Ja precies. Dan moet je dat nog laten slopen. En áls je al zo iets zou vinden, is het vaak met bestemmingsplan waarbij je geen Tiny dinges mag plaatsen.quote:Op maandag 2 december 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als je ergens een vervallen boerderij kunt kopen, maar dan is een ton inderdaad wat krap.
Ja, het wordt er niet beter op. Ik dacht dat je aan het zoeken was hoe je je ballen moest waxen.quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt er niet beter op. Ik dacht dat je aan het zoeken was hoe je je ballen moest waxen.
was jij dit toen, bitch im internationallllllllllllquote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Ex liep altijd te janken over mijn zwembroek, en toen heb ik er 1 gekocht met alle vlaggen van de wereld er op
Nee hoor met Gillette is dat dos problemo'squote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het wordt er niet beter op. Ik dacht dat je aan het zoeken was hoe je je ballen moest waxen.
Op welke manier houdt het bestemmingsplan een Tiny House tegen dan? Iets met de welstandscommissie? Lijkt me raar dat je wel een woonhuis zou mogen bouwen, maar niet een klein huisje.quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dan moet je dat nog laten slopen. En áls je al zo iets zou vinden, is het vaak met bestemmingsplan waarbij je geen Tiny dinges mag plaatsen.
De start was leuk, maar inmiddels zo aan regels gebonden dat je alleen nog kans maakt in één of ander 'kunstenaars'-dorp waar ze het min of meer als experiment hebben lopen.
Insinueer je nu.. Lyza en Soul?quote:Op zondag 1 december 2019 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eik is Soul ook best vaak weekeinden weg.
Die gast weerquote:Op maandag 2 december 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
was jij dit toen, bitch im internationallllllllllll
quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
dos problemos, twee problemen?quote:Op maandag 2 december 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor met Gillette is dat dos problemo's
Dat het 'niet past' in het straatbeeld. Net als het niet mogen parkeren en opladen voor je eigen pui bij tussenwoning, als je een elektrische wagen hebt.quote:Op maandag 2 december 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Op welke manier houdt het bestemmingsplan een Tiny House tegen dan? Iets met de welstandscommissie? Lijkt me raar dat je wel een woonhuis zou mogen bouwen, maar niet een klein huisje.
Een wereld gaat voor Lyza openquote:Op maandag 2 december 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee Soul was naar de Knaag-Expo in Houten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |