Gelukkig niet, moet je daar ook weer naar gaan raaienquote:Op maandag 2 december 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen Fokker van Mootz denk ik zou mij verbazen
Slaapzequote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, pitten hierzoot. Candidaatjes allen!
Trustequote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou om gek van te wordenquote:Op maandag 2 december 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig niet, moet je daar ook weer naar gaan raaien
Hmm, ja, je wilt natuurlijk ook niet overal van die stacaravans in het straatbeeld. Daar zal de regelgeving wel op gemaakt zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat het 'niet past' in het straatbeeld. Net als het niet mogen parkeren en opladen voor je eigen pui bij tussenwoning, als je een elektrische wagen hebt.
We wachten tot er een ander fokstel zich aanmeld om te swingen, scootersleutel ligt al klaarquote:Op maandag 2 december 2019 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als Til en jij dr nou ook ff vaart achter zetten...
quote:Op maandag 2 december 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
We wachten tot er een ander fokstel zich aanmeld om te swingen, scootersleutel ligt al klaar
Slaap ze.quote:Op maandag 2 december 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
We wachten tot er een ander fokstel zich aanmeld om te swingen, scootersleutel ligt al klaar
Ja ik vind ze wel geinig, maar 3 uur er in zitten en je word gek denk ikquote:Op maandag 2 december 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
Wat een first world problems toch weer, helemaal teleurgesteld dat je van de overheid niet in zo'n klein tyfushuisje mag wonen
In de VS heten die dingen gewoon mobile homes. Die gaan altijd vliegen bij slecht weer.quote:Op maandag 2 december 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
Wat een first world problems toch weer, helemaal teleurgesteld dat je van de overheid niet in zo'n klein tyfushuisje mag wonen
Ze leven dan natuulk in de natoerrrrrrr meerquote:Op maandag 2 december 2019 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind ze wel geinig, maar 3 uur er in zitten en je word gek denk ik
quote:Op maandag 2 december 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS heten die dingen gewoon mobile homes. Die gaan altijd vliegen bij slecht weer.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik haal je even uit mijn lijstje in het stemtopic.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik haal je even uit mijn lijstje in het stemtopic.
Ik heb echt superklein gewoond, maar prima te doen vind ik.quote:Op maandag 2 december 2019 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind ze wel geinig, maar 3 uur er in zitten en je word gek denk ik
Ik zag laatst een filmpje op YouTube van iemand die op 8 m2 woont in Japan. Dat is wel heul klein.quote:Op maandag 2 december 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb echt superklein gewoond, maar prima te doen vind ik.
quote:Op maandag 2 december 2019 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze een parachute meeneemt, kan ze parachutespringen ook van het lijstje strepen.
Ik word er een beetje moe van. Ik moet me steeds inhouden impulsaankopen te doen.quote:Op maandag 2 december 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
Cyber Monday you better not disappoint !!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |