Ik heet Harryquote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kweet niet, ik ken ze niet. Maar ik stel me harige Anja's en Harry's van middelbare leeftijd voor. It aint pretty
quote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kweet niet, ik ken ze niet. Maar ik stel me harige Anja's en Harry's van middelbare leeftijd voor. It aint pretty
quote:Op zondag 1 december 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan hier wel een swingers party houden met die hoeren verlichting
Ik zie dit voor mequote:Op maandag 2 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is niets in vergelijking als de verlichting van het Tiny House aangaat. Soort van megabordeel.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is niets in vergelijking als de verlichting van het Tiny House aangaat. Soort van megabordeel.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Autosleutels in een schaal.
Gelukkig heb ik geen autosleutels
Heh?quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent een soort Kaaps viooltje geworden sinds je vakantie achter de rug is.
Nóg niet.quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar is dit het Tiny House wat je zelf zou willen bewonen dan Lucky?
Nee maar dat is wel het doel? van de maquette (3x woordwaarde)quote:
Het is op ware grootte. Een Tiny House voor Prisha is ook echt tiny.quote:Op maandag 2 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel het doel? van de maquette (3x woordwaarde)
Mja, een beetje zo'n geluid of je in de verte spijt hebt van huwelijk en kinderen en terugverlangt naar glimmende negerinnen die je cocktails komen brengen.quote:
Ja maar Lucky wilt zelf ook ooit een Tiny house dacht ikquote:Op maandag 2 december 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is op ware grootte. Een Tiny House voor Prisha is ook echt tiny.
Nou nee. Lolquote:Op maandag 2 december 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, een beetje zo'n geluid of je in de verte spijt hebt van huwelijk en kinderen en terugverlangt naar glimmende negerinnen die je cocktails komen brengen.
Want zeg 's eerlijk, je hebt dat fluorescerende armbandje nog steeds om, waarmee je onbeperkt kon zuipen, toch?
Een Tiny House lijkt me serieus geweldig. Maar financieel niet te doen als je echt vrijstaand wil wonen. Dan ben je zo 3 ton verder.quote:Op maandag 2 december 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel het doel? van de maquette (3x woordwaarde)
Zo die zijn erg eh? van die gore verrotte bandjesquote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Haags is geen millennial die het rest van het jaar met zijn festival bandjes blijft lopen
quote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een Tiny House lijkt me serieus geweldig. Maar financieel niet te doen als je echt vrijstaand wil wonen. Dan ben je zo 3 ton verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |