Mooi rood is niet lelijkquote:
quote:
klopt....quote:Op zondag 1 december 2019 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ouder wordt?..Rent snel weg...
Dat geloof ik niet. Dan zeg je toch geen D. ???????quote:Op zondag 1 december 2019 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer Hiero
[..]
Dees is gewoon met Donald. dus wel een D. maar dan een andere D
Met een d me dunkt.quote:
Ga zaterdag over. Kannie wachten.quote:
Dat D. een ovenschaal van sinterklaas heeft gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de dag is bijna voorbij, wat is het nieuws van de dag?...
quote:Op zondag 1 december 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu zie ik je voor me met je roze huishoudhandschoenen aan, als een wilde je keuken aan het schoonrossen.
Dat is dan weer uw gedachtequote:Op zondag 1 december 2019 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had altijd al een vermoeden bij jou...
Huh!!!!!!! Wat dan?quote:Op zondag 1 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar hadden ze maanden geleden al naar gehint hoor. Jullie letten ook echt niet op zeg
Iedere gek zijn gebrek zeggen ze wel eens ...quote:Op zondag 1 december 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt....en ik heb een probleempje als het te druk is
in mijn heuft
Koffie heeft een beter effect op me dan drank. Maar bedankt voor het aanbod.quote:
Ik neem het zo van je aanquote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met een d me dunkt.
Ik ben de grootste roddelaar, las ik.
Hij heeft tenminste nog wat gehad...Zit nog steeds te wachten hier...quote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat D. een ovenschaal van sinterklaas heeft gehad.
Dat je de moeite neemt is op zich al prachtigquote:Op zondag 1 december 2019 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Niet liegen, kan tegen de waarheid..Be gentle
Uh, met vullingquote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat D. een ovenschaal van sinterklaas heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |