quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik hoek geen vrouwen....
Heeft ze ook een man?..
Echt aftellen, tnx.quote:
Verrassendquote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die is jaren geleden al bij haar weggegaan.
Verstandige man dus geweest?quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die is jaren geleden al bij haar weggegaan.
Toen ik na een lange winter ineens tetten had gekregen en ik moest een nieuwe Bikiniquote:
Duwen mag ookquote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik hoek geen vrouwen....
Heeft ze ook een man?..
quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef FANN het volgende:
Toen ik na een lange winter ineens tetten had gekregen
ik ben een grote eterquote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man³, dat is geen ovenschaal in de OP, maar een complete trog!
quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Man³, dat is geen ovenschaal in de OP, maar een complete trog!
quote:Op zondag 1 december 2019 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik ben een grote eter
En hij oogt groter dan ie is, kennelijk
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik na een lange winter ineens tetten had gekregen en ik moest een nieuwe Bikini
(een gifgroene) was dat het eerste wat ik hoorde toen ik het Zwembad in liep'
MOOI GROEN IS LELIJK!dat riep iemand.....
Ineens was ik 'trutje af'', ik had het toevallig met mijn zus erover.. die wilde vanaf toen
nooit meer met mij naar het Zwembad![]()
Maar wel kunnen er nu Hartelijk om lachen gelukkig
Dat is lekkere trek, en dat komt voor iddquote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het viel me op dat u redelijk vaak opperde trek te hebben.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..
[..]
Paar jaar terug zijn mijn vrouw en ik naar de Dominicaanse Rep. geweest. Dacht koop een mooie zwembroek in plaats van zo'n broek tot de knieen. Stap ik parmantig dat water uit, had ik niet door dat je mijn hele klokkenspel door dat ding kon zien. Mijn vrouw lag in een deuk en ik had nog niet eens door wat er gaande was. Ze heeft mij gewoon een paar uur voor lul en dan ook figuurlijk, laten lopen..Meteen dat ding in de ton gemieterd en daar een nieuwe gekocht..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |