Verstandige man dus geweest?quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die is jaren geleden al bij haar weggegaan.
Toen ik na een lange winter ineens tetten had gekregen en ik moest een nieuwe Bikiniquote:
Duwen mag ookquote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft ze ook een man?..
quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef FANN het volgende:
Toen ik na een lange winter ineens tetten had gekregen
ik ben een grote eterquote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man³, dat is geen ovenschaal in de OP, maar een complete trog!
quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man³, dat is geen ovenschaal in de OP, maar een complete trog!
quote:Op zondag 1 december 2019 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik ben een grote eter
En hij oogt groter dan ie is, kennelijk
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik na een lange winter ineens tetten had gekregen en ik moest een nieuwe Bikini
(een gifgroene) was dat het eerste wat ik hoorde toen ik het Zwembad in liep'
MOOI GROEN IS LELIJK!dat riep iemand.....
Ineens was ik 'trutje af'', ik had het toevallig met mijn zus erover.. die wilde vanaf toen
nooit meer met mij naar het Zwembad![]()
Maar wel kunnen er nu Hartelijk om lachen gelukkig
Dat is lekkere trek, en dat komt voor iddquote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het viel me op dat u redelijk vaak opperde trek te hebben.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..
[..]
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..
[..]
En hoe...quote:
Dat was de bedoeling van dat ding?quote:Op zondag 1 december 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geintje moet kunnenquote:Op zondag 1 december 2019 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En hoe...Lieve vrouw heb ik eigenlijk ook...
Was niet de bedoeling zeg maar...Kon als het ware zo het naaktstrand op ..quote:Op zondag 1 december 2019 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van dat ding?
Of was het geen zwembroek?
Niet jouw bedoeling nee, maar van de fabrikant bedoelde ikquote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling zeg maar...Kon als het ware zo het naaktstrand op ..
Waarschijnlijk...Heb hem wel bij een badmode zaak gekocht, maar niet met de bedoeling dat dat ding door moest schijnen..quote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet jouw bedoeling nee, maar van de fabrikant bedoelde ik
Neem aan dat het niet alleen bij jou doorschijnend was
quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo had ik het ooit dat een vrouw waarmee ik ging zwemmen steeds naar mijn zwembroek bleef kijken. Nou weet ik best dat ik niet achteraan stond met uitdelen, maar dit was echt gênant![]()
Dus keek ik zelf eens naar beneden en bleken er hier en daar wat gaten in te zitten.
Zo heb ik ook nog een anekdote, maar wil Deisyy niet in verlegenheid brengenquote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo had ik het ooit dat een vrouw waarmee ik ging zwemmen steeds naar mijn zwembroek bleef kijken. Nou weet ik best dat ik niet achteraan stond met uitdelen, maar dit was echt gênant![]()
Dus keek ik zelf eens naar beneden en bleken er hier en daar wat gaten in te zitten.
Hadden er zich motten in gehuisvest..quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
You take this sir, is nice for you!quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk...Heb hem wel bij een badmode zaak gekocht, maar niet met de bedoeling dat dat ding door moest schijnen..
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een anekdote, maar wil Deisyy niet in verlegenheid brengen
Vrouwen...quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet urenlang. Het was zijn eigen vrouw nota bene.
Hij kan zijn eigen piemel toch wel in de gaten houdenquote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
👀quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Waag het nietquote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Kweenie. Het zwemidee kwam nogal plotseling van haar kant en die zwembroek lag al jaren in de kast. Het probleem ging niet alleen om die gaten, maar het hele ding was nagenoeg transparant geworden.quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hadden er zich motten in gehuisvest..
Bedankt voor het beheerquote:Op zondag 1 december 2019 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké je mag je telefoon nog even houden
quote:Op zondag 1 december 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie. Het zwemidee kwam nogal plotseling van haar kant en die zwembroek lag al jaren in de kast. Het probleem ging niet alleen om die gaten, maar het hele ding was nagenoeg transparant geworden.![]()
Nou schaam ik me niet snel, maar toen kreeg ik toch ietwat haast om weg te gaan.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je de oude telefoon van Deisyy's baas gekregen, D.?
Ik heb er geen he, hij is in beheer, ik mag 'm alleen gebruikenquote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die Griek zou goed pissig zijn als ik dat zou doenquote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
D. blieft geen Samsungquote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik denk eerder dat de Griek te groot geworden wasquote:Op zondag 1 december 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zou goed pissig zijn als ik dat zou doen![]()
Ik heb hem ooit een paar keer gezegd dat zijn zwembroek te klein was geworden
maar volgens heb was dat ''onzin'' en toen zei ik het stiekem tegen zijn Neef...
''zeg jij daar eens iets van.... dat is toch geen gezicht...'''
Dat was in Griekenland en die neef riep Keihard op het strand ''IN HET GRIEKS NOG WEL!''![]()
Hé! MALAKAS! JE BALLEN HANGEN ER UIT... zoiets dus....
ook gelijk een Zwembroek gekocht... maar naar mij luistert ie nooit![]()
Lullo
Dikker vooralquote:Op zondag 1 december 2019 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Griek te groot geworden was
quote:Op zondag 1 december 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zou goed pissig zijn als ik dat zou doen![]()
Ik heb hem ooit een paar keer gezegd dat zijn zwembroek te klein was geworden
maar volgens heb was dat ''onzin'' en toen zei ik het stiekem tegen zijn Neef...
''zeg jij daar eens iets van.... dat is toch geen gezicht...'''
Dat was in Griekenland en die neef riep Keihard op het strand ''IN HET GRIEKS NOG WEL!''![]()
Hé! MALAKAS! JE BALLEN HANGEN ER UIT... zoiets dus....
ook gelijk een Zwembroek gekocht... maar naar mij luistert ie nooit![]()
Lullo
quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
D en D, dat was toch overduidelijk.
Tevens *bierpotjesmiley*
Ik dacht dat ze expres zaten te kutten hier om ons para te makenquote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
D en D, dat was toch overduidelijk.
Tevens *bierpotjesmiley*
Oh, daar hebben ze al vaker naar gehint toch? En niet bevestigd of ontkend. IDGAF dan.quote:Op zondag 1 december 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dees en D hooked up, of zijn een setje
Ik dacht dat ze allebei getrouwd waren ookquote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze expres zaten te kutten hier om ons para te maken
Misschien doen ze dat nu ookquote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze expres zaten te kutten hier om ons para te maken
Dat zegt niets. Dubbel D komt zo vaak voor.quote:Op zondag 1 december 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allebei getrouwd waren ook
Nog harder zingen?quote:Op zondag 1 december 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed, maar had er wel wat meer van verwacht. Oh well, het weekend was tof
Sowieso geen Mustang he, dat kan niet als Corvette-manquote:Op zondag 1 december 2019 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En geen elektrische Mustang. Althans, niet dát model.
Neh, harder zingen hoefde nietquote:Op zondag 1 december 2019 23:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog harder zingen?tof den tofden wweekend
Is gewoon zoquote:Op zondag 1 december 2019 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! 'maar naar mij luistert ie nooit
'
quote:Op zondag 1 december 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 1 december 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed, maar had er wel wat meer van verwacht. Oh well, het weekend was tof
oi dat fing misquote:Op zondag 1 december 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 23:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat nu ook
*extraschepjeparavoer
Ben jij nog bij de Griek of wah?quote:Op zondag 1 december 2019 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga stukkie kaas pakken ofzoik heb ook wel een beetje trek eigenlijk
#verzwijglifestylequote:Op zondag 1 december 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij zijn niks gewend tussen die refo's ook
Pcieeeeeees.quote:Op zondag 1 december 2019 23:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhm, nouja
gelukkig had je nog een reserveBep bij je
Nou ik weet het ook pas een uurquote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet een paar daagjes weg hè.
Ga nog maar een weekendje pleite, zo komen we nog eens ergens achterquote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet een paar daagjes weg hè.
Het is wat muisje, het gaat wel heel snel..Kan het ook amper bijhouden..quote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer![]()
Zoveel verwarring in zoveel topics...
Ja nog steedsquote:Op zondag 1 december 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij nog bij de Griek of wah?
Ik ga met niemandquote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders zeggen we zo even met welke fokker we op dit moment gaan dat lucht de boel een beetje op.
Ik begin wel:
Ik ga dus met @:ieniminimuis
quote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga nog maar een weekendje pleite, zo komen we nog eens ergens achter
Ik heb nog geen partner hier op FOK....Is er een belangstellende? Liefst een vrouw natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders zeggen we zo even met welke fokker we op dit moment gaan dat lucht de boel een beetje op.
Ik begin wel:
Ik ga dus met @:ieniminimuis
Jij had toch een vriendin?quote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen partner hier op FOK....Is er een belangstellende? Liefst een vrouw natuurlijk.
Zo jammer dat ik daar niet in mijn eerste post al op kwamquote:
quote:
Je muts steekt wat af tegen je veel te bruine harses.quote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen partner hier op FOK....Is er een belangstellende? Liefst een vrouw natuurlijk.
Mijn Ex liep altijd te janken over mijn zwembroek, en toen heb ik er 1 gekocht met alle vlaggen van de wereld er opquote:Op zondag 1 december 2019 23:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wadden kleine zwembroek heptie hè, kan jij daar niet een keer wat van zeggen?
quote:Op zondag 1 december 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je muts steekt wat af tegen je veel te bruine harses.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je muts steekt wat af tegen je veel te bruine harses.
En als hij het op zijn manier zegt tegen je man werkt het wel. Wat een schoffie.quote:Op zondag 1 december 2019 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Is gewoon zoik zeg wel vaker tegen Papadopoulos iets en dan zie ie dat ik gelijk heb
en dan doet het op zijn manier... helpt altijd
Ja zoietsquote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel me een beetje alsof je als klein kind de woonkamer in sluipt en je ouders hebben een swingers feestje en ze willen niet zeggen wat ze aan het doen zijn en proberen je weer richting bed te krijgen
Nou naar bed jij...quote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel me een beetje alsof je als klein kind de woonkamer in sluipt en je ouders hebben een swingers feestje en ze willen niet zeggen wat ze aan het doen zijn en proberen je weer richting bed te krijgen
Eik is Soul ook best vaak weekeinden weg.quote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga nog maar een weekendje pleite, zo komen we nog eens ergens achter
Dat gevoel ken ik niet, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn nooit geen aantrekkelijke mensen ook swingersquote:Op zondag 1 december 2019 23:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik niet, en dat wil ik graag zo houden.
Die kwam tot je enkels?quote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Ex liep altijd te janken over mijn zwembroek, en toen heb ik er 1 gekocht met alle vlaggen van de wereld er op
Een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 1 december 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn nooit geen aantrekkelijke mensen ook swingers
Kweet niet, ik ken ze niet. Maar ik stel me harige Anja's en Harry's van middelbare leeftijd voor. It aint prettyquote:Op zondag 1 december 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn nooit geen aantrekkelijke mensen ook swingers
quote:
Zijn docu's overquote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kweet niet, ik ken ze niet. Maar ik stel me harige Anja's en Harry's van middelbare leeftijd voor. It aint pretty
Ik heet Harryquote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kweet niet, ik ken ze niet. Maar ik stel me harige Anja's en Harry's van middelbare leeftijd voor. It aint pretty
quote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan hier wel een swingers party houden met die hoeren verlichting
Ik zie dit voor mequote:Op maandag 2 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is niets in vergelijking als de verlichting van het Tiny House aangaat. Soort van megabordeel.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is niets in vergelijking als de verlichting van het Tiny House aangaat. Soort van megabordeel.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Autosleutels in een schaal.
Gelukkig heb ik geen autosleutels
Heh?quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent een soort Kaaps viooltje geworden sinds je vakantie achter de rug is.
Nóg niet.quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar is dit het Tiny House wat je zelf zou willen bewonen dan Lucky?
Nee maar dat is wel het doel? van de maquette (3x woordwaarde)quote:
Het is op ware grootte. Een Tiny House voor Prisha is ook echt tiny.quote:Op maandag 2 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel het doel? van de maquette (3x woordwaarde)
Mja, een beetje zo'n geluid of je in de verte spijt hebt van huwelijk en kinderen en terugverlangt naar glimmende negerinnen die je cocktails komen brengen.quote:
Ja maar Lucky wilt zelf ook ooit een Tiny house dacht ikquote:Op maandag 2 december 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is op ware grootte. Een Tiny House voor Prisha is ook echt tiny.
Nou nee. Lolquote:Op maandag 2 december 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, een beetje zo'n geluid of je in de verte spijt hebt van huwelijk en kinderen en terugverlangt naar glimmende negerinnen die je cocktails komen brengen.
Want zeg 's eerlijk, je hebt dat fluorescerende armbandje nog steeds om, waarmee je onbeperkt kon zuipen, toch?
Een Tiny House lijkt me serieus geweldig. Maar financieel niet te doen als je echt vrijstaand wil wonen. Dan ben je zo 3 ton verder.quote:Op maandag 2 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel het doel? van de maquette (3x woordwaarde)
Zo die zijn erg eh? van die gore verrotte bandjesquote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Haags is geen millennial die het rest van het jaar met zijn festival bandjes blijft lopen
quote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een Tiny House lijkt me serieus geweldig. Maar financieel niet te doen als je echt vrijstaand wil wonen. Dan ben je zo 3 ton verder.
Dat ding is al af voor ik in de bus naar het airport stapquote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Haags is geen millennial die het rest van het jaar met zijn festival bandjes blijft lopen
Ach, die paar weken nog.quote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ergens in Groningen moet dat wel kunnen, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een Tiny House lijkt me serieus geweldig. Maar financieel niet te doen als je echt vrijstaand wil wonen. Dan ben je zo 3 ton verder.
Ah! Dat wilde ik weten. Toch een pauperreis dus.quote:Op maandag 2 december 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ding is al af voor ik in de bus naar het airport stap
quote:Op maandag 2 december 2019 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Dat wilde ik weten. Toch een pauperreis dus.
Trusten, uto!quote:Op maandag 2 december 2019 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammie lekker.....Ik ga slapen...
Ja echt goor en soms zelfs van meerdere jaren.quote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die zijn erg eh? van die gore verrotte bandjes
Wie doet zoietsquote:Op maandag 2 december 2019 00:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja echt goor en soms zelfs van meerdere jaren.
Dat zou je wel denken, maar ik kan geen kavel vinden onder een ton waar je de buren niet kan zien zonder verrekijker.quote:Op maandag 2 december 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens in Groningen moet dat wel kunnen, toch?
Dat lukt alleen als je ergens een vervallen boerderij kunt kopen, maar dan is een ton inderdaad wat krap.quote:Op maandag 2 december 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken, maar ik kan geen kavel vinden onder een ton waar je de buren niet kan zien zonder verrekijker.
Ja precies. Dan moet je dat nog laten slopen. En áls je al zo iets zou vinden, is het vaak met bestemmingsplan waarbij je geen Tiny dinges mag plaatsen.quote:Op maandag 2 december 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als je ergens een vervallen boerderij kunt kopen, maar dan is een ton inderdaad wat krap.
Ja, het wordt er niet beter op. Ik dacht dat je aan het zoeken was hoe je je ballen moest waxen.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt er niet beter op. Ik dacht dat je aan het zoeken was hoe je je ballen moest waxen.
was jij dit toen, bitch im internationallllllllllllquote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Ex liep altijd te janken over mijn zwembroek, en toen heb ik er 1 gekocht met alle vlaggen van de wereld er op
Nee hoor met Gillette is dat dos problemo'squote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt er niet beter op. Ik dacht dat je aan het zoeken was hoe je je ballen moest waxen.
Op welke manier houdt het bestemmingsplan een Tiny House tegen dan? Iets met de welstandscommissie? Lijkt me raar dat je wel een woonhuis zou mogen bouwen, maar niet een klein huisje.quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dan moet je dat nog laten slopen. En áls je al zo iets zou vinden, is het vaak met bestemmingsplan waarbij je geen Tiny dinges mag plaatsen.
De start was leuk, maar inmiddels zo aan regels gebonden dat je alleen nog kans maakt in één of ander 'kunstenaars'-dorp waar ze het min of meer als experiment hebben lopen.
Insinueer je nu.. Lyza en Soul?quote:Op zondag 1 december 2019 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eik is Soul ook best vaak weekeinden weg.
Die gast weerquote:Op maandag 2 december 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
was jij dit toen, bitch im internationallllllllllll
quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
dos problemos, twee problemen?quote:Op maandag 2 december 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor met Gillette is dat dos problemo's
Dat het 'niet past' in het straatbeeld. Net als het niet mogen parkeren en opladen voor je eigen pui bij tussenwoning, als je een elektrische wagen hebt.quote:Op maandag 2 december 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Op welke manier houdt het bestemmingsplan een Tiny House tegen dan? Iets met de welstandscommissie? Lijkt me raar dat je wel een woonhuis zou mogen bouwen, maar niet een klein huisje.
Een wereld gaat voor Lyza openquote:Op maandag 2 december 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee Soul was naar de Knaag-Expo in Houten
Oh ik heb een andere www.postimg.ccquote:Op maandag 2 december 2019 00:33 schreef FANN het volgende:
je kan nergens meet foto's uploaden sinds tinypic het niet meer doet
deze werkt ook bijna nooit......
https://www.mupload.nl/
tenminste.... niet bij mij..........
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee Soul was naar de Knaag-Expo in Houten
Maar waar knaagt ze op? Toch zeker niet op een houtje.quote:
Alsof Gb daar geen expert in isquote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
aha....quote:Op maandag 2 december 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik heb een andere www.postimg.cc
quote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, pitten hierzoot. Candidaatjes allen!
Die candida houd je maar mooi zelf,quote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als Til en jij dr nou ook ff vaart achter zetten...quote:Op maandag 2 december 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Mootz en Lyza gaan als een speer op het Love department
Gelukkig niet, moet je daar ook weer naar gaan raaienquote:Op maandag 2 december 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen Fokker van Mootz denk ik zou mij verbazen
Slaapzequote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trustequote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou om gek van te wordenquote:Op maandag 2 december 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig niet, moet je daar ook weer naar gaan raaien
Hmm, ja, je wilt natuurlijk ook niet overal van die stacaravans in het straatbeeld. Daar zal de regelgeving wel op gemaakt zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat het 'niet past' in het straatbeeld. Net als het niet mogen parkeren en opladen voor je eigen pui bij tussenwoning, als je een elektrische wagen hebt.
We wachten tot er een ander fokstel zich aanmeld om te swingen, scootersleutel ligt al klaarquote:Op maandag 2 december 2019 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als Til en jij dr nou ook ff vaart achter zetten...
quote:Op maandag 2 december 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
We wachten tot er een ander fokstel zich aanmeld om te swingen, scootersleutel ligt al klaar
Slaap ze.quote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
We wachten tot er een ander fokstel zich aanmeld om te swingen, scootersleutel ligt al klaar
Ja ik vind ze wel geinig, maar 3 uur er in zitten en je word gek denk ikquote:Op maandag 2 december 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
Wat een first world problems toch weer, helemaal teleurgesteld dat je van de overheid niet in zo'n klein tyfushuisje mag wonen
In de VS heten die dingen gewoon mobile homes. Die gaan altijd vliegen bij slecht weer.quote:Op maandag 2 december 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
Wat een first world problems toch weer, helemaal teleurgesteld dat je van de overheid niet in zo'n klein tyfushuisje mag wonen
Ze leven dan natuulk in de natoerrrrrrr meerquote:Op maandag 2 december 2019 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind ze wel geinig, maar 3 uur er in zitten en je word gek denk ik
quote:Op maandag 2 december 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS heten die dingen gewoon mobile homes. Die gaan altijd vliegen bij slecht weer.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik haal je even uit mijn lijstje in het stemtopic.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik haal je even uit mijn lijstje in het stemtopic.
Ik heb echt superklein gewoond, maar prima te doen vind ik.quote:Op maandag 2 december 2019 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind ze wel geinig, maar 3 uur er in zitten en je word gek denk ik
Ik zag laatst een filmpje op YouTube van iemand die op 8 m2 woont in Japan. Dat is wel heul klein.quote:Op maandag 2 december 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb echt superklein gewoond, maar prima te doen vind ik.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze een parachute meeneemt, kan ze parachutespringen ook van het lijstje strepen.
Ik word er een beetje moe van. Ik moet me steeds inhouden impulsaankopen te doen.quote:Op maandag 2 december 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
Cyber Monday you better not disappoint !!!!!!!!!!!!!!
ziet er wel gezellig uit!quote:Op maandag 2 december 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op YouTube van iemand die op 8 m2 woont in Japan. Dat is wel heul klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |