Kweenie. Het zwemidee kwam nogal plotseling van haar kant en die zwembroek lag al jaren in de kast. Het probleem ging niet alleen om die gaten, maar het hele ding was nagenoeg transparant geworden.quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hadden er zich motten in gehuisvest..
Bedankt voor het beheerquote:Op zondag 1 december 2019 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké je mag je telefoon nog even houden
quote:Op zondag 1 december 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie. Het zwemidee kwam nogal plotseling van haar kant en die zwembroek lag al jaren in de kast. Het probleem ging niet alleen om die gaten, maar het hele ding was nagenoeg transparant geworden.![]()
Nou schaam ik me niet snel, maar toen kreeg ik toch ietwat haast om weg te gaan.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je de oude telefoon van Deisyy's baas gekregen, D.?
Ik heb er geen he, hij is in beheer, ik mag 'm alleen gebruikenquote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die Griek zou goed pissig zijn als ik dat zou doenquote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet urenlang. Het was zijn eigen vrouw nota bene.
D. blieft geen Samsungquote:Op zondag 1 december 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik denk eerder dat de Griek te groot geworden wasquote:Op zondag 1 december 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zou goed pissig zijn als ik dat zou doen![]()
Ik heb hem ooit een paar keer gezegd dat zijn zwembroek te klein was geworden
maar volgens heb was dat ''onzin'' en toen zei ik het stiekem tegen zijn Neef...
''zeg jij daar eens iets van.... dat is toch geen gezicht...'''
Dat was in Griekenland en die neef riep Keihard op het strand ''IN HET GRIEKS NOG WEL!''![]()
Hé! MALAKAS! JE BALLEN HANGEN ER UIT... zoiets dus....
ook gelijk een Zwembroek gekocht... maar naar mij luistert ie nooit![]()
Lullo
Dikker vooralquote:Op zondag 1 december 2019 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Griek te groot geworden was
quote:Op zondag 1 december 2019 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zou goed pissig zijn als ik dat zou doen![]()
Ik heb hem ooit een paar keer gezegd dat zijn zwembroek te klein was geworden
maar volgens heb was dat ''onzin'' en toen zei ik het stiekem tegen zijn Neef...
''zeg jij daar eens iets van.... dat is toch geen gezicht...'''
Dat was in Griekenland en die neef riep Keihard op het strand ''IN HET GRIEKS NOG WEL!''![]()
Hé! MALAKAS! JE BALLEN HANGEN ER UIT... zoiets dus....
ook gelijk een Zwembroek gekocht... maar naar mij luistert ie nooit![]()
Lullo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |