Dat was de bedoeling van dat ding?quote:Op zondag 1 december 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..
Geintje moet kunnenquote:Op zondag 1 december 2019 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En hoe...Lieve vrouw heb ik eigenlijk ook...
Was niet de bedoeling zeg maar...Kon als het ware zo het naaktstrand op ..quote:Op zondag 1 december 2019 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van dat ding?
Of was het geen zwembroek?
Niet jouw bedoeling nee, maar van de fabrikant bedoelde ikquote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling zeg maar...Kon als het ware zo het naaktstrand op ..
Waarschijnlijk...Heb hem wel bij een badmode zaak gekocht, maar niet met de bedoeling dat dat ding door moest schijnen..quote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet jouw bedoeling nee, maar van de fabrikant bedoelde ik
Neem aan dat het niet alleen bij jou doorschijnend was
quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo had ik het ooit dat een vrouw waarmee ik ging zwemmen steeds naar mijn zwembroek bleef kijken. Nou weet ik best dat ik niet achteraan stond met uitdelen, maar dit was echt gênant![]()
Dus keek ik zelf eens naar beneden en bleken er hier en daar wat gaten in te zitten.
Zo heb ik ook nog een anekdote, maar wil Deisyy niet in verlegenheid brengenquote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo had ik het ooit dat een vrouw waarmee ik ging zwemmen steeds naar mijn zwembroek bleef kijken. Nou weet ik best dat ik niet achteraan stond met uitdelen, maar dit was echt gênant![]()
Dus keek ik zelf eens naar beneden en bleken er hier en daar wat gaten in te zitten.
Hadden er zich motten in gehuisvest..quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
You take this sir, is nice for you!quote:Op zondag 1 december 2019 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk...Heb hem wel bij een badmode zaak gekocht, maar niet met de bedoeling dat dat ding door moest schijnen..
quote:Op zondag 1 december 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..
quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een anekdote, maar wil Deisyy niet in verlegenheid brengen
Vrouwen...quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet urenlang. Het was zijn eigen vrouw nota bene.
Hij kan zijn eigen piemel toch wel in de gaten houdenquote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet urenlang. Het was zijn eigen vrouw nota bene.
👀quote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Waag het nietquote:Op zondag 1 december 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |